
Somniar és de franc...
*Per 5b em refereixo al cagalló de via morta que mira cap al nord
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 16:23
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 18/02/2007 21:34
De fet, a efectes de circulació es diu "5b"entfe001 ha escrit:Al final deixaran córrer el soterrament i ens deixaran les vies 2 i 4 per a LAV i les vies 1, 3, 5 i 5b* tal i com estan ara
Somniar és de franc...
*Per 5b em refereixo al cagalló de via morta que mira cap al nord
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/02/2007 21:37
Vull dir que no entra pel camí més curt, que seria tallar en diagonal (telepatia Santfeliuenca?sequera ha escrit:Como que no entra directamente a Barcelona ?
Entrada Autor: sequera » Diumenge 18/02/2007 21:37
a mi m'agradaria la solució que dius.entfe001 ha escrit:Al final deixaran córrer el soterrament i ens deixaran les vies 2 i 4 per a LAV i les vies 1, 3, 5 i 5b* tal i com estan ara
Somniar és de franc...
*Per 5b em refereixo al cagalló de via morta que mira cap al nord
Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/02/2007 21:41
Entrada Autor: sequera » Diumenge 18/02/2007 21:42
Por acortar el trazado en dos kilometros , te cargas la intermodalidad entre tren y avión..... ¿En cuantos segundos se idisminuye el tiempo de recorrido haciendo una LAV recta metiendola por los barrios más densos de Cornella y Hospitalet ?Guigui ha escrit:Vull dir que no entra pel camí més curt, que seria tallar en diagonal (telepatia Santfeliuenca?sequera ha escrit:Como que no entra directamente a Barcelona ?) per anar a trobar l'actual R4 a l'altura de Cornellà i no fer la volta pel Prat, com es fa ara.
Com he dit abans, era una opció extrema per escurçar al mínim el trajecte pel Baix Llobregat. L'altre extrem hauria sigut descriure una volta fins l'aeroport, que hauria sigut òptima per la intermodalitat AVió (veieu el joc de paraules?). El que trobo més deplorable de la "solució" que s'ha adoptat, és que no és ni carn ni peix. Es tarda més per arribar a Barcelona i no hi ha connexió directa amb l'aeroport. A qui li agradi així, felicitats. I a qui no, a patir-ho.
Entrada Autor: sequera » Diumenge 18/02/2007 21:43
Si fan el bypass, crec que els donaria temps, segur que fan una solució tipus Lleida , en via unica pel viaducte.entfe001 ha escrit:Si Foment vol tenir enllestida la connexió a temps no li quedarà altre remei. Queden tan sols dos anys per exhaurir el termini i el projecte, pel que sé, encara no està aprovat definitivament.
Ara, que encara seran capaços de fer primer el by-pass per l'AP-7 i deixar-nos sense estació d'alta velocitat fins que acabin el ditxós soterrament...
Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/02/2007 22:00
Entrada Autor: sequera » Diumenge 18/02/2007 22:04
s'hagues produit igual....molts coincidim que la conexió dels trens d'alta velocitat i un futur hub com l'aeroport de Barcelona , s'alimentaran mutuament....entfe001 ha escrit:Estic plenament convençut que d'existir una connexió ràpida, fiable i de gran capacitat entre Barcelona i l'aeroport (és a dir, o Renfe cada 10 minuts o menys i al costat de les terminals o bé la ditxosa línia 9) tot aquest debat de la necessitat de fer passar la LAV pel Prat ni s'hauria produït.
Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 18/02/2007 22:40
Entrada Autor: sequera » Diumenge 18/02/2007 22:59
nada que objetar a tu opinión, queda clara. Destruir lo construido y hacerlo de nuevo....Santfeliuenc ha escrit: Respecto al punto primero en el que me dices que ¿cómo se va a cambiar si ya está hecho? te respondo que efectivamente, tirando abajo lo que está mal hecho y haciéndolo bien. Punto. Cueste lo que cueste
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/02/2007 23:00
Precisament, la intermodalitat ben entesa se l'han carregada en el moment en que van decidir plantar una "estació intermodal" al Prat ciutat en lloc del Prat aeroport. I abans no em diguis "però hi haurà trens llançadora, metro etc.", pensa com pot ser pesat haver de carretejar maletes per fer dos enllaços en lloc d'un. I no hauran sigut tan altruistes de fer l'estació del Prat per la població autòctona...sequera ha escrit:Por acortar el trazado en dos kilometros , te cargas la intermodalidad entre tren y avión..... ¿En cuantos segundos se idisminuye el tiempo de recorrido haciendo una LAV recta metiendola por los barrios más densos de Cornella y Hospitalet ?
Tambien se acorta tiempo metiendo la LAV por la laguna de Gallocanta en linea recta entre Madrid y Barcelona.
Pero el tren tiene que pasar por los nucleos de población, garantizando la intermodalidad.
Habria sido una inmensa irresponsabilidad.
Entrada Autor: sequera » Diumenge 18/02/2007 23:13
Nomes una puntualització: el traçat entre Sant Boi i Barcelona es d'alta velocitat, la curva sota el parc agrari permet altisimes velocitat.Guigui ha escrit:Precisament, la intermodalitat ben entesa se l'han carregada en el moment en que van decidir plantar una "estació intermodal" al Prat ciutat en lloc del Prat aeroport. I abans no em diguis "però hi haurà trens llançadora, metro etc.", pensa com pot ser pesat haver de carretejar maletes per fer dos enllaços en lloc d'un. I no hauran sigut tan altruistes de fer l'estació del Prat per la població autòctona...sequera ha escrit:Por acortar el trazado en dos kilometros , te cargas la intermodalidad entre tren y avión..... ¿En cuantos segundos se idisminuye el tiempo de recorrido haciendo una LAV recta metiendola por los barrios más densos de Cornella y Hospitalet ?
Tambien se acorta tiempo metiendo la LAV por la laguna de Gallocanta en linea recta entre Madrid y Barcelona.
Pero el tren tiene que pasar por los nucleos de población, garantizando la intermodalidad.
Habria sido una inmensa irresponsabilidad.
I si s'hagués fet un accés "directe", no s'haurien estalviat només segons, ja que la línia hauria sigut molt més recta, permetent una velocitat molt més alta de la que tindran els trens a partir de St. Boi, amb un traçat que d'AV no té res. Amb això no et justifico fer dos traçats si amb un de sol serveixes un gran aeroport internacional, com ho és el Prat i ho serà encara més en el futur, encara que això allargui el trajecte alguns minuts més. Però amb la solució actual, és més llarg i no connecta directament amb res, llevat d'una ciutat que té la mateixa importància que moltes altres per on passa la LAV sense tenir-hi estació.
Per això, més hauria valgut fer l'entrada per Cornellà i tenir un bon sistema de trens llançadora des de Sants. Hauria sortit més barat en ser el trajecte més curt i en estalviar-se refer tota una estació.
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/02/2007 23:34
Entrada Autor: genissimon » Dilluns 19/02/2007 11:16
Entrada Autor: genissimon » Dilluns 19/02/2007 11:28
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 19/02/2007 19:51
Con tus impuestos y los míos se van a gastar en un túnel innecesario 250 veces más de lo que valdría el destruir lo mal construido y hacerlo de nuevo pero bien hecho. Yo también podría decir aquí que con mis impuestos no.sequera ha escrit:nada que objetar a tu opinión, queda clara. Destruir lo construido y hacerlo de nuevo....
Pues con mis impuestos ... no quiero que lo hagan.
Por mi ,,,discusión zanjada.
Sí, claro, y hace tiempo hubo "frikis" de la geografía que quemaban a la gente que decía que la Tierra era redonda y que giraba alrededor del sol. Y se hacía lo que ellos decían, como ahora, que meterán el AVE por donde quieran, pero que lo vayan a hacer no significa que tengan razón. Yo más bien pienso, que más que estar de acuerdo con esto, lo que hacen es conformarse porque la imaginación y la ambición llegan tan pronto a un callejón sin salida que les asusta pensar a lo grande y se quedan en esto, que no es más que ir avanzando "a arreones" y "a salto de mata".sequera ha escrit:Només posava el meu post, perque us adoneu que hi han "frikis" de la mobilitat que pensen acertat l'actual traçat de l'AVE.
Entrada Autor: trainman » Dimarts 20/02/2007 13:41
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 20/02/2007 13:49
Entrada Autor: genissimon » Dimarts 20/02/2007 14:29
Guigui ha escrit:I ara que Renfomentadif fa els comptes de la lletera amb la connexió Bcn-Mad, [...]
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”