Back to the yard (tornada a la cotxera)
Jo ho tinc clar: la possibilitat de tornar a veure un 400 em fa ignorar les alternatives.
A més, si al Triangle ja esta reformant les 3000, no estaran fent el mateix amb les 4000 en algun lloc? Només pot ser a Sagrera o a Santa Eulàlia...
A més, si al Triangle ja esta reformant les 3000, no estaran fent el mateix amb les 4000 en algun lloc? Només pot ser a Sagrera o a Santa Eulàlia...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
SELECT OP.Opinio AS opinio_Fran-Ikarus FROM OPINIO OP WHERE OP.Opinador = 'Platanito'
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Mande usted????
Serà difícil escollir, eh?

Serà difícil escollir, eh?
El SQL el deixem a la feina, plisFran-Ikarus ha escrit:SELECT OP.Opinio AS opinio_Fran-Ikarus FROM OPINIO OP WHERE OP.Opinador = 'Platanito'

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Bé, jo opino de visitar Can Boixeres, perque podem arreplegar un bon suevenir de la Serie 1000 del Metro, i perque crec que es força interesant, Santa Eulalia, i e estat i no te res d'especial, Sagrera, l'unic que té es el 400, no obstant, el 400 d'aqui un temps al veurem en el futur museu del transport, en canvi, els souvenirs dels 1000ls s'acabaràn cuan sacabin els 1000ls, i Vilapicina, l'unic de bo que te es la plataforma giratoria, i que i podrem trovar algun 1000, Sant Genís, i e estat i es força curiosa, Roquetes es força interesant a mes tot son 1100s, i el Trianlge ja i em anat.
Jo voto CAN BOIXERES!
A per cert perdoneu Dissabte, tenia que venir, pero vaic tenir una febrada la nit avanç, i em va esser imposible d'anari, encara que em vaic perdre poca cosa, aquella cotxera le vist un futime de vegades.
Salut i peles!!!
Jo voto CAN BOIXERES!
A per cert perdoneu Dissabte, tenia que venir, pero vaic tenir una febrada la nit avanç, i em va esser imposible d'anari, encara que em vaic perdre poca cosa, aquella cotxera le vist un futime de vegades.

Salut i peles!!!
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Espero que o feu en diumenge al matí ya que eu fet la vostra visita un dissabte al matí, i no tothom fa festa com molts. I si hi hagués baixes, demanaria a la "ente organizadora" de la próxima visita que ofereixi una millor gestió de la visita.
Opto, indudablement, per St Genís.
Opto, indudablement, per St Genís.
Ara respón la "ente organitzadora":
El dia abans, vaig avisar de que havien dues baixes, i que tú et podies incorporar. El fet que en dissabte no t'anés bé, és una cosa que se m'escapa a mi, no tinc perquè saber els dies que els membres del fòrum treballen i quins tenen festa, no soc una agenda humana. Apart, jo no tinc manera de contactar amb tú, per això demanava que si algú podia fer-ho, t'ho digués.
Prou difícil que és organitzar una visita d'aquesta envergadura, començant perquè a TMB han tingut l'amabilitat d'organitzar-la, amb el que comporta ( que una persona que no treballa els caps de setmana, vingui voluntàriament per tal d'atendren's, fet ja de per si molt valorable ), i a més, fer-la mitjançant el fòrum, i fent consens de quin era el dia que a la majoria de la gent li anava millor, tant de setmana com de mes, que ja és prou enrrebessat. Apart, jo no tinc els mitjans per anar avisant a tots els membres, sobretot amb els que passen esporàdicament. Crec, modestament, que me n'he sortit prou bé, donada la dificultat que vaig tenir durant alguns dies, al no poder accedir a internet fàcilment. I vens tú dient que no ho he gestionat bé...doncs tothom ha quedat content de la visita, tant si t'ho creus, com si no.
El dia abans, vaig avisar de que havien dues baixes, i que tú et podies incorporar. El fet que en dissabte no t'anés bé, és una cosa que se m'escapa a mi, no tinc perquè saber els dies que els membres del fòrum treballen i quins tenen festa, no soc una agenda humana. Apart, jo no tinc manera de contactar amb tú, per això demanava que si algú podia fer-ho, t'ho digués.
Prou difícil que és organitzar una visita d'aquesta envergadura, començant perquè a TMB han tingut l'amabilitat d'organitzar-la, amb el que comporta ( que una persona que no treballa els caps de setmana, vingui voluntàriament per tal d'atendren's, fet ja de per si molt valorable ), i a més, fer-la mitjançant el fòrum, i fent consens de quin era el dia que a la majoria de la gent li anava millor, tant de setmana com de mes, que ja és prou enrrebessat. Apart, jo no tinc els mitjans per anar avisant a tots els membres, sobretot amb els que passen esporàdicament. Crec, modestament, que me n'he sortit prou bé, donada la dificultat que vaig tenir durant alguns dies, al no poder accedir a internet fàcilment. I vens tú dient que no ho he gestionat bé...doncs tothom ha quedat content de la visita, tant si t'ho creus, com si no.
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 26/02/2007 0:15, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola!!!Serie-1000-metro ha escrit:Bé, jo opino de visitar Can Boixeres, perque podem arreplegar un bon suevenir de la Serie 1000 del Metro, i perque crec que es força interesant, Santa Eulalia, i e estat i no te res d'especial, Sagrera, l'unic que té es el 400, no obstant, el 400 d'aqui un temps al veurem en el futur museu del transport, en canvi, els souvenirs dels 1000ls s'acabaràn cuan sacabin els 1000ls, i Vilapicina, l'unic de bo que te es la plataforma giratoria, i que i podrem trovar algun 1000, Sant Genís, i e estat i es força curiosa, Roquetes es força interesant a mes tot son 1100s, i el Trianlge ja i em anat.
Jo voto CAN BOIXERES!
A per cert perdoneu Dissabte, tenia que venir, pero vaic tenir una febrada la nit avanç, i em va esser imposible d'anari, encara que em vaic perdre poca cosa, aquella cotxera le vist un futime de vegades.![]()
Salut i peles!!!
Ja m'estranyava que no donessis senyals de vida, alguna cosa t'havia de passar. Potser no és mala idea el que proposes, d'anar a Can Boixeres...
Es que la metring... Ens embauca a tots, i després no és capaç de dedicar el divendres a anar darrera de tothom telefonant-los per confirmar la visita i avisant als reserves. Metring dimissió!Mr. Baricentro ha escrit:I si hi hagués baixes, demanaria a la "ente organizadora" de la próxima visita que ofereixi una millor gestió de la visita.
Nota: aquest és un text irònic. No mostra ni tan sols s'acosta a l'opinió del seu autor. El seu sentit real és oposat al que aparenta.

A més, de què hauria de dimitir jo, que no soc administradora????

Ara vull donar-te les gràcies a tú, Platanito, que em vas ajudar molt en la redacció del mail que els hi vaig enviar, tú també has tingut un paper important en la gestió de la visita

- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Vaja, vaja, com que molt a veure, eh?metring ha escrit:Platanito, que em vas ajudar molt en la redacció del mail que els hi vaig enviar, tú també has tingut un paper important en la gestió de la visita
Platanito i Metring DIMISSIÓ!!!

- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Esque el 400 ja el veurem cuan estigi al museu, ara tenim la oportunitat de tenir un bon souvenir dels 1000ls, a part que també veurem l'asesina maquina de 1000ls, la podrem insultar
. Jejeje.
Nose, ja direu quelcom!
Salut i peles!!!

Nose, ja direu quelcom!
Salut i peles!!!
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
A i per cert!
A Can Boixeres, veuriem també el 100, i el tramvia de cavalls.
Fem valoració, a Sagrera, l'unic curios que veuriem el 400, que d'aqui un temps el podrem veure al futur Museu del Transport de Barcelona, i a Can Boiseres, veuriem 1000ls, el 100, el Tramvia de Cavalls, i podriem obtenir un souvenir de 1000ls, i veuriem la maquina asesina.
Nose, jo veien totes aquestes coses, opino que CAN BOIXERES al 100%.
Nose que opineu vosaltres...
Salut i peles!!!
A Can Boixeres, veuriem també el 100, i el tramvia de cavalls.
Fem valoració, a Sagrera, l'unic curios que veuriem el 400, que d'aqui un temps el podrem veure al futur Museu del Transport de Barcelona, i a Can Boiseres, veuriem 1000ls, el 100, el Tramvia de Cavalls, i podriem obtenir un souvenir de 1000ls, i veuriem la maquina asesina.
Nose, jo veien totes aquestes coses, opino que CAN BOIXERES al 100%.
Nose que opineu vosaltres...
Salut i peles!!!
Ostres, ostres, ostres!!!!! Això de veure el 100 és un argument de moooolt de pes!!!!!!!!!!! A les hores, JaMiRo, quan arribi el moment, a gestionar visita a Can Boixeres!!!!!!!!
)))3 

Finalment em decideixo per Can Boixeres.
i de pas sabotegem la trituradora de 1000's.... :D
i de pas sabotegem la trituradora de 1000's.... :D
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Clar que si, Can Boixeres!
Salut i peles!!!
Salut i peles!!!
Sincerament: a mi se'm posa més dura veient algo que encara no he vist.
A més per veure només Cafeteres, em decanto millor per Sagrera.
Salut,
A més per veure només Cafeteres, em decanto millor per Sagrera.
Salut,
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
jo voto can boixeres, per diverses raons:
1) Està a l'aire lliure i així ens toca una mica el sol
2) Algun tros de mil pillarem
3) Tenen el 100
4) El senyor de la visita del triangle va dir que hi tenien un 600 amb llevaneus (comorrrr?
)
si no, sagrera i/o vilapiscina
perquè lo de Fernando no pot ser oi?
1) Està a l'aire lliure i així ens toca una mica el sol
2) Algun tros de mil pillarem

3) Tenen el 100
4) El senyor de la visita del triangle va dir que hi tenien un 600 amb llevaneus (comorrrr?

si no, sagrera i/o vilapiscina
perquè lo de Fernando no pot ser oi?

ES PELIGROSO ASOMARSE
Això no és cert, ja que només et vaig fer un petit comentari. A més, quina implicació pot tenir algú que no es va voler apuntar a la llista de suplents? Em querellaré per injúries. Metring Dimissió!metring ha escrit:Platanito, que em vas ajudar molt en la redacció del mail que els hi vaig enviar, tú també has tingut un paper important en la gestió de la visita
Veus? Si fins i tot en Wefer ho diu!wefer ha escrit:Vaja, vaja, com que molt a veure, eh?
Platanito i Metring DIMISSIÓ!!!