Mès servei a la R1?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Serie9000
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Serie9000 » Dimecres 21/03/2007 20:01

Home, justet justet.... Una 463+464 només li sobren uns 20 o 30 metres d'andana ,calculo...



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimecres 21/03/2007 21:53

també hi deuen anar justes d'espai a la majoria d'estacions fora de les de Barcelona ciutat, com a minim a les del baix llobregat (excepte l'Hospitalet) pensava que no hi cabrien més que 464+463.



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dijous 22/03/2007 12:01

A ver si me fijé mal... A partir de ahora controlaré más, no vaya a ser. Pero vaya, yo diría que eran dos 464 acopladas. De hecho, yo iba en el último coche y en Sant Adrià me fijé que a esa altura el andén sentido Mataró se había acabado. El de mi lado no.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 22/03/2007 12:17

Segons CAF, una 464 (4 cotxes) mesura 80300 mm.

Segons Renfe, una 446/7 (3 cotxes) mesura 75993 mm.

Segons Renfe, una 451 (3 cotxes, 2 pisos) mesura 80580 mm.

Per tant, una 464 només és 4 metres i 31 cm més llarga que una 446/7 i 280 mm més curta que una 451.

Salut !!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 22/03/2007 14:54

alexbn ha escrit:A ver si me fijé mal... A partir de ahora controlaré más, no vaya a ser. Pero vaya, yo diría que eran dos 464 acopladas. De hecho, yo iba en el último coche y en Sant Adrià me fijé que a esa altura el andén sentido Mataró se había acabado. El de mi lado no.
En Sant Adrià los andenes están desplazados. Lado Mataró empieza antes el andén dirección Barcelona, lado Barcelona acaba antes el andén dirección Mataró.



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 22/03/2007 15:59

Hola. A veure, aquí teniu la notícia del Cap Gros on s'explica tot això.
http://www.capgros.com/noticies/detall. ... 51&sec=106

Per cert, abans algú estava escrivint la paraula "millor" així: mijor . No vull fer-me l'intel·lectual, jo també faig alguna falta, però és que escriure millor sense ll és més greu que escriure hola sense hac.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 29/03/2007 13:50

Societat - Maresme
Renfe amplia el seu servei a l’Alt Maresme

23/03/2007 BETTY DOÑATE


Renfe ha reforçat el servei de la línia 1 de Rodalies a Arenys de Mar, Caldes d’Estrac i Sant Andreu de Llavaneres incorporant quatre trens al seu pas per aquests municipis (dos per a cada sentit).


En direcció Barcelona-l’Hospitalet de Llobregat, ara surten dos trens d’Arenys de Mar a les 7.32 i les 7.45 hores, respectivament. El nombre de trens en aquest sentit entre les set i les vuit del matí és de sis. En direcció Mataró-Maçanet de la Selva, hi ha dos trens que finalitzen el seu trajecte a Arenys de Mar a les 20.57 hores i a les 21.43 hores, respectivament. D’Arenys de Mar a Caldes, els trens triguen tres minuts, com de Caldes a Llavaneres. D’altra banda, l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) va iniciar el passat 20 de març el tancament del pas a nivell del camí de la Pomereda, de Malgrat de Mar. El Ministeri de Foment obrirà dos passos soterranis per a turismes al camí del Pla el proper 28 de març.

http://www.tribunamaresme.com/index.php ... ticia=3365



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dijous 29/03/2007 16:02

viscaelcat ha escrit:Hola. A veure, aquí teniu la notícia del Cap Gros on s'explica tot això.
http://www.capgros.com/noticies/detall. ... 51&sec=106

Per cert, abans algú estava escrivint la paraula "millor" així: mijor . No vull fer-me l'intel·lectual, jo també faig alguna falta, però és que escriure millor sense ll és més greu que escriure hola sense hac.
Perdona que t'ho digui pero millor s'escriu "millor" hi ha un canvi ortogràfic respecte al castellà :x ;)

Perdoneume que m'hagi sortit del fil


Salutacions



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 07/04/2007 1:57

Mako448 ha escrit:Aquest matí,posant la pàg 811 del teletext de Tv3,la de les incidències,posava que s'incrementaria el servei en dos trens per sentit a les estacions de St.Andreu Llavaneres,Caldes d'Estrac i Arenys de Mar.Hi deia que quatre trens que finaltizaven a Mataró ampliaria el recorregut peró no indicada estacions.
Algú en sap alguna cosa?
PD:Aprofito per dir que renfe rodalies te mimadala R1,i la R4 mentrestant,marginada :evil:
Quines son les 211?


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”