Notícies línia de La Pobla de Segur

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 16/04/2007 22:16

entfe001 ha escrit:
jordidr ha escrit:Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant
Si l'estudien com la reobertura del Canfranc - Oloron ho tenim clar :roll:
Tren a Andorra, Línia de la Pobla a França, ETF, Corredor Mediterrani en ample UIC, línia orbital, etc. = estudis
Túnel de Bracons, 4t cinturó, desdoblament Eix Transversal, etc. = construcció

Encara us queden dubtes?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 17/04/2007 19:56

Guigui ha escrit:
entfe001 ha escrit:
jordidr ha escrit:Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant
Si l'estudien com la reobertura del Canfranc - Oloron ho tenim clar :roll:
Tren a Andorra, Línia de la Pobla a França, ETF, Corredor Mediterrani en ample UIC, línia orbital, etc. = estudis
Túnel de Bracons, 4t cinturó, desdoblament Eix Transversal, etc. = construcció

Encara us queden dubtes?
La Línia Orbital ara mateix es troba en "stand by" almenys pel què fa a l'estudi del tram Sabadell-Granollers...



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 17/04/2007 23:32

L'ETF i la línia orbital serien en ample ibèric suposo, no?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 17/04/2007 23:51

La Línia Orbital serà d'ample ibèric, efectivament. L'ETF no ho sé, però diria que estava previst en ample UIC.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 17/04/2007 23:57

I se sap quina operadora s'en farà càrrec?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 18/04/2007 0:03

Jordi Freixas ha escrit:I se sap quina operadora s'en farà càrrec?
Montilla Pelotazos Electorales S.A.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 18/04/2007 0:13

entfe001 ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:I se sap quina operadora s'en farà càrrec?
Montilla Pelotazos Electorales S.A.
:) :riure :) :riure :)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 18/04/2007 0:58

Oooooh... quina pena. Jo em pensava que s'en faria càrrec la mítica CTFM (Cargol Treu Banya Ferrocarrils de la Montanya S. L.) :roll:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 18/04/2007 1:31

Sigui qui sigui, crearan una UTE anomenada "Tres per cent".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dimecres 18/04/2007 11:49

Guigui ha escrit:Sigui qui sigui, crearan una UTE anomenada "Tres per cent".
A veure si piques bé al teclat. Trens per cert. :P



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 18/04/2007 16:45

va no digueu tonteries :P, a mes akest fil es per la pobla no pel transversal



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 18/04/2007 23:59

jordidr ha escrit:va no digueu tonteries :P, a mes akest fil es per la pobla no pel transversal
Doncs parlant de La Pobla... si es construís l'Eix Transversal Ferroviari en ample europeu... potser podria ser una excusa per començar a pensar en fer-hi passar a aquest ample la línia de La Pobla,



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dijous 19/04/2007 10:44

fantito ha escrit:I quedar-nos sense el marevellós tren turístic fins la Pobla?
Doncs posem via de doble ample i assumpte solucionat (clar, que ara tocaria canviar totes les travesses i canvis d’agulles)…
:D


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 19/04/2007 18:10

Doncs seria un bon sistema això de la via de doble ample*. No es podrien reutilitzar els mateixos rails, o significaria massa merder? (que consti que no en tinc ni ops! idea de manipular ciment, com deu haver quedat demostrat xD)

*De fet... no sabia jo que a algunes linies angleses s'utilitzava via de doble ample (és així, no?)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 19/04/2007 20:04

Jordi Freixas ha escrit:Doncs seria un bon sistema això de la via de doble ample*. No es podrien reutilitzar els mateixos rails, o significaria massa merder? (que consti que no en tinc ni ops! idea de manipular ciment, com deu haver quedat demostrat xD)
Segre (2.10.2005) ha escrit:El Govern català endega aquest dilluns una nova fase dins la remodelació de la línia fèrria de La Pobla de Segur. Es tracta de la col.locació de les vies de formigó entre aquesta localitat pallaressa i Balaguer. Els treballs, que s'allargaran uns sis mesos, compten amb un pressupost de 17 milions d'euros.
Tinc una estranya sensació de déjà-vu :)



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 20/04/2007 3:52

Doncs a mi, en Vu em va dejar xD (tinc una xispa... :roll: )

Bé... donaré per entès que la idea de mutil·lar els rails actuals no és massa bona.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 20/04/2007 14:22

Ai! Perdó... em volia referir a les travesses. A vegades se m'en va...



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Divendres 20/04/2007 15:37

Haguès estat una tasca molt senzilla si amb la renovació s’hi haguèssin montat travesses polivalents de doble ample (en tot cas com a molt, nomès haguès calgut modificar desviaments, que tot sigui dit, no són gaire abundants). Però malauradament, la renovació es va dur a terme amb travesses monoblock d’ample ibèric hipotecant, d’aquesta manera, una futurible migració a ample UIC.

Salutacions.

P.D.: Un altre tema seria fer servir material motor d’ample variable (com ara els TRD 594 amb bogies CAF de doble ample), reubicant i fent servir el bescanviador d’ample de Lleida…


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1916
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dissabte 21/04/2007 14:00

En aquesta notícia es parla de la incorporació de la línia de la Pobla al sistema tarifari integrat del Segrià:

http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=70740#70740

De tota manera només tres parades (Lleida, Almacelles i Vilanova de la Barca) quedarien dins d'aquest àmbit. :?



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 24/04/2007 11:10

Sky ha escrit:En aquesta notícia es parla de la incorporació de la línia de la Pobla al sistema tarifari integrat del Segrià:

http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=70740#70740

De tota manera només tres parades (Lleida, Almacelles i Vilanova de la Barca) quedarien dins d'aquest àmbit. :?
Almacelles a la línia de la Pobla?



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”