Per això.
Per què s'encongeix Europa?

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
EuropeIsShrinking ha escrit:DESTRY THEIR PROPAGANDA!
The people who built these trains are trying to MANIPULATE you!
Downlad (sic) their posters and burn them.

Ja tenen aquesta maxi-emoticona a SSC? 

Jo ara mateix m'he perdut...
Què li passa a la SNCF???
Què li passa a la SNCF???
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
La campanya de marketing que estant fent, per mi, és simplement perfecte.
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Ubicació: Horta
Marketing viral.
A més de fomentar un pensament subversiu, o sigui, de dir al consumidor que no faci tal cosa, amb l'objectiu d'aconseguir l'efecte contrari.
Un cas recent és el del "Amo a Laura" i l'MTV.
A més de fomentar un pensament subversiu, o sigui, de dir al consumidor que no faci tal cosa, amb l'objectiu d'aconseguir l'efecte contrari.
Un cas recent és el del "Amo a Laura" i l'MTV.
Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui ha escrit:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???
Doncs no m'agrada. Prefereixo dir que els trens d'Alstom són la repolla...Ahí queda eso...
Apa...amb la conya ja l'has deixada anar...Alstomià havies de ser...JaMiRo! ha escrit:Doncs no m'agrada. Prefereixo dir que els trens d'Alstom són la repolla...Ahí queda eso...

aarongilp ha escrit:Apa...amb la conya ja l'has deixada anar...Alstomià havies de ser...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JaMiRo! ha escrit:

Però amb inventiva. Tipus, que la sèrie 5000 del metro no li té res a envejar a un TGV Duplex... (apa, que aquesta et causarà insomnisJaMiRo! ha escrit:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui ha escrit:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???![]()
Aquesta nit no dormo...Guigui ha escrit:Però amb inventiva. Tipus, que la sèrie 5000 del metro no li té res a envejar a un TGV Duplex... (apa, que aquesta et causarà insomnis)
No puc estar més d'acordJaMiRo! ha escrit:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui ha escrit:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???![]()
Doncs no m'agrada. Prefereixo dir que els trens d'Alstom són la repolla...Ahí queda eso...
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
Bé de fet seria com dir que pel fet de pujar en un TGV, t'agafarien purgacions culeresJaMiRo! ha escrit:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui ha escrit:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???![]()
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
Però, dit així, no té gràcia. En canvi, i coneixent-te els gustos, tindria molt més impacte si diguessis que són una porqueria comparats amb els ICE de Siemens perquè els d'Alstom van a pas de tortuga.JaMiRo! ha escrit:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui ha escrit:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! ha escrit:Què li passa a la SNCF???![]()
En aquest darrer punt, fins i tot, podries associar-te amb l'Ecomobisostrans.