Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 01/12/2006 23:02

Potser esperen a que hi hagin suficients 9000's a la L2 per augmentar freqüencies i que aquestes no es perdin quan les primeres 2100 pasin a la L4.

Vox



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 01/12/2006 23:07

No, jo sé exactament quan posaran els 2100 a la L4. Un mes abans de les eleccions municipals, estic segur.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 03/12/2006 1:46

M'acabo de creuar amb el 9009-9012! (quin dia, després d'haver repetit inesperadament amb el 1065-1068!)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 04/12/2006 18:55

Per cert, els que heu enganxat la 9009, us heu fixa't que porta la numeració a la part central dels vagons??

JaMiRo!, aquesta 9000 es next generation !! xD

Vox



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 04/12/2006 21:46

Vox ha escrit:JaMiRo!, aquesta 9000 es next generation !! xD
Yeaaaah... 8)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 04/12/2006 23:22

Ahir la vaig estrenar 8)

Llàstima que abans havia perdut un 1000 a la L5, sinó la tarda hauria estat rodona.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 16/12/2006 20:39

Nois, avui he vist a la línia 2 (A on sinó :D ) el 9017-9018-9505-9019-9020. Ja n'hi han 5 funcionant a la línia, o és que els van posant en circulació sense seguir l'ordre?

Per cert, curiós el detall de les llumetes, sobre la porta, que quan s'encén la vermella, vol dir que la porta no funciona, no m'hi havia fixat abans.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 16/12/2006 21:29

Hi ha 3 en circulació. Els números de torn habituals son els 203, 205 i 218.

Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ? :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/12/2006 21:37

Jordilar ha escrit:Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ? :D
Hi ha una enganxina que ho explica :P



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 16/12/2006 21:57

Ostrés, m'hauré de fixar millor la proxima vegada :oops:

Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ :D



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dissabte 16/12/2006 22:10

Jordilar ha escrit:Ostrés, m'hauré de fixar millor la proxima vegada :oops:

Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ :D
Suposant això, es que els 9000 van amb ATP, i per tant aquest LED vermell es per motoristes nous que si es passen una mica l'estació pugin impedir obrir aquella porta no? :D

Salutacions!!



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 16/12/2006 22:21

El LED esta a totes les portes, pero el que em va estranayr es si aquella parada fora de lloc va ser feta expresament o no.

Per cert, quan van amb ATP s'encén un LED blau al costat des número de torn en el frontal

Salut,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 17/12/2006 13:39

Jordilar ha escrit:Hi ha 3 en circulació. Els números de torn habituals son els 203, 205 i 218.

Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ? :D
A les hores, ara els que circulen són 9001----9004, 9005----8 i el que jo vaig veure ahir? :nose



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 17/12/2006 13:46

Doncs molt possiblement si

Salut,



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 17/12/2006 21:03

Fotos d'aquest dissabte, sembla que el segon cotxe motor es el numero 9019, es a dir que ja hi han com a minim 5 trens circulant (que circulin els 5 a la vegada es una cosa poc habitual pero potser si per tal de que els empleats vagin practicant)

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 17/12/2006 21:16

Doncs sera qüestió de fixar-si, perque sempre circulen 3 9000, pero clar, es possible que no siguin els mateixos.

Per cert, em sembla a mí, o el personal de la cabina está saludant? :D



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 17/12/2006 21:45

Jordilar ha escrit: Per cert, em sembla a mí, o el personal de la cabina está saludant? :D
Rollo Iker jiménez.....

"...observen como detrás del motorista aparece una mano saludando de aspecto celestial ...Nuestro equipo se encuentra trabajando en ello . . ."



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 17/12/2006 22:40

Tito tatín totín totín...
:D :D :x



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/12/2006 11:33

Denisuko ha escrit:Fotos d'aquest dissabte, sembla que el segon cotxe motor es el numero 9019, es a dir que ja hi han com a minim 5 trens circulant (que circulin els 5 a la vegada es una cosa poc habitual pero potser si per tal de que els empleats vagin practicant)
Aquest, aquest mateix, i en aquest torn, és el que vaig agafar dissabte!!
Per cert, al vidre de la mampara de la cabina del darrera, no veieu la de ditades que tenia! De quants de nosaltres devien ser? xD



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 18/12/2006 13:52

Jo avui he pujat a la quarta unitat.
He notat que hi ha alguna diferència respecte els dos primers trens: fa menys soroll, tant externament com internament. L'arrencada continua sent dolenta (amb dos cops inicials) però s'ha millorat. La frenada continua sent brusca.
Una curiositat: ja és la segona vegada que es dispara el so de tancament de portes a mig túnel anant un un 9000. Potser és que els motoristes encara no saben ben bé per què serveixen tots els botons i van provant? :D



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”