
És l'avantatge de quan t'envien a treballar a prop del Monument....

Per cert, demà feliciteu-me- Sí, sí...una arruga més.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 11:28
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 03/09/2005 19:40
Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 04/09/2005 2:44
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 04/09/2005 12:54
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 05/09/2005 9:12
Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 05/09/2005 12:42
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 05/09/2005 16:28
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 05/09/2005 20:08
Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 17/09/2005 1:04
Entrada Autor: wefer » Dissabte 17/09/2005 1:18
Entrada Autor: sequera » Dissabte 17/09/2005 11:24
Com discrepo de tu....wefer ha escrit:No s'ha fet estació del TAV perquè és una estació poc cèntrica i un cul-de-sac.
Cal tenir en compte que les comunicacions de l'estació de França amb la resta de la ciutat són nefastes, i encara que es podria reobrir l'accés directe des de Barceloneta L4 i fins i tot fer-hi arribar el Trambesòs, no arribaria ni de lluny a la comoditat de Sagrera.
Igualment, E. de França està molt mal situada, mentre que Sants és més cèntrica i Sagrera també serà cèntrica en el futur.
L'únic avantatge que li veig a E. de França és que és una estació preciosa... res més.
Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 17/09/2005 13:43
Entrada Autor: Jefe de C.T.C. » Dissabte 17/09/2005 14:19
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 17/09/2005 15:46
I tant que desapareixerà:Jefe de C.T.C. ha escrit:Hola,
M'agradaria aportar una miqueta mes a la conversació.
L'estació de França no desapereixerà per molt que digui en Clos.
).
Entrada Autor: wefer » Dissabte 17/09/2005 17:55
No tant com jo de tusequera ha escrit: Com discrepo de tu....![]()
En absolut. Plaça de Catalunya, Passeig de Gràcia, i fins i tot Sants, Sant Andreu Arenal, Clot-Aragó i Arc de Triomf són molt més cèntriques. L'entorn d'Estació de França no té ni punt de comparació en quant a moviment.sequera ha escrit: l'estació de França és la més centrica de barcelona,
Home... ara el centre econòmic és allà? I el Passeig de Gràcia, aleshores, què és?sequera ha escrit: a cinc minuts caminant de:
-centre adminitratiu i de govern , generalitat, parlament.
-centre financer, via laietana
-turistic, barri gotic, barri de la marina,.....
-El port de barcelona
-La villa olimpica
-l`hospital del mar
-la torre mafpre
-els hotels arts, etc.
-el centre de recerca biomedica (l'edifici nou de fusta d'enfront)
-el nou gratacels de gas natural i seu central
-al propi edifici de lestació hi ha un campus de la UPF
-Villa olimpica
-Jutjats.
-Metro, tramvia, autobusos......
Si tot això no es el centre economic d'una gran ciutat, que baje dios y lo vea......
No són tant els desavantatges d'una estació en cul-de-sac (que també), sinó al fet d'haver de fer un llarg camí des de Glòries, per desprès tornar-lo a desfer, sense cap mena d'utilitat.sequera ha escrit: En quant a les desventatges d'una estació en cul de sac.....doncs gairabé cap si parlem de trens automotrius o autopropulsats.
Evidentment, moltes millores s'han de fer generant plusvàlues. Els diners de l'ajuntament no són infinits. Millor això que no pas que ens dupliquin els impostos, no creus?sequera ha escrit: Son coses de l'ajuntament de Barcelona....com costa molt diners arreglar un barri , doncs ens inventem una granstació i amb les plusvalues de la venda de terrenys fem la renovació....
Ja tinc la càmera preparadasequera ha escrit: En fi... menos mal que ja estan acabant les obres de millora de l'estació de frança i ben aviat hi veurem tots els trens grans lineas
Doncs l'ajuntament ja fa un any que va aprovar definitivament el projecte del parc i els edificis que han d'anar en comptes de les vies...sequera ha escrit: Recordar que l'adif no te cap intenció de abandonar el servei a llarg termini en EDF, i que el plans en aquest termini pasa per cambiar tota la xarxa a ample UIC i 25kv.
Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 17/09/2005 18:32
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”