LOCALITZAT TRAMVIA D'ALSTOM A L'A2 A L'ALÇADA DE PALLEJÀ
LOCALITZAT TRAMVIA D'ALSTOM A L'A2 A L'ALÇADA DE PALLEJÀ
Pregunta dirigida especialment al company d’Alstom :
Aquest mati per l’A2e vist un tramvia amb les sigles d’Alstom y que en els lletreros deia METROLIGERO. Podries dir-me per on es ?. Gràcies per endavant
Aquest mati per l’A2e vist un tramvia amb les sigles d’Alstom y que en els lletreros deia METROLIGERO. Podries dir-me per on es ?. Gràcies per endavant
Si era de color blaugrana, paradoxas de la vida, no era d'aquí, sino de Madrid 

Sembla que els madriles es hi agrada cada vegada una mica més el color blau-grana.
Deu ser des de el 0-3 de la temporada passada.
Records culés.

Deu ser des de el 0-3 de la temporada passada.



Records culés.
En canvi, aquí ens van els metros de color blanc.
Records també culers. 8)
Records també culers. 8)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Si el tranvia era de color es el tranvia de Parla.
De color verd fosc, per ser concretsdavida ha escrit:Si el tranvia era de color es el tranvia de Parla.
Aixo mateix volia dir. Gracies 596001 per corretgir el meu error.
A quines parts de Barcelona o Catalunya es frabrican trens o trams, som importants en aquest tema els catalans? A nivell Internacional? 

Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
a Santa Perpetua de Mogoda hi ha una factoria de l'ALSTOM, una empresa Francesa. Home, pel que jo se es bastant important la fabrica aquesta, de fet els TRAMs nostres i molts trens de RENFE i TMB son fabricats alla.
A nivell internacional Catalunya no té un pes especialment gran en la fabricació de ferrocarrils, sobretot considerant el nivell d'industrialització que té el nostre país en termes generals. I pel que fa al disseny, la cosa és pràcticament nul·la (a no ser que algú em corregeixi, cosa que em seria una sorpresa grata).sortrens ha escrit:A quines parts de Barcelona o Catalunya es frabrican trens o trams, som importants en aquest tema els catalans? A nivell Internacional?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Pel que jo se es aixo, aquesta factoria fabrica trens que s'entreguen a Catalunya principalment i a Espanya, el TRAM de Barcelona, TRAM de Madrid, Civia de Rodalies Barcelona... Internacionalment ALSTOM té certa importancia, de fet a la seva web surten trens que venen a tota Europa, Amèrica, Asia i Oceania, pero es probable que altres empreses tinguin més pes com SIEMENS i CAF (encara que d'aquesta ultima ho dubto molt)
El que sembla en qualsevol cas es que no estan en recessio com la SEAT i altres empreses similars que cada cop tenen menys feina, sino que ALSTOM sembla que cada cop fa mes projectes.
El que sembla en qualsevol cas es que no estan en recessio com la SEAT i altres empreses similars que cada cop tenen menys feina, sino que ALSTOM sembla que cada cop fa mes projectes.
L'única empresa amb més pes ferroviari que ALSTOM és Bombardier.
CAF només té relativa importància a Espanya.
CAF només té relativa importància a Espanya.
Ep, nois, recordeu que Siemens de Cornella fabrica els motors dels IC.
Avui he vist un transport d'un Citadis vermell, amb la bandera de la Comunidad i el logotip de MetroLigero, a l'A-2 a l'alçada de Collbató primer i Cervera després.
Dues preguntes: Es lliuren un per un? En cas negatiu, no seria més econòmic transportar-los en tren, en lloc de muntar un transport especial, amb acompanyament policial inclòs, per cada tramvia?
Dues preguntes: Es lliuren un per un? En cas negatiu, no seria més econòmic transportar-los en tren, en lloc de muntar un transport especial, amb acompanyament policial inclòs, per cada tramvia?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ja, com que per carretera el transportista només gasta el combustible però per ferrocarril també ha de pagar per l'ús de la infraestructura, no m'estranya que la situació sigui la que és. És un fàstic, tant que el personal s'omple la boca del mercat lliure i són incapaços de reconèixer la competència deslleial que la carretera fa al ferrocarril, amb ajudes d'estat incloses.pizias ha escrit:Aunque parezca mentira, es mas barato en camión. Y, sobretodo, es posible.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Per tal d'entendre que passa amb el transport de mercaderies per ferrocarril, recomano llegir aquet fil.Guigui ha escrit:Ja, com que per carretera el transportista només gasta el combustible però per ferrocarril també ha de pagar per l'ús de la infraestructura, no m'estranya que la situació sigui la que és. És un fàstic, tant que el personal s'omple la boca del mercat lliure i són incapaços de reconèixer la competència deslleial que la carretera fa al ferrocarril, amb ajudes d'estat incloses.pizias ha escrit:Aunque parezca mentira, es mas barato en camión. Y, sobretodo, es posible.
Hola!
Perquè, senyors, el tramvia surt de la factoria de Santa Perpètua; l'única connexió ferroviària amb l'Alstom és la línia de Vic-Puigcerdà. Cal fer una collonada de maniobres per portar el tren a Madrid. D'altra banda, veig impossible treure el tramvia pel ramal que va de la fàbrica a l'estació de Mollet-Santa Rosa. Amb total seguretat, el tramvia es fotria d'òsties contra les andanes o contra els pals de la catenària.
Per cert, no crec que es pugui portar el tramvia sencer en un vagó plataforma perquè aquest seria excessivament llarg.
Per tant, per transportar el tramvia amb un vehicle especial ferroviari caldria:
1-Desmuntar el tramvia en mòduls. Això és una feinada, sobretot si es té en compte que el tramvia s'ha provat i està tot muntat i connexionat.
2-Posar cada mòdul Citadis, un a un, a diferents vagons-plataforma en un lloc determinat (a la fàbrica no es pot, per tant cal moure amb camions cada mòdul fins a un lloc determinat).
3-Transportar-lo via fèrria des de Barcelona a Madrid.
4-A l'arribar a Madrid, cal carregar-lo de nou a camions per portar-lo a cotxeres.
5-Muntar els mòduls (feinada de collons) i fer proves de nou per veure que tot funciona.
Conclusió: millor com es fa ara, us agradi o no.
Salut!
En efecte.pizias ha escrit:Aunque parezca mentira, es mas barato en camión. Y, sobretodo, es posible.

Perquè, senyors, el tramvia surt de la factoria de Santa Perpètua; l'única connexió ferroviària amb l'Alstom és la línia de Vic-Puigcerdà. Cal fer una collonada de maniobres per portar el tren a Madrid. D'altra banda, veig impossible treure el tramvia pel ramal que va de la fàbrica a l'estació de Mollet-Santa Rosa. Amb total seguretat, el tramvia es fotria d'òsties contra les andanes o contra els pals de la catenària.

Per cert, no crec que es pugui portar el tramvia sencer en un vagó plataforma perquè aquest seria excessivament llarg.

Per tant, per transportar el tramvia amb un vehicle especial ferroviari caldria:
1-Desmuntar el tramvia en mòduls. Això és una feinada, sobretot si es té en compte que el tramvia s'ha provat i està tot muntat i connexionat.

2-Posar cada mòdul Citadis, un a un, a diferents vagons-plataforma en un lloc determinat (a la fàbrica no es pot, per tant cal moure amb camions cada mòdul fins a un lloc determinat).

3-Transportar-lo via fèrria des de Barcelona a Madrid.

4-A l'arribar a Madrid, cal carregar-lo de nou a camions per portar-lo a cotxeres.

5-Muntar els mòduls (feinada de collons) i fer proves de nou per veure que tot funciona.

Conclusió: millor com es fa ara, us agradi o no.

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Bona tarda,
Em consta que els Citadis d'Orléans van fer el viatge des de Aytré també en camió.
Per lo vist hi havien problemes de compatibilitat entre el perfil de les rodes i les vies RFF. (deixant de banda que no hi ha connexió física entre la xarxa RFF i la xarxa SEMTAO)
Tanmateix, crec recordar que els tramvies construïts abans del Citadis
, el TSF si van poder viatjar per les vies RFF acoplats a un tren de càrrega entre Aytré i Nantes.
Em consta que els Citadis d'Orléans van fer el viatge des de Aytré també en camió.
Per lo vist hi havien problemes de compatibilitat entre el perfil de les rodes i les vies RFF. (deixant de banda que no hi ha connexió física entre la xarxa RFF i la xarxa SEMTAO)
Tanmateix, crec recordar que els tramvies construïts abans del Citadis
, el TSF si van poder viatjar per les vies RFF acoplats a un tren de càrrega entre Aytré i Nantes.
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.