Supermegapassejada per l'FMB
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Supermegapassejada per l'FMB
Hola.
Que os assemblaria organitzar una passejada descomunal per el Metro de Barcelona (FMB)? Recorrer un dia, d'una sola tirada absolutament totes les lineas sense deixar-se ni una sola estació.
Uiiii, Supermegafrikada.
Matinar, kedar en un punt en concret....mmm menjar dins el FMB (a algun bareto o cafeteria dels que es troben a moltes estacions) continuar recorren el metro.
Buenu, que os sembla la idea? La idea es fer-ho durant un pont , pk un disabte normal tot el dia al metro va a ser ke no,
y un diumenge.....uuiii les frecuencies, i dupto trobar un bareto obert.
Saludeishons.
Que os assemblaria organitzar una passejada descomunal per el Metro de Barcelona (FMB)? Recorrer un dia, d'una sola tirada absolutament totes les lineas sense deixar-se ni una sola estació.
Uiiii, Supermegafrikada.
Matinar, kedar en un punt en concret....mmm menjar dins el FMB (a algun bareto o cafeteria dels que es troben a moltes estacions) continuar recorren el metro.
Buenu, que os sembla la idea? La idea es fer-ho durant un pont , pk un disabte normal tot el dia al metro va a ser ke no,
y un diumenge.....uuiii les frecuencies, i dupto trobar un bareto obert.
Saludeishons.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Je, si no hem aconseguit encara ni fer el recorregut mínim que passa per totes les línies...
(Algú pot rescatar el tema?)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Em sembla que estem mesclant dues coses, el tema rescatat parla de fer A PEU tota la xarxa de Metro (de Nova York, en aquell cas).
El que proposa ara en Sigfrid (espero entendre bé) és fer-la en Metro. Que de fet és el que es va parlar en el seu dia, respecte al "camí mínim que passa almenys per un tram de cada línia". I que sí, efectivament incloïa un graf ponderat molt "cuco" fet pel mestre Eloi.
Però allò era un altre tema.
El que proposa ara en Sigfrid (espero entendre bé) és fer-la en Metro. Que de fet és el que es va parlar en el seu dia, respecte al "camí mínim que passa almenys per un tram de cada línia". I que sí, efectivament incloïa un graf ponderat molt "cuco" fet pel mestre Eloi.
Però allò era un altre tema.
I fer-se totes les linies en bicicleta? L11 inclosa, e?
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Ah, jo ja ho vaig fer l'any passat a l'agost i vaig aprofitar per fer fotos als vestíbuls i exteriors de totes les estacions del Metro de Barcelona (FMB i FGC). 8)Denisuko ha escrit:I fer-se totes les linies en bicicleta? L11 inclosa, e?

Totes les fotos de la meva pàgina que diu "agost 2006" foren fetes de la manera més sostenible possible: utilitzant la bici com a transport.

Val dir que una de les línies que més va costar fou la L11...Mare meva, quins pendents els de Ciutat Meridiana...

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
TrípodeJaMiRo! ha escrit:Totes les fotos de la meva pàgina que diu "agost 2006" foren fetes de la manera més sostenible possible

Potser és aquest...Fran-Ikarus ha escrit:Je, si no hem aconseguit encara ni fer el recorregut mínim que passa per totes les línies...
És que m'estava repassant tosts els temes del fòrum de dalt a baix i m'he enrecordat d'això.
Fran-Ikarus ha escrit:TrípodeJaMiRo! ha escrit:Totes les fotos de la meva pàgina que diu "agost 2006" foren fetes de la manera més sostenible possible

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Trípodes a TMB?? Per favor, això és un delicte. L'altre dia va ser ben excepcional a les cotxeres del Triangle!! 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Yo em refereixo a recorrer d'una sola tirada totes les estacións del metro de barecelona, en metro es clar.
Si us animeu concretem un dia.

Si us animeu concretem un dia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Podirem intentar batir el record del senyor angles aquest, suposo que nosaltres en sabem bastant més de la xarxa de Metro. Tot i que sugui només una zona, cadescun (tipus carrera de relleus).
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -