Sèrie 9000 en circulació!
No, jo sé exactament quan posaran els 2100 a la L4. Un mes abans de les eleccions municipals, estic segur.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
M'acabo de creuar amb el 9009-9012! (quin dia, després d'haver repetit inesperadament amb el 1065-1068!)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Per cert, els que heu enganxat la 9009, us heu fixa't que porta la numeració a la part central dels vagons??
JaMiRo!, aquesta 9000 es next generation !!
Vox
JaMiRo!, aquesta 9000 es next generation !!

Vox
Yeaaaah... 8)Vox ha escrit:JaMiRo!, aquesta 9000 es next generation !!![]()
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Ahir la vaig estrenar 8)
Llàstima que abans havia perdut un 1000 a la L5, sinó la tarda hauria estat rodona.
Llàstima que abans havia perdut un 1000 a la L5, sinó la tarda hauria estat rodona.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Nois, avui he vist a la línia 2 (A on sinó
) el 9017-9018-9505-9019-9020. Ja n'hi han 5 funcionant a la línia, o és que els van posant en circulació sense seguir l'ordre?
Per cert, curiós el detall de les llumetes, sobre la porta, que quan s'encén la vermella, vol dir que la porta no funciona, no m'hi havia fixat abans.

Per cert, curiós el detall de les llumetes, sobre la porta, que quan s'encén la vermella, vol dir que la porta no funciona, no m'hi havia fixat abans.
Hi ha 3 en circulació. Els números de torn habituals son els 203, 205 i 218.
Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ?
Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ?

Hi ha una enganxina que ho explicaJordilar ha escrit:Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ?

Ostrés, m'hauré de fixar millor la proxima vegada
Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ

Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ

Suposant això, es que els 9000 van amb ATP, i per tant aquest LED vermell es per motoristes nous que si es passen una mica l'estació pugin impedir obrir aquella porta no?Jordilar ha escrit:Ostrés, m'hauré de fixar millor la proxima vegada![]()
Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ

Salutacions!!
El LED esta a totes les portes, pero el que em va estranayr es si aquella parada fora de lloc va ser feta expresament o no.
Per cert, quan van amb ATP s'encén un LED blau al costat des número de torn en el frontal
Salut,
Per cert, quan van amb ATP s'encén un LED blau al costat des número de torn en el frontal
Salut,
A les hores, ara els que circulen són 9001----9004, 9005----8 i el que jo vaig veure ahir?Jordilar ha escrit:Hi ha 3 en circulació. Els números de torn habituals son els 203, 205 i 218.
Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ?

Fotos d'aquest dissabte, sembla que el segon cotxe motor es el numero 9019, es a dir que ja hi han com a minim 5 trens circulant (que circulin els 5 a la vegada es una cosa poc habitual pero potser si per tal de que els empleats vagin practicant)










Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Doncs sera qüestió de fixar-si, perque sempre circulen 3 9000, pero clar, es possible que no siguin els mateixos.
Per cert, em sembla a mí, o el personal de la cabina está saludant?
Per cert, em sembla a mí, o el personal de la cabina está saludant?

Rollo Iker jiménez.....Jordilar ha escrit: Per cert, em sembla a mí, o el personal de la cabina está saludant?
"...observen como detrás del motorista aparece una mano saludando de aspecto celestial ...Nuestro equipo se encuentra trabajando en ello . . ."
Tito tatín totín totín...




Aquest, aquest mateix, i en aquest torn, és el que vaig agafar dissabte!!Denisuko ha escrit:Fotos d'aquest dissabte, sembla que el segon cotxe motor es el numero 9019, es a dir que ja hi han com a minim 5 trens circulant (que circulin els 5 a la vegada es una cosa poc habitual pero potser si per tal de que els empleats vagin practicant)
Per cert, al vidre de la mampara de la cabina del darrera, no veieu la de ditades que tenia! De quants de nosaltres devien ser?

- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Jo avui he pujat a la quarta unitat.
He notat que hi ha alguna diferència respecte els dos primers trens: fa menys soroll, tant externament com internament. L'arrencada continua sent dolenta (amb dos cops inicials) però s'ha millorat. La frenada continua sent brusca.
Una curiositat: ja és la segona vegada que es dispara el so de tancament de portes a mig túnel anant un un 9000. Potser és que els motoristes encara no saben ben bé per què serveixen tots els botons i van provant?
He notat que hi ha alguna diferència respecte els dos primers trens: fa menys soroll, tant externament com internament. L'arrencada continua sent dolenta (amb dos cops inicials) però s'ha millorat. La frenada continua sent brusca.
Una curiositat: ja és la segona vegada que es dispara el so de tancament de portes a mig túnel anant un un 9000. Potser és que els motoristes encara no saben ben bé per què serveixen tots els botons i van provant?
