a part que s'inventen alguns noms de carrer, ara Sant Antoni Maria Claret ha passat a dir-se Sant Antoni Maria i Claret

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:08
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 22/11/2006 16:12
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 22/11/2006 16:22
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 22/11/2006 16:25
ja hi he estat, és espectacular! Aquí està una mica més curratliniadelRipollés ha escrit:Vés a Palma, EMT: horrorós.
Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dimecres 22/11/2006 20:27
mira, jo no en se molt de catalá però els cognoms en català se escriu: nom, cognom i cognom2 per tant el nom es correcteMortadel·lo ha escrit:quin horrorrrrrrrrrrrrrr
a part que s'inventen alguns noms de carrer, ara Sant Antoni Maria Claret ha passat a dir-se Sant Antoni Maria i Claret
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 22/11/2006 21:20
Pedro, no. Això es fa de forma moooooolt refinada, però Sant Antoni Maria Claret és un nom compost d'aquesta manera, és com si diguessis "Sant Antoni de Maria Claret"...és una incorrecció...Estrella_de_Galicia ha escrit:mira, jo no en se molt de catalá però els cognoms en català se escriu: nom, cognom i cognom2 per tant el nom es correcteMortadel·lo ha escrit:quin horrorrrrrrrrrrrrrr
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 22/11/2006 23:26
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 22/11/2006 23:32
Fran-Ikarus ha escrit:I t'ho diu Aaron Gil-i-P...![]()
(Em sap greu, Aaron, segur que t'han fet això més d'un cop, però no he pogut resistir...)
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 26/11/2006 22:17
Aps...doncs callo...i no val que el conductor cridi la propera parada?entfe001 ha escrit:L'avís de parades que es va provar a TMG fa més de deu anys només era visual, en cap cas acústic.aarongilp ha escrit:Millor a Girona, quan n'hi va haver...pel que sé, quan arribaves a l'Avellaneda t'anunciava alguna parada del centre...
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 27/11/2006 9:56
Entrada Autor: metring » Dijous 03/05/2007 11:38
Entrada Autor: aarongilp » Dijous 03/05/2007 14:03
Segons com es llegeixi dónen a entendre que entre la 32 i la 47 fan servir 1050 cotxes...:SAlgun il·luminat del 20 minutos ha escrit:Ara sols ho fan en proves un centenar dels 1.050 cotxes que donen servei a les línies 32 i 47.
Entrada Autor: Guigui » Dijous 24/05/2007 11:22
Entrada Autor: Izo » Diumenge 27/05/2007 12:15
Entrada Autor: Izo » Diumenge 27/05/2007 12:25
És el que vaig acabar pensant. De fet, té tota la lògica: es deuen estalviar diners i maldecaps: fer gravar a una pobra noia tots els noms de les parades de bus... té delicte i es tarda massa temps.metring ha escrit:Més aviat, té tota la pinta de que es tracta d'una màquina, com la que parla en Canal Metro (n'estic convençuda que és una màquina, perquè parla com si ho fes cap enrera).
Entrada Autor: orique » Diumenge 27/05/2007 12:31
Jo diria que s'estalvien diners i prou. De feines pesades d'aquest tipus sempre n'hi ha hagut i n'hi haurà: introductor de dades a una base de dades, escanejador d'originals, etc, etc.Izo ha escrit:És el que vaig acabar pensant. De fet, té tota la lògica: es deuen estalviar diners i maldecaps: fer gravar a una pobra noia tots els noms de les parades de bus... té delicte i es tarda massa temps.metring ha escrit:Més aviat, té tota la pinta de que es tracta d'una màquina, com la que parla en Canal Metro (n'estic convençuda que és una màquina, perquè parla com si ho fes cap enrera).
Torna a “Autobusos i resta transport públic”