Perquè un argument de més pes, no, oi?L'Hereu de l'Ajuntament ha escrit:La bicicleta està de moda
Haurem de posar de moda les bicis oficials...

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:43
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 18/04/2007 1:53
Però hauran de ser tàndems perquè sense xofer no s'hi val!orique ha escrit:Haurem de posar de moda les bicis oficials...
Entrada Autor: De_Bufalà » Dissabte 21/04/2007 14:06
Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 21/04/2007 16:13
I, a poder ser, amb un motor V6 de chorrocientas válvulas y tropecientos cilindros per assistir la pedalada...Guigui ha escrit:Però hauran de ser tàndems perquè sense xofer no s'hi val!orique ha escrit:Haurem de posar de moda les bicis oficials...
Entrada Autor: wefer » Dissabte 21/04/2007 17:38
Això, més o menys, ja està inventat:JaMiRo! ha escrit:I, a poder ser, amb un motor V6 de chorrocientas válvulas y tropecientos cilindros per assistir la pedalada...![]()
![]()
Entrada Autor: wefer » Dissabte 21/04/2007 17:39
Per cert... algú s'ha apuntat ja o té previst apuntar-se al bicing?wefer ha escrit:Això, més o menys, ja està inventat:JaMiRo! ha escrit:I, a poder ser, amb un motor V6 de chorrocientas válvulas y tropecientos cilindros per assistir la pedalada...![]()
![]()
http://www.seriouswheels.com/pics-2005/ ... 24x768.jpg
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 21/04/2007 18:06
Serà perquè costa distingir una bicingcleta d'una "normal"?wefer ha escrit:A mi el que més m'estranya és que, tenint tant d'èxit com diuen, encara no hagi vist ningú que s'hi hagi apuntat, ni tan sols circulant pel carrer.
Entrada Autor: De_Bufalà » Dissabte 21/04/2007 23:03
Jo si que hi estic apuntat, i l'he feta servir una vegada (molt fàcil d'utilitzar, per cert).wefer ha escrit:Per cert... algú s'ha apuntat ja o té previst apuntar-se al bicing?wefer ha escrit:Això, més o menys, ja està inventat:JaMiRo! ha escrit:I, a poder ser, amb un motor V6 de chorrocientas válvulas y tropecientos cilindros per assistir la pedalada...![]()
![]()
A mi el que més m'estranya és que, tenint tant d'èxit com diuen, encara no hagi vist ningú que s'hi hagi apuntat, ni tan sols circulant pel carrer.
Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 22/04/2007 2:39
wefer ha escrit:Això, més o menys, ja està inventat:
Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 22/04/2007 13:57
No no m'hi penso apuntar, entre d'altres coses perquè els pocs cops que baixo a Barcelona sempre és o per anar a voltar en tren o metro.wefer ha escrit:Per cert... algú s'ha apuntat ja o té previst apuntar-se al bicing?wefer ha escrit:Això, més o menys, ja està inventat:JaMiRo! ha escrit:I, a poder ser, amb un motor V6 de chorrocientas válvulas y tropecientos cilindros per assistir la pedalada...![]()
![]()
A mi el que més m'estranya és que, tenint tant d'èxit com diuen, encara no hagi vist ningú que s'hi hagi apuntat, ni tan sols circulant pel carrer.
Entrada Autor: Minotaure » Dijous 03/05/2007 13:09
Jo em vaig donar d'alta el divendres 20 d'abril, i tot i que a la web diu que la targeta t'arribarà a casa al cap d'uns 5 dies a mi no m'ha arribat fins ahir (12 dies). Suposo que això és degut a dos factors: el gran nombre d'altes que tenen cada dia (500) i que el servei de Correus a Sabadell (almenys al meu barri) no és pas per llançar coets (passen un cop a la setmana o com a molt 2).wefer ha escrit: Per cert... algú s'ha apuntat ja o té previst apuntar-se al bicing?
Entrada Autor: metring » Diumenge 10/06/2007 9:09
Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 10/06/2007 14:33
Entrada Autor: wefer » Diumenge 10/06/2007 17:35
EUKibo ha escrit:Un altre remei més car seria fer viaductes carril bici, estil Ronda Metropolitana, un carril bici elevat amb accessos. Per exemple a portal de l'angel on cal posar carril bici i no cap que ho posin elevat, que hagi una rampa a Gran via, una altra a baix del Passeig de Gràcia, dues a pl catalunya, una a portal de l'angel i que el carril acabes a la catedral.
Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 10/06/2007 17:57
EUKibo ha escrit:Un altre remei més car seria fer viaductes carril bici, estil Ronda Metropolitana, un carril bici elevat amb accessos. Per exemple a portal de l'angel on cal posar carril bici i no cap que ho posin elevat, que hagi una rampa a Gran via, una altra a baix del Passeig de Gràcia, dues a pl catalunya, una a portal de l'angel i que el carril acabes a la catedral.
Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 10/06/2007 18:47
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 10/06/2007 18:49
Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 10/06/2007 18:52
Quants cops vaig haver de creuar aquells ponts... quina por que feia creuar-los...Fran-Ikarus ha escrit:Sí, els veïns de la Meridiana estarien encantadíssims; segur que troben a faltar els pasos elevats que els van fer companyia durant anys i anys
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 10/06/2007 21:05
Jo proposaria convertir l'ET en regidor de mobilitat, i veureu les meravelles que farà amb el bicing!EUKibo ha escrit:Un altre remei més car seria fer viaductes carril bici, estil Ronda Metropolitana, un carril bici elevat amb accessos. Per exemple a portal de l'angel on cal posar carril bici i no cap que ho posin elevat, que hagi una rampa a Gran via, una altra a baix del Passeig de Gràcia, dues a pl catalunya, una a portal de l'angel i que el carril acabes a la catedral.
Torna a “Autobusos i resta transport públic”