Mès servei a la R1?
també hi deuen anar justes d'espai a la majoria d'estacions fora de les de Barcelona ciutat, com a minim a les del baix llobregat (excepte l'Hospitalet) pensava que no hi cabrien més que 464+463.
A ver si me fijé mal... A partir de ahora controlaré más, no vaya a ser. Pero vaya, yo diría que eran dos 464 acopladas. De hecho, yo iba en el último coche y en Sant Adrià me fijé que a esa altura el andén sentido Mataró se había acabado. El de mi lado no.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Segons CAF, una 464 (4 cotxes) mesura 80300 mm.
Segons Renfe, una 446/7 (3 cotxes) mesura 75993 mm.
Segons Renfe, una 451 (3 cotxes, 2 pisos) mesura 80580 mm.
Per tant, una 464 només és 4 metres i 31 cm més llarga que una 446/7 i 280 mm més curta que una 451.
Salut !!
Segons Renfe, una 446/7 (3 cotxes) mesura 75993 mm.
Segons Renfe, una 451 (3 cotxes, 2 pisos) mesura 80580 mm.
Per tant, una 464 només és 4 metres i 31 cm més llarga que una 446/7 i 280 mm més curta que una 451.
Salut !!
En Sant Adrià los andenes están desplazados. Lado Mataró empieza antes el andén dirección Barcelona, lado Barcelona acaba antes el andén dirección Mataró.alexbn ha escrit:A ver si me fijé mal... A partir de ahora controlaré más, no vaya a ser. Pero vaya, yo diría que eran dos 464 acopladas. De hecho, yo iba en el último coche y en Sant Adrià me fijé que a esa altura el andén sentido Mataró se había acabado. El de mi lado no.
- viscaelcat
- N6
- Entrades: 258
- Ubicació: Mataró
Hola. A veure, aquí teniu la notícia del Cap Gros on s'explica tot això.
http://www.capgros.com/noticies/detall. ... 51&sec=106
Per cert, abans algú estava escrivint la paraula "millor" així: mijor . No vull fer-me l'intel·lectual, jo també faig alguna falta, però és que escriure millor sense ll és més greu que escriure hola sense hac.
http://www.capgros.com/noticies/detall. ... 51&sec=106
Per cert, abans algú estava escrivint la paraula "millor" així: mijor . No vull fer-me l'intel·lectual, jo també faig alguna falta, però és que escriure millor sense ll és més greu que escriure hola sense hac.
Societat - Maresme
Renfe amplia el seu servei a l’Alt Maresme
23/03/2007 BETTY DOÑATE
Renfe ha reforçat el servei de la línia 1 de Rodalies a Arenys de Mar, Caldes d’Estrac i Sant Andreu de Llavaneres incorporant quatre trens al seu pas per aquests municipis (dos per a cada sentit).
En direcció Barcelona-l’Hospitalet de Llobregat, ara surten dos trens d’Arenys de Mar a les 7.32 i les 7.45 hores, respectivament. El nombre de trens en aquest sentit entre les set i les vuit del matí és de sis. En direcció Mataró-Maçanet de la Selva, hi ha dos trens que finalitzen el seu trajecte a Arenys de Mar a les 20.57 hores i a les 21.43 hores, respectivament. D’Arenys de Mar a Caldes, els trens triguen tres minuts, com de Caldes a Llavaneres. D’altra banda, l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) va iniciar el passat 20 de març el tancament del pas a nivell del camí de la Pomereda, de Malgrat de Mar. El Ministeri de Foment obrirà dos passos soterranis per a turismes al camí del Pla el proper 28 de març.
http://www.tribunamaresme.com/index.php ... ticia=3365
Renfe amplia el seu servei a l’Alt Maresme
23/03/2007 BETTY DOÑATE
Renfe ha reforçat el servei de la línia 1 de Rodalies a Arenys de Mar, Caldes d’Estrac i Sant Andreu de Llavaneres incorporant quatre trens al seu pas per aquests municipis (dos per a cada sentit).
En direcció Barcelona-l’Hospitalet de Llobregat, ara surten dos trens d’Arenys de Mar a les 7.32 i les 7.45 hores, respectivament. El nombre de trens en aquest sentit entre les set i les vuit del matí és de sis. En direcció Mataró-Maçanet de la Selva, hi ha dos trens que finalitzen el seu trajecte a Arenys de Mar a les 20.57 hores i a les 21.43 hores, respectivament. D’Arenys de Mar a Caldes, els trens triguen tres minuts, com de Caldes a Llavaneres. D’altra banda, l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) va iniciar el passat 20 de març el tancament del pas a nivell del camí de la Pomereda, de Malgrat de Mar. El Ministeri de Foment obrirà dos passos soterranis per a turismes al camí del Pla el proper 28 de març.
http://www.tribunamaresme.com/index.php ... ticia=3365
Perdona que t'ho digui pero millor s'escriu "millor" hi ha un canvi ortogràfic respecte al castellàviscaelcat ha escrit:Hola. A veure, aquí teniu la notícia del Cap Gros on s'explica tot això.
http://www.capgros.com/noticies/detall. ... 51&sec=106
Per cert, abans algú estava escrivint la paraula "millor" així: mijor . No vull fer-me l'intel·lectual, jo també faig alguna falta, però és que escriure millor sense ll és més greu que escriure hola sense hac.


Perdoneume que m'hagi sortit del fil
Salutacions
Quines son les 211?Mako448 ha escrit:Aquest matí,posant la pàg 811 del teletext de Tv3,la de les incidències,posava que s'incrementaria el servei en dos trens per sentit a les estacions de St.Andreu Llavaneres,Caldes d'Estrac i Arenys de Mar.Hi deia que quatre trens que finaltizaven a Mataró ampliaria el recorregut peró no indicada estacions.
Algú en sap alguna cosa?
PD:Aprofito per dir que renfe rodalies te mimadala R1,i la R4 mentrestant,marginada
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!