Hora i data actual: Dissabte 03/05/2025 23:26
Entrada Autor: Guigui » Dijous 01/02/2007 12:21
Interpreto l'última frase com que no s'arribarà a traspassar mai? Modernització del servei per Renfomentadif...L'Avui ha escrit:El Baix Llobregat vol millores a Rodalies
Josep Ferrer
Dilluns que ve els alcaldes de Viladecans, Gavà i Castelldefels es reuniran amb el delegat del govern espanyol a Catalunya, Joan Rangel, per exposar-li el seu malestar pel mal funcionament de la línia C-2 de Rodalies de Renfe. Els continus retards i avaries dels trens i de la xarxa ferroviària "afecten de manera directa la vida quotidiana de la gent", ja que arriben tard a la feina, perden el temps i provoquen problemes familiars, van denunciar en un comunicat conjunt
Els alcaldes demanaran que s'estableixi un pla de contingència per evitar aquests inconvenients i que s'apliquin "mesures de xoc per millorar la xarxa de transport ferroviari de Rodalies". El president de la Generalitat, José Montilla, va dir ahir que només acceptarà el traspàs de Rodalies quan s'hi hagi invertit per modernitzar el servei.
Entrada Autor: Platanito » Dijous 01/02/2007 13:16
Això vol dir que mai no es modernitzarà. A veure quina companyia gastarà milions a modernitzar un servei que sap que anirà a parar a mans d'altres!L'Avui ha escrit:El president de la Generalitat, José Montilla, va dir ahir que només acceptarà el traspàs de Rodalies quan s'hi hagi invertit per modernitzar el servei.
Entrada Autor: metring » Divendres 02/02/2007 22:57
Entrada Autor: Pere » Diumenge 04/02/2007 14:06
Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 04/02/2007 14:28
Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 04/02/2007 23:21
Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 05/02/2007 15:51
Només paraven uns quants. Jo, en els 3 caps de setmana que hi he anat, no he fet parada comercial a Sant Andreu Comtal ni un sol cop.U-Bahn ha escrit:Així que també paraven a SAC? Malament, malament, i no ho dic pel fet de parar sinó per no informar. Però si ahir un home gran al C4 que anava al Clot, a Clot-Aragó em va dir que era Torre del Baró. Ja sé que la culpa la té Renfe, però no entenc com, sense tenir informació, colia anar amb la C4 al Clot.
Entrada Autor: genissimon » Dimarts 06/02/2007 11:13
Entrada Autor: EUKibo » Divendres 09/02/2007 1:05
Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/02/2007 1:28
Si és il·legal, no ho sé del cert, més aviat diria que no en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada. Però encara que ho fos, en aquest país impera la llei de l'embut i ells, que no són gens nacionalistes, resulta que les primeres lleis que se salten a la torera són les que afecten l'ús de la llengua (no-castellana, és clar). Això sí, a l'hora de fotre un puro a en Pepe Rubianes o a qualsevol alcalde que no pengi la rojigualda a l'ajuntament, la mal anomenada justícia no s'està de res.EUKibo ha escrit:Per cert, jo soc totalment bilingue i de reclamacions depenent el dia les feia en catala o en castella, no m'importa cambiar de llengua per parlar amb algu, el que trobo que em faltin al respecte es que una empresa a la que em dirigeixo de la qual soc client no em contesti en l'idioma que li escrit, primer perque es una falta de respecte, segon perque es molestar al client i tercer perque a Catalunya es ilegal.
Entrada Autor: genissimon » Divendres 09/02/2007 9:54
Guigui ha escrit:[...]en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada.
Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/02/2007 19:44
En qualsevol cas, crec que, pel fet d'actuar a nivell estatal, poden escaquejar-se de l'obligació d'atendre en català.genissimon ha escrit:Pel que jo sé tant renfe com adif depenen del Ministerio de Fomento, per tant, estatals o sigui públiques.
Guigui ha escrit:[...]en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada.
Entrada Autor: EUKibo » Divendres 09/02/2007 22:12
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 10/02/2007 15:32
Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 10/02/2007 16:50
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 10/02/2007 17:31
Entrada Autor: p_p_b22 » Dissabte 10/02/2007 18:36
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”