Ho hauran de provar tot plegat amb algun tren francès? Que m'avisin.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 21:04
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 09/12/2006 21:42
Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/12/2006 16:54
Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.ROMI65 ha escrit:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Entrada Autor: ROMI65 » Diumenge 10/12/2006 16:58
Qui comanda les agulles d'ample internacional de Puigcerdà? Quan arribe el BLAU amb CTC, es farà des de Barcelona i se suprimirà el personal de circulació? Si és així, sembla lògic que les motoritzen, per si algun tren francés decideix de passar per allí...liniadelRipollés ha escrit:Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.ROMI65 ha escrit:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/12/2006 17:05
ROMI65 ha escrit:Qui comanda les agulles d'ample internacional de Puigcerdà? Quan arribe el BLAU amb CTC, es farà des de Barcelona i se suprimirà el personal de circulació? Si és així, sembla lògic que les motoritzen, per si algun tren francés decideix de passar per allí...liniadelRipollés ha escrit:Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.ROMI65 ha escrit:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Entrada Autor: ROMI65 » Diumenge 10/12/2006 17:27
Entrada Autor: George85 » Diumenge 10/12/2006 20:27
ja t'ho dic jo ara, CAP NI UNA...marcel ha escrit:L'estació de Ripoll ja té taquilla subcontractada. suposo que seguirà aixi.
Pel que fa a la resta dons nosé les ganes que tenen de pagar takillers...
Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/12/2006 20:41
Jordi Freixas ha escrit:Collons... ja ho veigROMI65 ha escrit:Ara ja estic més tranquil.
Una cosa... i de què serveix que facon tot això si és que el tren seguirà igualment sense circular-hi?
Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 11/12/2006 1:18
Doncs llavors això hauria de significar una reforma integral de l'estació (i ara és quan penses... "a l'igual t'ho fan"Watermark ha escrit:I la venda de bitllets es mantindrà a les estacions esmentades? No m'extranyaria gens que la taquilla de Ribes de Freser acabi a càrrec de personal FGC de Ribes-Enllaç...
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 13/12/2006 20:17
No hi ha problema. A La Pobla de Segur el maquinista assumeix les funcions del Cap d'Estació establint blocatge radiotelefònic amb Balaguer.UT596001 ha escrit:Però a Aranda de Duero no començava cap tren, a diferència de Ripoll i Ribes de Freser.Jordi Freixas ha escrit:No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?
Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 13/12/2006 20:32
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”