

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 17:05
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 01/02/2007 12:20
Entrada Autor: Platanito » Dijous 01/02/2007 13:10
Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.Ecomobisostrans ha escrit:Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 02/02/2007 13:06
Platanito transgénico ha escrit:Clar que hi és, home! De fet, també és ejectable, de manera que si el conductor veu que va a xocar, el pot apretar, i llavors el sostre s'obre automàticament, evidentment amb una mica d'angle perquè no s'estampi contra el tercer carril, i el conductor salva la pell.Ecomobisostrans ha escrit:Pero bueno, bromes a part, hi ha seient o no hi ha seient?
Entrada Autor: metring » Dilluns 12/02/2007 18:38
Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 12/02/2007 18:56
Entrada Autor: metring » Dilluns 12/02/2007 19:30
Entrada Autor: jlr » Dimecres 28/02/2007 21:37
Entrada Autor: U-Bahn » Dissabte 17/03/2007 23:13
Entrada Autor: Platanito » Dimarts 05/06/2007 10:19
Entrada Autor: sortrens » Divendres 15/06/2007 22:52
I per quan la sèrie 9000 a la L4?jlr ha escrit:Avui he vist circulant el 9061-9062-9516-9063-9064. Deuen haver ja 16 unitats 9000.
Torna a “Material rodant ferroviari”