cap problema, diga'm el teu mail i te n'envio un parell o tres més.jordidr ha escrit:Evarujo em podries enviar mes per email o msn?
Per cert, fa 1h que he passat per lo del torn dels tallers i alla ja no hi havia res

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:16
Entrada Autor: evarujo » Dilluns 23/04/2007 21:25
Entrada Autor: evarujo » Dilluns 23/04/2007 23:09
Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 23/04/2007 23:48
dewit ha escrit:Ah ja no m'enrecordava! Que Renfe Operadora la va ******* com de costum i d'aqui res tornarem a tenir mancança de places...![]()
Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 24/04/2007 0:04
No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos.evarujo ha escrit:coi, aixo dels dos pisos ho he dit dient que podria ser el cotxe bar d'un euromed...
Entrada Autor: sanlucar-playa » Dimarts 24/04/2007 0:29
Entrada Autor: neroon » Dimarts 24/04/2007 15:50
Entrada Autor: dewit » Dimarts 24/04/2007 18:11
Ei company, estic frissós de saber quins són aquests inconvenients, per exemple persones amb mobilitat reduida?JaMiRo! ha escrit:No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos.![]()
El fantito us en pot explicar més coses...
Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 24/04/2007 18:55
Aquí els va respondre un company.dewit ha escrit:Ei company, estic frissós de saber quins són aquests inconvenients, per exemple persones amb mobilitat reduida?JaMiRo! ha escrit:No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos.![]()
El fantito us en pot explicar més coses...
Entrada Autor: 252-071 » Dimarts 24/04/2007 20:00
Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 24/04/2007 22:11
Sí, pero llegeix bé el link que ha adjuntat el company victorcasta. Si ho llegeixes, veuràs que fer parades amb un tren de rodalia de dos pisos a plaça Catalunya és un suicidi (pel temps que trigaria en carregar i descarregar passatgers, provocant retards a totes les línies que per allà hi passen)...252-071 ha escrit:Els trens de dos pisos poden pasar pels tunels de pl catalunya pero el inconvenient es què el famós pont de pl Catalunya només deixa pasar els 450/1 a 10km/h.
Torna a “Material rodant ferroviari”