Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)
És una bestiessa, però ja m'he fixat uns quants cops que, dalt les portes, de vegades surt del sostre un cordill penjant, com de bamba, i no tinc ni ides de què dellonsis es tracta 

Això mateix em vaig preguntar jo mateix fa uns dies. Ho havia vist per primer cop a un 5000 però no se que és. Algú ho sap?metring ha escrit:És una bestiessa, però ja m'he fixat uns quants cops que, dalt les portes, de vegades surt del sostre un cordill penjant, com de bamba, i no tinc ni ides de què dellonsis es tracta


Salutacions!
aquest cordills que veieu son unes cordetes de seguretat que impedeixen que si le plafó no està ben enclavat amb els panys, si s'obren de cop no li obrin el cap a ningú. Si el plafó s'obre, la cordeta es tiva i queda a mig obrir, fora de l'alçada normal del passatge (si ets molt alt et donará però amb poca força). Les porten tots els plafons però com els de les portes s'obren i tanquen molt per revisar-les, a tancar-les depressa, el cordonet es queda fora.
Com a curiositat, m'he adonat avui al "5521", que a l'espai destinat per les bicicletes, i ha l'enganxina que diu "Seients Reservats".... ¿hauran de seure les embarassades i resta de persones que mereixen especial atenció a terra a partir d'ara?
Probablement hi serà a totes les unitats amb espai reservat de bicicletes, però es la primera vegada que hi quedat al front d'aquest espai i si mes no m'ha cridat l'atenció.

Cap al 2005, quan els primeríssims 5000s de la L5, em vaig fixar un dia en que un noi, d'aspecte ben normal, per dir alguna cosaEl LLOP ha escrit:aquest cordills que veieu son unes cordetes de seguretat que impedeixen que si le plafó no està ben enclavat amb els panys, si s'obren de cop no li obrin el cap a ningú. Si el plafó s'obre, la cordeta es tiva i queda a mig obrir, fora de l'alçada normal del passatge (si ets molt alt et donará però amb poca força). Les porten tots els plafons però com els de les portes s'obren i tanquen molt per revisar-les, a tancar-les depressa, el cordonet es queda fora.

El noi es deuria emportar 2-3 mosquetons.
Vox
- Carlos L'H
- N6
- Entrades: 161
- Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
Avui a la C-58 a la benzinera BP d'entrada a Barcelona, hi havien camions transportant nous 5-mils. La unitat motora si no vaig equivocat era la 5128. Ja tenim una nova unitat a Vilapicina!

¿No sería 5148? Porque yo he visto el 5141-5142-5536-5143-5144 circulando por la L5. O a lo mejor es que los trenes no llegan en orden.dewit ha escrit:Avui a la C-58 a la benzinera BP d'entrada a Barcelona, hi havien camions transportant nous 5-mils. La unitat motora si no vaig equivocat era la 5128. Ja tenim una nova unitat a Vilapicina!
L'unitat #36 està circulant per la L2 ara mateix (l'he vista avui) per tant, deuen quedar poquísimes unitats per arrivar.
Potser cap o 1-2, no?
Vox
Potser cap o 1-2, no?
Vox
No ho sé, en teoria eren 3 cap finals del 2005 però n'hi ha més, crec.
Em dona la sensació que la L2 està petada de trens
Hi han 13 2100s, més de 3 5000s i com 10 9000s, no?
Em sembla que, en quan sol·lucionin els problemes de les 2100 a la L4 (si es que en tenen, espero que sí i que l'espectacle que fotien al febrer sigui puntual), començaran a passar 2100s a marxes forçades.
Vox
Em dona la sensació que la L2 està petada de trens

Em sembla que, en quan sol·lucionin els problemes de les 2100 a la L4 (si es que en tenen, espero que sí i que l'espectacle que fotien al febrer sigui puntual), començaran a passar 2100s a marxes forçades.
Vox
Jo he vist el cotxe 9512. Amb això es pot dir que hi ha almenys 12 unitats 9000 actualment en servei, no?
Avui he vist la 5538 a la L3.
Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?
Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.
Vox
Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?
Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.
Vox
Algú sap per qué les 5000s de les L2-3 son de les més recents? (51xx).
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Perquè algun analfabet funcional pugui dir que hi circula la sèrie 5100.Vox ha escrit:Algú sap per qué les 5000s de les L2-3 son de les més recents? (51xx).
Vox

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Suposo que el retard de les 6000 es degut a que abans s'havien de liquidar les 5000, i pel que sembla que les 5000 ja estan acabades i les 6000 ja comencen a arribar.Vox ha escrit:Avui he vist la 5538 a la L3.
Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?
Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.
Vox
Platanito ha escrit:
Perquè algun analfabet funcional pugui dir que hi circula la sèrie 5100.

Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Heu vist com estant ja algunes 5000s? Brutes pero fora que fan pena
Vox

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.