Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Busos de TMB anunciaran parades amb so i panells
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
Autobusos amb anunci de parada per megafonia
quin horrorrrrrrrrrrrrrr
a part que s'inventen alguns noms de carrer, ara Sant Antoni Maria Claret ha passat a dir-se Sant Antoni Maria i Claret
a part que s'inventen alguns noms de carrer, ara Sant Antoni Maria Claret ha passat a dir-se Sant Antoni Maria i Claret
ES PELIGROSO ASOMARSE
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Vés a Palma, EMT: horrorós.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
ja hi he estat, és espectacular! Aquí està una mica més curratliniadelRipollés ha escrit:Vés a Palma, EMT: horrorós.
ES PELIGROSO ASOMARSE
Millor a Girona, quan n'hi va haver...pel que sé, quan arribaves a l'Avellaneda t'anunciava alguna parada del centre...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Estrella_de_Galicia
- N6
- Entrades: 288
- Ubicació: /dev/null
- Contacta:
mira, jo no en se molt de catalá però els cognoms en català se escriu: nom, cognom i cognom2 per tant el nom es correcteMortadel·lo ha escrit:quin horrorrrrrrrrrrrrrr
a part que s'inventen alguns noms de carrer, ara Sant Antoni Maria Claret ha passat a dir-se Sant Antoni Maria i Claret
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
Pedro, no. Això es fa de forma moooooolt refinada, però Sant Antoni Maria Claret és un nom compost d'aquesta manera, és com si diguessis "Sant Antoni de Maria Claret"...és una incorrecció...Estrella_de_Galicia ha escrit:mira, jo no en se molt de catalá però els cognoms en català se escriu: nom, cognom i cognom2 per tant el nom es correcteMortadel·lo ha escrit:quin horrorrrrrrrrrrrrrr
a part que s'inventen alguns noms de carrer, ara Sant Antoni Maria Claret ha passat a dir-se Sant Antoni Maria i Claret
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Antoni-Maria Claret, com Joaquim-Maria Puyal.
Doncs ja està...la 'i' sobra...437.001 ha escrit:Antoni-Maria Claret, com Joaquim-Maria Puyal.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5766
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
I t'ho diu Aaron Gil-i-P...
(Em sap greu, Aaron, segur que t'han fet això més d'un cop, però no he pogut resistir... )
(Em sap greu, Aaron, segur que t'han fet això més d'un cop, però no he pogut resistir... )
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
...si, m'ho han dit més d'un cop...Fran-Ikarus ha escrit:I t'ho diu Aaron Gil-i-P...
(Em sap greu, Aaron, segur que t'han fet això més d'un cop, però no he pogut resistir... )
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
L'avís de parades que es va provar a TMG fa més de deu anys només era visual, en cap cas acústic.aarongilp ha escrit:Millor a Girona, quan n'hi va haver...pel que sé, quan arribaves a l'Avellaneda t'anunciava alguna parada del centre...
Aps...doncs callo...i no val que el conductor cridi la propera parada? (és una mica per salvar el cul i no quedar tant malament...)entfe001 ha escrit:L'avís de parades que es va provar a TMG fa més de deu anys només era visual, en cap cas acústic.aarongilp ha escrit:Millor a Girona, quan n'hi va haver...pel que sé, quan arribaves a l'Avellaneda t'anunciava alguna parada del centre...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A Tarragona fa almenys 12 anys que diuen les parades per megafonia, i des de fa 3 o 4, tambe per cartell de leds, i la vritat es que va força be. Nomes de tant en tant es descontrola una mica, quan el conductor obre les portes fora de parada.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Tema relacionat: Per a què serveix aquest armari?
Del 20 minutos:
400 busos anunciaran les parades amb panells i veu
NÚRIA FERRAGUTCASAS. 03.05.2007
Ara sols ho fan en proves un centenar dels 1.050 cotxes que donen servei a les línies 32 i 47.
El desembre del 2008 tota la flota tindrà pantalles d’informació.
Les preguntes dels usuaris dels autobusos de Barcelona sobre quantes parades queden fins el seu destí tenen els dies comptats.
El desembre del 2008, tota la flota estarà dotada de pantalles acústiques d’informació i, aquest any, 400 autobusos.
Els panells informen del recorregut, la propera estació i els enllaços
Aquests panells informaran del recorregut, la pròxima estació i els enllaços a altres línies de bus o transports públics. De fet, el sistema ja funciona com una prova pilot a un centenar de les línies 47 i 32 des del setembre.
Línies per decidir
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB ) espera ampliar el servei fins arribar als 400 vehicles a finals d’any. Tot i que encara no ha decidit quines línies es cobriran a l’espera dels resultats de la prova pilot.
Els busos també tindran uns altaveus a l’exterior per informar els usuaris que esperin a la parada. Els principals beneficiats són les persones amb visió reduïda.
Demanda dels usuaris
Aquest servei d’informació dins dels vehicles és una de les principals demandes dels usuaris.
Un sistema via satèl·lit informa al centre de control de trànsit on està cada autobús
Des de TMB expliquen que la complexitat de la xarxa d’autobusos ha retardat la posada en funcionament d’un sistema que fa 11 anys que estudien.
El mecanisme d’informació tampoc és senzill. Els autobusos tenen un sistema via satèl·lit que comunica el centre de control de trànsit sobre la posició del vehicle. Això permet que les pantalles rebin la informació que transmeten als passatgers.
Del 20 minutos:
400 busos anunciaran les parades amb panells i veu
NÚRIA FERRAGUTCASAS. 03.05.2007
Ara sols ho fan en proves un centenar dels 1.050 cotxes que donen servei a les línies 32 i 47.
El desembre del 2008 tota la flota tindrà pantalles d’informació.
Les preguntes dels usuaris dels autobusos de Barcelona sobre quantes parades queden fins el seu destí tenen els dies comptats.
El desembre del 2008, tota la flota estarà dotada de pantalles acústiques d’informació i, aquest any, 400 autobusos.
Els panells informen del recorregut, la propera estació i els enllaços
Aquests panells informaran del recorregut, la pròxima estació i els enllaços a altres línies de bus o transports públics. De fet, el sistema ja funciona com una prova pilot a un centenar de les línies 47 i 32 des del setembre.
Línies per decidir
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB ) espera ampliar el servei fins arribar als 400 vehicles a finals d’any. Tot i que encara no ha decidit quines línies es cobriran a l’espera dels resultats de la prova pilot.
Els busos també tindran uns altaveus a l’exterior per informar els usuaris que esperin a la parada. Els principals beneficiats són les persones amb visió reduïda.
Demanda dels usuaris
Aquest servei d’informació dins dels vehicles és una de les principals demandes dels usuaris.
Un sistema via satèl·lit informa al centre de control de trànsit on està cada autobús
Des de TMB expliquen que la complexitat de la xarxa d’autobusos ha retardat la posada en funcionament d’un sistema que fa 11 anys que estudien.
El mecanisme d’informació tampoc és senzill. Els autobusos tenen un sistema via satèl·lit que comunica el centre de control de trànsit sobre la posició del vehicle. Això permet que les pantalles rebin la informació que transmeten als passatgers.
Segons com es llegeixi dónen a entendre que entre la 32 i la 47 fan servir 1050 cotxes...:SAlgun il·luminat del 20 minutos ha escrit:Ara sols ho fan en proves un centenar dels 1.050 cotxes que donen servei a les línies 32 i 47.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
A TMB ja podrien afinar una mica més la veu que anuncia la parada, perquè avui, en un trajecte que conec com la meva pròpia butxaca, he hagut de mirar al panell per entendre què deien. Sona molt embarbussat.
I també haurien d'individualitzar les correspondències. És a dir, algun desprevingut que vagi en el 32 quedaria confós si la propera parada té enllaç amb les línies 27, 31, 32 i 92. Que no fan la seqüència en funció de la línia? Doncs que també apliquin el mateix pels enllaços, no deu costar tant.
I també haurien d'individualitzar les correspondències. És a dir, algun desprevingut que vagi en el 32 quedaria confós si la propera parada té enllaç amb les línies 27, 31, 32 i 92. Que no fan la seqüència en funció de la línia? Doncs que també apliquin el mateix pels enllaços, no deu costar tant.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Aquest sistema acúsitc el vaig escoltar (i patir) fa unes setmanes a bord d'un 47. La megafonia era horrorosa: la noia que dóna la veu té problemes de pronúncia, o què?!
I ja que hi estem... quina mania a dir Sant Antoni, Sant Esteve, Sant Andreu... sense pronunciar la t de 'sant'. Si la paraula següent comença en so vocàlic la t es sonoritza!! A FGC passa el mateix.
I ja que hi estem... quina mania a dir Sant Antoni, Sant Esteve, Sant Andreu... sense pronunciar la t de 'sant'. Si la paraula següent comença en so vocàlic la t es sonoritza!! A FGC passa el mateix.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
Més aviat, té tota la pinta de que es tracta d'una màquina, com la que parla en Canal Metro (n'estic convençuda que és una màquina, perquè parla com si ho fes cap enrera).
És el que vaig acabar pensant. De fet, té tota la lògica: es deuen estalviar diners i maldecaps: fer gravar a una pobra noia tots els noms de les parades de bus... té delicte i es tarda massa temps.metring ha escrit:Més aviat, té tota la pinta de que es tracta d'una màquina, com la que parla en Canal Metro (n'estic convençuda que és una màquina, perquè parla com si ho fes cap enrera).
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
Jo diria que s'estalvien diners i prou. De feines pesades d'aquest tipus sempre n'hi ha hagut i n'hi haurà: introductor de dades a una base de dades, escanejador d'originals, etc, etc.Izo ha escrit:És el que vaig acabar pensant. De fet, té tota la lògica: es deuen estalviar diners i maldecaps: fer gravar a una pobra noia tots els noms de les parades de bus... té delicte i es tarda massa temps.metring ha escrit:Més aviat, té tota la pinta de que es tracta d'una màquina, com la que parla en Canal Metro (n'estic convençuda que és una màquina, perquè parla com si ho fes cap enrera).