LOCALITZAT TRAMVIA D'ALSTOM A L'A2 A L'ALÇADA DE PALLEJÀ

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
PALLANGA
N2
N2
Entrades: 13

LOCALITZAT TRAMVIA D'ALSTOM A L'A2 A L'ALÇADA DE PALLEJÀ

Entrada Autor: PALLANGA » Diumenge 11/03/2007 1:54

Pregunta dirigida especialment al company d’Alstom :

Aquest mati per l’A2e vist un tramvia amb les sigles d’Alstom y que en els lletreros deia METROLIGERO. Podries dir-me per on es ?. Gràcies per endavant



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 11/03/2007 1:57

No sóc el d'Alstom :D però si anava per l'A2, i posava Metroligero... que no fos un tramvia per Madrid.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 11/03/2007 20:51

Si era de color blaugrana, paradoxas de la vida, no era d'aquí, sino de Madrid xD



PALLANGA
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: PALLANGA » Dilluns 12/03/2007 10:51

Sembla que els madriles es hi agrada cada vegada una mica més el color blau-grana.
:D
Deu ser des de el 0-3 de la temporada passada. ;) ;) ;)

Records culés.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 12/03/2007 10:55

En canvi, aquí ens van els metros de color blanc.

Records també culers. 8)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

PALLANGA
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: PALLANGA » Dilluns 12/03/2007 11:00

Deu ser per que el “boss” de TMB es “vikingo”. :D :D :D :D



davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 12/03/2007 11:35

Si el tranvia era de color es el tranvia de Parla.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 12/03/2007 15:40

davida ha escrit:Si el tranvia era de color es el tranvia de Parla.
De color verd fosc, per ser concrets



davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 12/03/2007 16:09

Aixo mateix volia dir. Gracies 596001 per corretgir el meu error.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 17/03/2007 17:35

A quines parts de Barcelona o Catalunya es frabrican trens o trams, som importants en aquest tema els catalans? A nivell Internacional? :suar


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 17/03/2007 18:01

a Santa Perpetua de Mogoda hi ha una factoria de l'ALSTOM, una empresa Francesa. Home, pel que jo se es bastant important la fabrica aquesta, de fet els TRAMs nostres i molts trens de RENFE i TMB son fabricats alla.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/03/2007 18:05

sortrens ha escrit:A quines parts de Barcelona o Catalunya es frabrican trens o trams, som importants en aquest tema els catalans? A nivell Internacional? :suar
A nivell internacional Catalunya no té un pes especialment gran en la fabricació de ferrocarrils, sobretot considerant el nivell d'industrialització que té el nostre país en termes generals. I pel que fa al disseny, la cosa és pràcticament nul·la (a no ser que algú em corregeixi, cosa que em seria una sorpresa grata).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 17/03/2007 18:14

Pel que jo se es aixo, aquesta factoria fabrica trens que s'entreguen a Catalunya principalment i a Espanya, el TRAM de Barcelona, TRAM de Madrid, Civia de Rodalies Barcelona... Internacionalment ALSTOM té certa importancia, de fet a la seva web surten trens que venen a tota Europa, Amèrica, Asia i Oceania, pero es probable que altres empreses tinguin més pes com SIEMENS i CAF (encara que d'aquesta ultima ho dubto molt)

El que sembla en qualsevol cas es que no estan en recessio com la SEAT i altres empreses similars que cada cop tenen menys feina, sino que ALSTOM sembla que cada cop fa mes projectes.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 17/03/2007 18:24

L'única empresa amb més pes ferroviari que ALSTOM és Bombardier.

CAF només té relativa importància a Espanya.



PALLANGA
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: PALLANGA » Divendres 23/03/2007 12:46

Ep, nois, recordeu que Siemens de Cornella fabrica els motors dels IC.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 20/05/2007 1:18

Avui he vist un transport d'un Citadis vermell, amb la bandera de la Comunidad i el logotip de MetroLigero, a l'A-2 a l'alçada de Collbató primer i Cervera després.

Dues preguntes: Es lliuren un per un? En cas negatiu, no seria més econòmic transportar-los en tren, en lloc de muntar un transport especial, amb acompanyament policial inclòs, per cada tramvia?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 20/05/2007 11:55

pizias ha escrit:Aunque parezca mentira, es mas barato en camión. Y, sobretodo, es posible.
Ja, com que per carretera el transportista només gasta el combustible però per ferrocarril també ha de pagar per l'ús de la infraestructura, no m'estranya que la situació sigui la que és. És un fàstic, tant que el personal s'omple la boca del mercat lliure i són incapaços de reconèixer la competència deslleial que la carretera fa al ferrocarril, amb ajudes d'estat incloses.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 20/05/2007 12:45

Guigui ha escrit:
pizias ha escrit:Aunque parezca mentira, es mas barato en camión. Y, sobretodo, es posible.
Ja, com que per carretera el transportista només gasta el combustible però per ferrocarril també ha de pagar per l'ús de la infraestructura, no m'estranya que la situació sigui la que és. És un fàstic, tant que el personal s'omple la boca del mercat lliure i són incapaços de reconèixer la competència deslleial que la carretera fa al ferrocarril, amb ajudes d'estat incloses.
Per tal d'entendre que passa amb el transport de mercaderies per ferrocarril, recomano llegir aquet fil.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 20/05/2007 14:01

Hola!
pizias ha escrit:Aunque parezca mentira, es mas barato en camión. Y, sobretodo, es posible.
En efecte. ;)

Perquè, senyors, el tramvia surt de la factoria de Santa Perpètua; l'única connexió ferroviària amb l'Alstom és la línia de Vic-Puigcerdà. Cal fer una collonada de maniobres per portar el tren a Madrid. D'altra banda, veig impossible treure el tramvia pel ramal que va de la fàbrica a l'estació de Mollet-Santa Rosa. Amb total seguretat, el tramvia es fotria d'òsties contra les andanes o contra els pals de la catenària. :roll:

Per cert, no crec que es pugui portar el tramvia sencer en un vagó plataforma perquè aquest seria excessivament llarg. :!:

Per tant, per transportar el tramvia amb un vehicle especial ferroviari caldria:

1-Desmuntar el tramvia en mòduls. Això és una feinada, sobretot si es té en compte que el tramvia s'ha provat i està tot muntat i connexionat. :!:

2-Posar cada mòdul Citadis, un a un, a diferents vagons-plataforma en un lloc determinat (a la fàbrica no es pot, per tant cal moure amb camions cada mòdul fins a un lloc determinat). :!:

3-Transportar-lo via fèrria des de Barcelona a Madrid. :!:

4-A l'arribar a Madrid, cal carregar-lo de nou a camions per portar-lo a cotxeres. :!:

5-Muntar els mòduls (feinada de collons) i fer proves de nou per veure que tot funciona. :!:

Conclusió: millor com es fa ara, us agradi o no. ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Bauvilla
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Diumenge 20/05/2007 16:21

Bona tarda,

Em consta que els Citadis d'Orléans van fer el viatge des de Aytré també en camió.

Per lo vist hi havien problemes de compatibilitat entre el perfil de les rodes i les vies RFF. (deixant de banda que no hi ha connexió física entre la xarxa RFF i la xarxa SEMTAO)

Tanmateix, crec recordar que els tramvies construïts abans del Citadis
, el TSF si van poder viatjar per les vies RFF acoplats a un tren de càrrega entre Aytré i Nantes.


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”