série 6000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
hugobcn
N3
N3
Entrades: 29

série 6000

Entrada Autor: hugobcn » Dissabte 24/03/2007 15:16

Aqui teniu una imatge de com és el tren de la série 6000. Me la va passar un company de feina de la L1, juntament amb unes del pupitre de conducció, i del seu interior.
De moment us poso 1 pq aneu fent boca, la del frontal de tren que és la que ofereix més novetats respecte al 5000.


Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 24/03/2007 15:21

Per fi una foto, gràcies!!!!!! :'( :anim )))2 :plas )))3 )))

I a la web de la CAF, res, que no havia manera de que penjessin cap!!!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 24/03/2007 15:26

He de dir que jo ja les havia vist... :twisted:

Ja us vaig dir en el seu día que s'assemblaven molt, però hi havia diferències notables...Vosaltres mateixos podeu veure-les... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 24/03/2007 15:28

Serà una tonteria, però al tenir els fars al centre, no sé, sembla com si fos guenyo... :x
Quin peaso primicia!!!!!!!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 24/03/2007 15:31

Hola!

I el tema de la porta frontal és tot un en encert, ja que és un element totalment necessari en cas d'emergències. :o

La sèrie 9000, un cop vagi en mode automàtic, tindrà portes frontals. La sèrie 5000 no se com anirà la cosa... :|

Però bé, no ens enganyem, no deixa de ser una CAFetera de via ampla. Res més. xD

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 24/03/2007 15:40

JaMiRo! ha escrit:Hola!

I el tema de la porta frontal és tot un en encert, ja que és un element totalment necessari en cas d'emergències. :o

Salut!
Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 24/03/2007 15:43

Gràcies per la foto!! Tot i ser molt necessària la porta frontal, queda una mica antiestètica, no sé... :| Si haguéssin pintat la goma de vermell, en la part vermella, igual hauria quedat millor.
Tinc ganes de veure la foto de l'interior per veure l'amplitud dels cotxes...



Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 24/03/2007 15:47

:anim ueeeee :anim

Per fi! Bé, confirmat que es quasibé com una 5000 però amb la porta frontal i els fars al mig. A mi no em sembla que estigui guenyo, sino enfadat, mola :D

Ara, recordem que el morro de les 5000 es com molt voluminós, us imagineu com serà aquest? es veurà un metro enorme jeje

Vox



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Dissabte 24/03/2007 16:30

mikado ha escrit:Tinc un amic AAC / motorista a la L5 i em comenta que hi han hagut protestes als Sindicats i al Comite de Seguretat i Salut vers aquest tema de la falta de portes de testera als 5000 i que no els han fet ni cas.
I no va protestar ningú amb els 2100?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 24/03/2007 17:26

javi82 ha escrit:I no va protestar ningú amb els 2100?
Les protestes han vingut més aviat perquè els 5000 i 9000 només tenen un avcés a la cabina, a través del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.
En quant al 6000... Déu n'hi do la xapussa que ha suposat la porta aquesta :(
Per cert, moltes gràcies per la primícia, hugobcn ;)



Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 24/03/2007 17:46

Per cert, a la foto sembla que es veu una 3000 del metro de Madrid, a la dreta, però em despista que les barres siguin taronjes (o això sembla).

I a l'esquerra, es un 5000, oi? O potser un 6000.

Vox



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 24/03/2007 18:39

La veritat és que la porta aquesta queda una mica (més aviat bastant) malament, sembla un pegote :D
Pel que sembla ser el vidre que separa la cabina de la resta és transparent, així que potser no caldrà amorrar-nos al vidre per veure algo com passa amb els 5000 xD

M'oblidava, moltes gràcies per compartir la foto amb nosaltres !!!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 24/03/2007 19:50

Vox ha escrit:Per cert, a la foto sembla que es veu una 3000 del metro de Madrid, a la dreta, però em despista que les barres siguin taronjes (o això sembla).

I a l'esquerra, es un 5000, oi? O potser un 6000.

Vox
Crec que el que es veu taronja deu ser un embalatge ja que jo distingueixo una barra groga...



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 25/03/2007 9:30

wefer ha escrit:
javi82 ha escrit:I no va protestar ningú amb els 2100?
Les protestes han vingut més aviat perquè els 5000 i 9000 només tenen un avcés a la cabina, a través del departament de viatgers. Els 2100 no tenen porta al frontal, però tenen portes laterals de cabina.
En quant al 6000... Déu n'hi do la xapussa que ha suposat la porta aquesta :(
Per cert, moltes gràcies per la primícia, hugobcn ;)
Exacte, als 5000-9000 no hi ha accés directe sinò que es fa a través del departament de viatgers cosa que no agrada als empleats. Parlen per exemple que et fan una bretolada desde dins i et inutilitzen la porta i allà que et quedes o si s'ha de sortir per qualevol tema i els convoys van a tope la sortida és "difícil"



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 25/03/2007 10:41

Tan ample, i amb la porta al tester, queda com molt "ferroviari" (en el sentit de "tren-tren", més que de "tren de Metro", m'enteneu?)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 25/03/2007 10:50

Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie! :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/03/2007 10:52

Prueba el desafío Font Vella, corre davant del 6000 en marxa, per agafar l'ampolla, i veuras com en 15 dies t'aprimes 50 kg:!!!! xD xD xD xD xD



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 25/03/2007 13:22

metring ha escrit:Serà una tonteria, però al tenir els fars al centre, no sé, sembla com si fos guenyo... :x
ES EL PRIMER QUE TAMBE HE PENSAT!!!! :) :) :)

La porta em sembla tipus capsula espacial, i si el motorista es una mica grassonet, ja passara? El Pavarotti segur que no passa.
victorcasta ha escrit:Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie! :D
NO HO HE ENTES :nose

GRACIES PER LES FOTOS :anim :anim :anim
Aquest forum cada dia m'agrada mes, es punter en aquests temes!!!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 25/03/2007 13:58

faristol ha escrit:
victorcasta ha escrit:Què carai... El més novedós dels 6000 és que porta una Font Vella de sèrie! :D
NO HO HE ENTES :nose
Hi ha una ampolla d'aigua tombada damunt del connector d'acoblament de trens ;)



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 25/03/2007 14:00

Osti si, es que estic algo dormit, encara que pels colors jo diria que es Aigua de Viladrau :x

Mirant millor la foto per distinguir l'aigua, m'he fixat que en una de les "toperes" posa M.BARCELONA Unidad 1.


I pensar que son els descendents dels 100's!!!!!!



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”