Podem posar-hi:
- incidències
- comentaris
- curiositats
- fotografíes
- seguir la situació
- etc.
Que us sembla?
PD: potser tot acaba en un ruixadet de no res, xo per si les mosques...

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:22
Entrada Autor: George85 » Dimarts 23/01/2007 19:21
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 23/01/2007 19:34
Entrada Autor: George85 » Dimarts 23/01/2007 20:07
Entrada Autor: George85 » Dimecres 24/01/2007 16:36
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 24/01/2007 21:28
Quina mania amb la sal! Que no veuen que després, tot això va a parar a les clavegueres i aigües freàtiques i salinitza encara més el sòl?Vehicles llevaneus i escampadors de sal, a punt
Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 24/01/2007 21:38
Doncs apa que a l'Autònoma... quan tiren sal a les passeres de fusta per evitar que s'hi formi gel resulta que encara corres més risc de patinar!Guigui ha escrit:Quina mania amb la sal! Que no veuen que després, tot això va a parar a les clavegueres i aigües freàtiques i salinitza encara més el sòl?
Entrada Autor: George85 » Dimecres 24/01/2007 22:56
Entrada Autor: Guigui » Dijous 25/01/2007 0:16
Per poca cosa que sembli, és un altre exemple de com s'apliquen malament solucions antiquades que en llocs més acostumats a aquests fenòmens ja fa temps que no utilitzen i, si ho fan, és només prèvia autorització de l'autoritat competent.George85 ha escrit:Lo de la sal és lo de menys, per lo poc que neva aqui...
Entrada Autor: genissimon » Dijous 25/01/2007 9:26
Entrada Autor: Guigui » Dijous 25/01/2007 10:31
Et remeto al mètode que adopten a Àustria i que ja he explicat més amunt: grava quan ha nevat per a augmentar l'adherència. I la resta, la posen els conductors: pneumàtics d'hivern, cosa que aquí no fa cap urbanita.genissimon ha escrit:En països més acostumats a la neu, crec que s'escampa una barreja de molta sorra amb poca sal. La sorra es fa servir d'abrasiu per augmentar l'adherència dels pneumàtics i per ajudar a l'acció fundent de la sal.
Entrada Autor: entfe001 » Dijous 25/01/2007 11:35
Home, després del ridícul que van fer a Girona l'última nevada... en tot cas, ja et dic jo que de nevar per aquí tornarà a passar el mateix.George85 ha escrit:ADIF es posa una mica les piles al Nord de la península i es prepara per la LAV Zaragossa-Lleida. Comunicat
Entrada Autor: genissimon » Dijous 25/01/2007 12:09
Guigui ha escrit:Et remeto al mètode que adopten a Àustria i que ja he explicat més amunt: grava quan ha nevat per a augmentar l'adherència. I la resta, la posen els conductors: pneumàtics d'hivern, cosa que aquí no fa cap urbanita.
Per cert, a l'hivern, fins i tot hi ha contenidors de grava a les voreres perquè la gent se'n serveixi, atès que a Àustria és obligatori que cada propietari de finca s'encarregui de la seva part corresponent de vorera. Si algun vianant hi rellisca per falta de manteniment, toca al propietari indemnitzar-lo.
Entrada Autor: entfe001 » Dijous 25/01/2007 17:53
Cosa que em recorda al capítol dels Simpson Marge contra el monorraíl, on en una reunió per decidir com invertir tres milions de dòlars d'una multa pagada per en Burns la Marge suggereix que s'emprin per reparar el carrer major "que nosaltres mateixos hem fet malbé conduïnt amb les cadenes posades i amb el cotxe sobrecarregat". La seqüència següent mostra en Homer (qui, si no?orique ha escrit:Sí que és de tothom perquè a la llarga l'asfalt es deteriora amb el pas de cadenes.
Entrada Autor: George85 » Dijous 25/01/2007 20:31
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 26/01/2007 11:30
Entrada Autor: aarongilp » Divendres 26/01/2007 12:43
Entrada Autor: genissimon » Divendres 26/01/2007 13:09
Ecomobisostrans ha escrit:A l'Alsina Graells, segons un xofer, nomes posen cadenes en cas que el bus es quedi "atrapat" en algun lloc i no pugui tornar a la cotxera. Si no el que fan es que directament no surtA sobre, les cadenes que gasten son de ferro i quan entren en contacte amb l'asfalt es van fent malbe i enseguida es trenquen.
Resulta que a Suissa, Islandia, Alemania, etc. neva molt mes que aqui i el servei no s'ha de suspendre mai, i a Russia el transsiberiá sempre funciona, amb neu, gel, pedra o lo que sigui, i aqui cauen quatre volves i la linia de La Tour limita el recorregut a Ripoll.
Alguns tenen molt ficada al cap la formula de la relativitat E=mc España=mucho calor i no se n'adonen que de no sempre es aixi.
Entrada Autor: George85 » Divendres 26/01/2007 14:18
Torna a “Transport en general”