Per això.

Hora i data actual: Divendres 04/07/2025 23:44
Entrada Autor: ROMI65 » Dissabte 21/04/2007 21:02
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 23/04/2007 0:13
Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???
Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 23/04/2007 1:15
Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 23/04/2007 23:37
Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui ha escrit:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 23/04/2007 23:42
Apa...amb la conya ja l'has deixada anar...Alstomià havies de ser...JaMiRo! ha escrit:Doncs no m'agrada. Prefereixo dir que els trens d'Alstom són la repolla...Ahí queda eso...
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 24/04/2007 23:11
Però amb inventiva. Tipus, que la sèrie 5000 del metro no li té res a envejar a un TGV Duplex... (apa, que aquesta et causarà insomnisJaMiRo! ha escrit:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui ha escrit:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???![]()
Entrada Autor: Bauvilla » Dimarts 01/05/2007 0:05
No puc estar més d'acordJaMiRo! ha escrit:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui ha escrit:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???![]()
Doncs no m'agrada. Prefereixo dir que els trens d'Alstom són la repolla...Ahí queda eso...
Entrada Autor: Bauvilla » Dimarts 01/05/2007 13:18
Bé de fet seria com dir que pel fet de pujar en un TGV, t'agafarien purgacions culeresJaMiRo! ha escrit:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui ha escrit:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???![]()
Doncs no m'agrada. Prefereixo dir que els trens d'Alstom són la repolla...Ahí queda eso...
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/05/2007 15:33
Però, dit així, no té gràcia. En canvi, i coneixent-te els gustos, tindria molt més impacte si diguessis que són una porqueria comparats amb els ICE de Siemens perquè els d'Alstom van a pas de tortuga.JaMiRo! ha escrit:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui ha escrit:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???![]()
Torna a “Ferrocarril en general”