Procés de Selecció, Formació i treballar al metro
Teniu perill, eh?
Que tingueu sort! Jo m'encarregaré de subministrar els trens... 8)

Que tingueu sort! Jo m'encarregaré de subministrar els trens... 8)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Em trobo en la mateixa situacióJordilar ha escrit:Ja he fet el psicotècnic. A la espera de resultats.
Salut,

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Llavors hi han uns quants que voleu ser AAC 

Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Us truquen per fer la entrevista o que?
Un amic meu, després d'haber fet el test, li han trucat i té l'entrevista la setmana vinent
Un amic meu, després d'haber fet el test, li han trucat i té l'entrevista la setmana vinent

A mi no m'han trucat, així que he de pensar que no he passat el psicotècnic (:|)

A mí tampoc m'han trucat i vaig fer la entrevista fa una semana.
Es de suposar que ja em puc anar introduïnt pel cul les ganes de trebalar en el metro
Salut,
Es de suposar que ja em puc anar introduïnt pel cul les ganes de trebalar en el metro

Salut,
Una pregunta, vaig enviar la solicitut fa una setmana per internet, però encara no m'han dit res sobre anar a fer l'exàmen psicotècnic. Quan us van trigar a respondre per anar a fer aquesta prova?
Més o menys dues setmanes...

Podeu explicar de que va aquest psicotècnic?
Ho dic perque en Denisuko diu que van ser 4-5h i em te intrigat tanta duració. Que pregunten? Es per parts? Ni que fòssin opos
I quanta gent hi ha fent alhora aquests psicotècnics?
Vox
Ho dic perque en Denisuko diu que van ser 4-5h i em te intrigat tanta duració. Que pregunten? Es per parts? Ni que fòssin opos

I quanta gent hi ha fent alhora aquests psicotècnics?
Vox
Aquest test psicotecnic el fan per fer una primera eliminatoria, quan el vaig fer l'any passat em va durar 4-5 hores però a la gent d'aquest any els hi ha durat 3-4 hores.
Per cert, ja tinc un parell d'amics que dimarts van fer l'entrevista i ahir els hi van trucar per entrar-hi, aixi que animeu-vos!!! (i tenen 21 i 22 anys)
Per cert, ja tinc un parell d'amics que dimarts van fer l'entrevista i ahir els hi van trucar per entrar-hi, aixi que animeu-vos!!! (i tenen 21 i 22 anys)
Suposo que per això ens han tombat, per l'edat...jo en tinc 19, suposo que em debien considerar massa jove...

-
- N2
- Entrades: 13
- Ubicació: Tocant els tèrmics del serbomotor
aarongilp, jo coneixo un parell d'AAC's que tenen 19 anys justs fets quan van entrar per primer cop a l'FMB.
No crec que sigui per l'edat, encara que és un factor en contra. Paciència que pot ser et truquen a la següent tanda, aarongilp.
Se AAC lo que se puede.
No crec que sigui per l'edat, encara que és un factor en contra. Paciència que pot ser et truquen a la següent tanda, aarongilp.
Se AAC lo que se puede.
Pfff...potser encara em falta una mica de maduresa mental...sia com sia, jo l'any que vé m'hi torno a presentar aviam què. I si no, l'altre...

El test en sí, es una prova escrita? o també fan algun tipus de prova oral?
No, és tot escrit. Et donen dues fulles de resposta i segons quin tipus de prova (n'hi ha 6) has de respondre en l'una o en l'altre. I per cert, dieu de 3-4 h del psicotècnic...però jo vaig tardar vora 2h i mitja...

Consti que jo no vaig corregir el psicotècnic...aarongilp ha escrit:Pfff...potser encara em falta una mica de maduresa mental...sia com sia, jo l'any que vé m'hi torno a presentar aviam què. I si no, l'altre...

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Ho corregeix un ordinador.
JaMiRo! ha escrit:Consti que jo no vaig corregir el psicotècnic...aarongilp ha escrit:Pfff...potser encara em falta una mica de maduresa mental...sia com sia, jo l'any que vé m'hi torno a presentar aviam què. I si no, l'altre...
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Demà em toca l'entrevista a CIEF i estic una mica "acohonadillu"
, alguna tècnica de relaxació que em pogueu aconsellar? 

he hecho los psicotecnicos para AAC, menuda paliza,
abstracto espacial, flechitas y demas cuentos... a la espera de resultados estoy, lo anecdotico ha sido el director de rrhh de la consultora con un humor muy peculiar...