440R ex-Madrid traspasadas a Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

440R ex-Madrid traspasadas a Barcelona

Entrada Autor: trainman » Dissabte 09/06/2007 17:48

Desde ayer la 440-231M/221R/231C (ex-Madrid) pertenece a Cercanías Barcelona, llegó anoche con el REX de Valencia

Las 440R ex-Madrid traspasadas desde julio del 2006 a Cercanías Barcelona son las siguientes:

440-153M/150R/153C
440-179M/177R/185C (en Cercanías Barcelona desde mayo 2007)
440-183M/181R/190C (colores Pantone Cercanías)
440-188M/178R/193C (colores Pantone Cercanías)
440-200M/091R/095C (colores Pantone Cercanías, primera 440 en ser reformada)
440-218M/207R/217C (en Cercanías Barcelona desde el 1/6/2007)
440-222M/211R/221C (colores Pantone Cercanías)
440-231M/221R/231C (en Cercanías Barcelona desde el 8/6/2007)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 09/06/2007 20:47

Hola!

Correcte. :|

Sento dir-vos que un nombre indeterminat però elevadíssim de Civia van cap a Madrid... >:(

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dissabte 09/06/2007 20:53

Sense comentaris...

Aquí ens quedem amb els trens de fa 30 anys, per molt reformats que estiguin i a Madrid es queden els Civia nous de trinca... >:(


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 09/06/2007 21:50

Túnels del Garraf ha escrit:Sense comentaris...

Aquí ens quedem amb els trens de fa 30 anys, per molt reformats que estiguin i a Madrid es queden els Civia nous de trinca... >:(
Et recordo que a BCN hi ha almenys 14 Civies nous de trinca circulant (encara que 10 d'ells en doble composició entre ells).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 09/06/2007 22:03

JaMiRo! ha escrit:Hola!

Correcte. :|

Sento dir-vos que un nombre indeterminat però elevadíssim de Civia van cap a Madrid... >:(

Salut!
sincerament penso que es un molt bon trueque el intercanviar civies amb 440R xD (és conya eh)
Llavors es com es diu per aquí dalt, ens quedarem amb trens dels '90 i amb 4 o 5 civies... per cert, algú sap quants civies ha comprat o llogat o el que sigui Renfe/Adif?? SAluts,

Sergio



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 09/06/2007 23:05

trainman ha escrit:Desde ayer la 440-231M/221R/231C (ex-Madrid) pertenece a Cercanías Barcelona, llegó anoche con el REX de Valencia
M'imagino que haurà circulat desde Tortosa amb una doble composició de 470.
Hi ha tanta manca de materials de regionals(470's,448R,444*)que han de posar-hi unitats de rodalies

*És recorda que les 440R jon escrictes a regionals,i fan serveis de regionals,peró en refèrencia als serveis 'expressos',no regionals a seques.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 09/06/2007 23:13

La 440-231M iba acoplada en cola a la 470 que hacía el REX Valencia-Estación de Francia, es lo que se ha hecho normalmente, la 470 titular del servicio en cabeza y la 440R que viene a quedarse aquí en cola y supongo que sin servicio

Y el recorrido de estas 440R, Madrid-Alcázar de San Juan, Alcázar de San Juan-Valencia y desde Valencia para Barcelona, siempre acopladas en cola a las unidades titulares de esos trenes



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 09/06/2007 23:16

La 470 haurà anat en simple fins a Tortosa i allà la 440R s'haurà acoplat amb aquesta 470 per anar en doble composició fins a Barcelona.
Cal dir que a l'Estació del Nord de València el REX cap a Barcelona,en els teleindicadors posava "L'ALDEA-AMP." :x



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 09/06/2007 23:51

No sobra cap locomotora de vapor en servei comercial a Los Madriles? Cas de ser així, què esperen per enviar-nos-les? Total, no patirien enganxades ni avaries de catenàries...

Tot fa pensar que el Museu de la Mobilitat tindrà un concepte novedós: serà un recinte enorme que arribarà fins a St. Vicenç de Calders, Manresa, Vic i Maçanet.

:twisted:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Diumenge 10/06/2007 0:25

Senyors una mica de calma!!!
Els civia que estan arribant procdedents de CAF van a Madrid i els de Alstom a Barcelona. Per una vegada s'esta repartint mes o menys bé.
Les 440R que ara sobren a Madrid ara s'envien a Barcelona mentres que no arriben els 200 i pico Civies demanats. A Madrid no en fan res, mentres que a Barcelona s'utilitzen perque tots els trens puguin anar en doble composició.
A Barcelona amb l'arribada dels Civias, mes d'una quinzena, no s'ha retirat ningúna unitat. D'aqui pocs anys no quedaran 440R ni a Madrid ni a Barcelona. Pero actualment es necesari ampliar el material motor de Rodalies Barcelona.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 10/06/2007 9:12

Per cert, ahir donant una volteta per les repletes andanes de L'Hospitalet (que tenien molts trens) em vaig donar compte que mentre les 447 porten grafiades les Revisions a la caixa dels vagons amb dos R's és a dir dues caselles amb una R , on es posa la dat i normalment TVG (Vilanova i la G) que és el TCR encarregat de fer les R, les 440R porten dues caselles amb R i dues més avall amb IM1 i IM2, algú sap que és IM i perque les 447 no tenen IM???



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 10/06/2007 18:04

davida ha escrit:Senyors una mica de calma!!!
Els civia que estan arribant procdedents de CAF van a Madrid i els de Alstom a Barcelona.
Alguns Civia Alstom ja han anat a parar a Madrid, no són rumors és la pura i dura realitat... :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 10/06/2007 18:09

JaMiRo! ha escrit:
davida ha escrit:Senyors una mica de calma!!!
Els civia que estan arribant procdedents de CAF van a Madrid i els de Alstom a Barcelona.
Alguns Civia Alstom ja han anat a parar a Madrid, no són rumors és la pura i dura realitat... :|

Imatge:blah



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”