Passeig per alguna cotxera del FMB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Quina cotxera del FMB us ve de gust visitar? Si us plau, responeu només si teniu previst venir.

Can Boixeres ( algunes fotos a http://www.barnametro.org/cotcanboixeres.htm )
2
5%
Sagrera
2
5%
Santa Eulàlia
0
No hi ha cap vot
Sant Genís
0
No hi ha cap vot
Triangle Ferroviari (algunes fotos a http://www.barnametro.org/cottriangleferroviari.htm )
37
84%
Vilapicina
3
7%

Vots totals: 44
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 31/01/2007 22:18

trainman ha escrit:¿Y cómo se llega hasta allí en transporte público desde Fabra i Puig?
Amb el 36, que s'agafa davant l'Hipercor (publicitat??) i té una parada, on està l'orien i final del 33, al carrer Jaume Brossa, per on es pot entrar.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 31/01/2007 23:39

Sobre les fotos, quan vaig estar a Can Boixeres no van posar cap tipus de dificultat per realitzar-ne.

Salut,

Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 01/02/2007 4:35

bitxofo ha escrit:Com és que no m'heu dit res ni apuntat!!
:(
0. BiTXOFO
1- aim
2- aim (acomp A)
3- BCN Término
4- davida
5- Fantito
6- Jordilar
7- metring
8- mikado
9- mikado (acomp A)
10- mikado (acomp B)
11- Pere
12- pokeroms
13- Trenscat
14- UT596001
15- Wefer
16- JaMiRo!
17- JaMiRa!
18- victorcasta
19- Mortadel·lo
20- Mortadel·lo (acompanyant)
21- orique
22- orique (acompanyant
23 Trainman
24- Serie-1000-metro

25- Denisuko
26- Denisuko (2)
27- Andy Capp (acompanyant 1 d'en Fran-Ikarus)
28- James Capp (acompanyant 2 d'en Fran-Ikarus)
29- Manuel Semanaz (acompanyant 3 d'en Fran-Ikarus)
30- Josep Serre
31- malba
32- trensct
33- Vox (+ acompanyant)
:D
JO ViNC!!
;)
VOX, el Vallesà i altres foraires tenen el meu mòbil.
8)
Et vaig enviar un mail a la teva direcció de hotmail!! (el privat d'SCC el tens a tope :D).

Gran moment aquest, gràcies metring!!

Vox

Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 01/02/2007 15:00

metring ha escrit:De res, per la meva part, però dono el meu reconeixement a en JaMiRo, que va ser qui va tenir l'iniciativa :master :master :master
Tot i quedar a les 8:30, l'ocasió bé la mereix, oi? ;)
Sobre fotografies, només podem esperar a veure què ens diuen el dia de la visita, si ens deixen o no.
Si al final fossim més de 35, suposo que no impediran l'entrada a ningú! :D , però espero que no hi hagin baixes, o al menys, les mínimes possibles, sino tierra trágame!! :oops:
Tu no pateixis que ja intentarem dur suplents si cal :D

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 01/02/2007 16:07

Ja veurem com m'ho monto per estar tan d'hora a Barcelona!!!

Un altre dia que tocarà sortir a les 5 del matí... (a Castellar no hi ha bus de 5 a 8 del matí els dissabtes, diumenges i festius).
UT596001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 01/02/2007 16:11, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dijous 01/02/2007 16:09

metring ha escrit:De res, per la meva part, però dono el meu reconeixement a en JaMiRo, que va ser qui va tenir l'iniciativa :master :master :master
Tot i quedar a les 8:30, l'ocasió bé la mereix, oi? ;)
Sobre fotografies, només podem esperar a veure què ens diuen el dia de la visita, si ens deixen o no.
Si al final fossim més de 35, suposo que no impediran l'entrada a ningú! :D , però espero que no hi hagin baixes, o al menys, les mínimes possibles, sino tierra trágame!! :oops:
Jo no he dit res perquè estit "lesionat" i no sabia si ja podria anar-hi. De totes maneres, si hi han baixes i ja estic d'alta un altre cop jo omplo un dels buits gustosament.

metring
Administrador
Entrades: 23572
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 01/02/2007 21:17

Hola de nou! Bueno, manquen 23 dies per l'esdeveniment. Tranquils, no posaré un missatge diari, per anar descomtant el temps! :)
Una cosa si: avui m'han dit que no ens excedim gaire de la xifra de 35 persones. És a dir, si venen 2 o 3 més, no passa res, però, dient una exageració, si vinguessin 100 persones, no les podrien deixar passar totes. Vaja, que no ens passem de molta gent, ja que compten amb un número determinat, però no crec que això arribi a pasar.

Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 01/02/2007 22:46

Atención, señores... (en el culo tengo flores, y de todos los colores, que dèiem de nens), autèntic imprevist (o millor dit cosa previssible que no vaig preveure), i "arresulta" que no puc organitzar la sortida erreochera el dia 24 on tenia previst i preparat :(

Això pot voler dir dues coses:
1 - Que la farem un altre dia -> Puc anar al Triangle ;)
2 - Que la farem el 24 a un altre lloc -> No podria anar al Triangle

Quan sàpigui alguna cosa (en pocs dies! perquè he d'avisar els socis erreotxers, clar) us ho dic.

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Divendres 02/02/2007 16:19

metring ha escrit:Bueno, nois, ja tot està dat i beneït. Confirmat que la visita serà el dia 24 de febrer!!!!! :festa :anim )))2 )))3 )))

La concentració es farà davant les oficines del Triangle, a l'edifici blau, a les 9 del matí :D :D :D
Si US PLAU:

Digueu l'adreça exacta per cercar-la a un plànol!
;)
Moltes mercès d'antuvi!!

Visca el metro!!

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 02/02/2007 16:33

bitxofo ha escrit:
metring ha escrit:Bueno, nois, ja tot està dat i beneït. Confirmat que la visita serà el dia 24 de febrer!!!!! :festa :anim )))2 )))3 )))

La concentració es farà davant les oficines del Triangle, a l'edifici blau, a les 9 del matí :D :D :D
Si US PLAU:

Digueu l'adreça exacta per cercar-la a un plànol!
;)
Moltes mercès d'antuvi!!
¿Neccesites buscar el triangle Ferroviari a un plànol?

Les cotxeres de TMB estan en el vèrtex esquerre inferior del triangle, és a dir, on la C1 i la C2 se separen més endavant de la Sagrera, i quan la C1 reb per l'esquerra el ramal que ve de Sant Andreu Comtal.

El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 02/02/2007 19:06

Permeteu-me un consell: si sou aprensius, quan estigueu dintre les cotxeres, no mireu cap amunt. :o

mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 02/02/2007 20:36

Us posso fotos aeries i planol de BCN amb la localització de Triangle.
Fitxers adjunts
guia 1.gif
guia 1.gif (49.5 KiB) Visualitzat 5891 cops
TMB__COCHERAS TRIANGLE_2.JPG
TMB__COCHERAS TRIANGLE_2.JPG (271.91 KiB) Visualitzat 4812 cops

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 02/02/2007 21:40

Sembla que les estacions que em venen bé i que queden més a prop son Verneda i La Pau.

Salut,

metring
Administrador
Entrades: 23572
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 02/02/2007 22:24

El LLOP ha escrit:Permeteu-me un consell: si sou aprensius, quan estigueu dintre les cotxeres, no mireu cap amunt. :o
Mmm, i això, per què? :nose

faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 02/02/2007 23:20

Hi ha algun 1000 penjat al sostre? al estil jugadors de Basket que quan es retiren els hi penjen al sostre la samarreta?

JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 03/02/2007 12:19

Hola!

Quedem tots plegats a les 8:30 a l'únic vestíbul de Verneda? És l'estació que, al meu parer, queda més accessible des de les cotxeres. ;)

Per cert, finalment vindré jo però no pas la JaMiRa!, li fa mandra aixecar-se d'hora per veure coses del Metro. A mi no... :D

Salut!

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 239

Entrada Autor: TramviaBlau » Dissabte 03/02/2007 12:37

AAAAAAHHHHHHHH!!!!!.....per cuestions de feina (m´han tret internet) i personals, no he visitat el forum en molt de temps i ara em trobo amb aixo.....demano, suplico poder anar amb una acompanyant, ja estaba apuntat a la primera llista i se que arribo tard....pero no puc deixar d´anar.....pot ser???...CONFIRMO ASISTENCIA DE TOTES , TOTES....

Escric desde un ordinador de la biblioteca i no puc adjuntar la llista modificada, demano que em poseu a mi + 1 acompanyant...........i moltes felicitats per haber aconseeguit la visita

machervi
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: machervi » Dissabte 03/02/2007 15:39

Hola a tothom acabo de veure que al final es podrà anar a les cotxeres del triangle, voldria saber si encara podria venir una persona mes? veig que es pel mati a les 9 pero voldria saber a quina hora mes o menys acabaria la visita que jo treballo aquell dia per la tarda (a les 14:30 he d'estar a zona franca), gracies

wefer
Administrador
Entrades: 7260
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 03/02/2007 16:40

Metring, afegeixo una altre pregunta a les plantejades: quina part de les cotxeres ens faràs visitar? Tot, o només la part del metro?

Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 03/02/2007 21:50

JaMiRo! ha escrit:Quedem tots plegats a les 8:30 a l'únic vestíbul de Verneda? És l'estació que, al meu parer, queda més accessible des de les cotxeres. ;)
Tant el bus 33 com el 36 us deixen a la mateixa porta de la cotxera...

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”