Seguiment de 1100s a la L4
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
Aquest mateix he vist avui, i ja porta l'adhesiu que parla del tall que es farà a quatre estacions, per obres a l'infrastructura, de les que ja en parlava aquí .
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
16/2/07: 1163-1164-1161-1416-1162
16/2/07: 1127-1128-1125-1407-1126 (al seu dia, una de les primeres 1100 reformades, o potser la primera)
16/2/07: 1127-1128-1125-1407-1126 (al seu dia, una de les primeres 1100 reformades, o potser la primera)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
seguimos para bingo!
recordo el primer cop que vaig pujar a un 1100 reformat, vaig alucinar! ho veia massa modern i tot, amb aquelles barres al costat dels seients que no eren rectes!
recordo el primer cop que vaig pujar a un 1100 reformat, vaig alucinar! ho veia massa modern i tot, amb aquelles barres al costat dels seients que no eren rectes!

ES PELIGROSO ASOMARSE
Vist el 1186-1422-1185-1188-1187. Per cert, duia els vidres tant llardosos, que costava veure a quina estació et trobaves. Sort de la megafonia! 

- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
22/2/07: M-R-1105-1108-1107
ja tenim el segon localitzat
ja tenim el segon localitzat

ES PELIGROSO ASOMARSE
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
24/2/07: 1150-R-M-M-1151
vist a les cotxeres del Triangle 8)
vist a les cotxeres del Triangle 8)
ES PELIGROSO ASOMARSE
Segons informa Busman al Fòrum dels Autobusos de José Mora, s'ha vist un 2100 a la línia 4 amb el torn 412. No sé si serà en servei comercial o en proves.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
bé, doncs ara ens hi haurem de posar seriosament...
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
28/2/07: M-R-1101-1104-1103
per cert que el 04 feia un soroll un pèl inquietant a l'arrancar (donava una sensació similar a la d'un cotxe quan patina l'embragatge)
per cert que el 04 feia un soroll un pèl inquietant a l'arrancar (donava una sensació similar a la d'un cotxe quan patina l'embragatge)
ES PELIGROSO ASOMARSE
M'informa en Jordilar via SMS que continua circulant el 2100 per la L4 amb el torn 412.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Per parlar dels 2100 a la L4, millor fer servir aquest altre fil:Pere ha escrit:M'informa en Jordilar via SMS que continua circulant el 2100 per la L4 amb el torn 412.
http://transport.cat/viewtopic.php?t=4913
Ho sento, no m'agraden els fils amb títol en majúscules.wefer ha escrit: Per parlar dels 2100 a la L4, millor fer servir aquest altre fil:
http://transport.cat/viewtopic.php?t=4913

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
1/3/2007: 1178-1420-1177-1180-1179
1/3/2007: 1154-1414-1156-1155-M
1/3/2007: 1130-1408-M-1132-1131
1/3/2007: 1154-1414-1156-1155-M
1/3/2007: 1130-1408-M-1132-1131
ES PELIGROSO ASOMARSE
Avui, després de recòrrer infinitat de carrers, plens de maratonistes,
he baixat a la línia 4, i he vist els 1182-1421-1181-1184-1183 i el 1104-1103-1101-1401-1102
he baixat a la línia 4, i he vist els 1182-1421-1181-1184-1183 i el 1104-1103-1101-1401-1102
Atenció, que diuen a TMB que ja circula el primer 2100 a la línia 4:
Comença el transvasament de trens de L2 a L4
● Quinze unitats de la sèrie 2100, més modernes i confortables, passaran a la línia groga del metro per rejovenir-ne el material mòbil
Ha començat a circular amb passatgers per la línia 4 de metro el primer tren de la sèrie 2100, procedent de la línia 2. El transvasament de trens entre la línia lila i la groga forma part d’un pla redistribució del material mòbil arran de l’entrada progressiva de 99 trens nous entre el 2005 i el 2008, una amplíssima operació de renovació i millora que no té precedents al metro de Barcelona.
La incorporació dels trens de la sèrie 2100 suposa una millora notable per al confort i la fiabilitat de la línia 4. La característica més visible d’aquests trens, fabricats l’any 1997, és que són del tipus continu, és a dir, que els seus cinc cotxes estan units per passadissos d’intercomunicació que permeten la distribució uniforme del passatge. Des del punt de vista tecnològic, compten amb sistemes de suspensió més avançats per minimitzar el soroll i les vibracions.
De manera progressiva aniran passant a la línia 4 totes les 15 unitats 2100 que fins ara donaven servei a la línia 2. A la línia lila aquests trens estan sent substituïts pels de la sèrie 9000, preparats per a la conducció automàtica, ja que en un futur la línia 2 i la línia 9 compartiran el tram entre Parc Logístic i l’Aeroport i hauran de ser explotades de manera conjunta. Actualment Metro ja ha rebut vuit unitats 9000.
Paral·lelament, durant tot l’any en curs a la línia 4 s’aniran donant de baixa trens de la sèrie 1100, construïts als anys 70. Una desena d’unitats d’aquesta sèrie continuaran donant servei en aquesta línia per complementar les de la sèrie 2100 i poder mantenir l’oferta actual de 19 trens circulant simultàniament en hora punta.
Comença el transvasament de trens de L2 a L4
● Quinze unitats de la sèrie 2100, més modernes i confortables, passaran a la línia groga del metro per rejovenir-ne el material mòbil
Ha començat a circular amb passatgers per la línia 4 de metro el primer tren de la sèrie 2100, procedent de la línia 2. El transvasament de trens entre la línia lila i la groga forma part d’un pla redistribució del material mòbil arran de l’entrada progressiva de 99 trens nous entre el 2005 i el 2008, una amplíssima operació de renovació i millora que no té precedents al metro de Barcelona.
La incorporació dels trens de la sèrie 2100 suposa una millora notable per al confort i la fiabilitat de la línia 4. La característica més visible d’aquests trens, fabricats l’any 1997, és que són del tipus continu, és a dir, que els seus cinc cotxes estan units per passadissos d’intercomunicació que permeten la distribució uniforme del passatge. Des del punt de vista tecnològic, compten amb sistemes de suspensió més avançats per minimitzar el soroll i les vibracions.
De manera progressiva aniran passant a la línia 4 totes les 15 unitats 2100 que fins ara donaven servei a la línia 2. A la línia lila aquests trens estan sent substituïts pels de la sèrie 9000, preparats per a la conducció automàtica, ja que en un futur la línia 2 i la línia 9 compartiran el tram entre Parc Logístic i l’Aeroport i hauran de ser explotades de manera conjunta. Actualment Metro ja ha rebut vuit unitats 9000.
Paral·lelament, durant tot l’any en curs a la línia 4 s’aniran donant de baixa trens de la sèrie 1100, construïts als anys 70. Una desena d’unitats d’aquesta sèrie continuaran donant servei en aquesta línia per complementar les de la sèrie 2100 i poder mantenir l’oferta actual de 19 trens circulant simultàniament en hora punta.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
2/3/07: 1198-1425-1197-1200-1199
ara que ja s'havia acabat l'estrès del llistat de mils, ara a estressar-nos amb els 1100s, això és un no-parar!
per cert, el llistat de 3000 reformats el farà la tia rita!
ara que ja s'havia acabat l'estrès del llistat de mils, ara a estressar-nos amb els 1100s, això és un no-parar!
per cert, el llistat de 3000 reformats el farà la tia rita!
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
5/3/07: 1134-1409-1133-1136-M, per cert que segons el llistat d'en Theo abans era 1136-1409-1135-1134-1133, aíxí que (ja deu fer temps) que van reordenar la unitat.
ES PELIGROSO ASOMARSE
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Segons el diari de TMB que he estat llegint avui això només serà temporal, ja que quan acabi el desplegament de la sèrie 9000 a la L2, també es substituiran els restants 1100 de la L4 per 9000s... i això podria ser cap a finals d'aquest anymetring ha escrit:Paral·lelament, durant tot l’any en curs a la línia 4 s’aniran donant de baixa trens de la sèrie 1100, construïts als anys 70. Una desena d’unitats d’aquesta sèrie continuaran donant servei en aquesta línia per complementar les de la sèrie 2100 i poder mantenir l’oferta actual de 19 trens circulant simultàniament en hora punta.
