De moment us poso 1 pq aneu fent boca, la del frontal de tren que és la que ofereix més novetats respecte al 5000.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 22:08
Entrada Autor: hugobcn » Dissabte 24/03/2007 15:16
Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 24/03/2007 15:31
Entrada Autor: mikado » Dissabte 24/03/2007 15:40
Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.JaMiRo! ha escrit:Hola!
I el tema de la porta frontal és tot un en encert, ja que és un element totalment necessari en cas d'emergències.![]()
Salut!
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 24/03/2007 15:43
Entrada Autor: Vox » Dissabte 24/03/2007 15:47
Entrada Autor: javi82 » Dissabte 24/03/2007 16:30
I no va protestar ningú amb els 2100?mikado ha escrit:Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.
Entrada Autor: wefer » Dissabte 24/03/2007 17:26
Les protestes han vingut més aviat perquè els 5000 i 9000 només tenen un avcés a la cabina, a través del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.javi82 ha escrit:I no va protestar ningú amb els 2100?
Entrada Autor: aim » Dissabte 24/03/2007 18:39
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 24/03/2007 19:50
Crec que el que es veu taronja deu ser un embalatge ja que jo distingueixo una barra groga...Vox ha escrit:Per cert, a la foto sembla que es veu una 3000 del metro de Madrid, a la dreta, però em despista que les barres siguin taronjes (o això sembla).
I a l'esquerra, es un 5000, oi? O potser un 6000.
Vox
Entrada Autor: mikado » Diumenge 25/03/2007 9:30
Exacte, als 5000-9000 no hi ha accés directe sinò que es fa a través del departament de viatgers cosa que no agrada als empleats. Parlen per exemple que et fan una bretolada desde dins i et inutilitzen la porta i allà que et quedes o si s'ha de sortir per qualevol tema i els convoys van a tope la sortida és "difícil"wefer ha escrit:Les protestes han vingut més aviat perquè els 5000 i 9000 només tenen un avcés a la cabina, a través del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.javi82 ha escrit:I no va protestar ningú amb els 2100?
En quant al 6000... Déu n'hi do la xapussa que ha suposat la porta aquesta
Per cert, moltes gràcies per la primícia, hugobcn
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 25/03/2007 10:41
Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 25/03/2007 10:50
Entrada Autor: faristol » Diumenge 25/03/2007 13:22
ES EL PRIMER QUE TAMBE HE PENSAT!!!!metring ha escrit:Serà una tonteria, però al tenir els fars al centre, no sé, sembla com si fos guenyo...![]()
NO HO HE ENTESvictorcasta ha escrit:Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie!
Entrada Autor: faristol » Diumenge 25/03/2007 14:00
Torna a “Material rodant ferroviari”