Trobada Orxatera II i NOVES SAMARRETES...

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Us interessaria una samarreta especial acomiadament sèrie 1000 FMB?

Sí, i tant. A veure quan comences a penjar els dissenys...
34
97%
Apa, quina frikada. No m'interessen aquestes coses...
1
3%

Vots totals: 35
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 28/04/2007 14:07

I perquè en un termini raonable tothom que la vulgui s'hagi inscrit a la preceptiva llista?

I... perquè tothom te l'hagi pagat?

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 28/04/2007 17:24

Fran-Ikarus ha escrit:I perquè en un termini raonable tothom que la vulgui s'hagi inscrit a la preceptiva llista?

I... perquè tothom te l'hagi pagat?
Ahí las dao... 8-)

Per tant, tens raó. A veure si alguna ànima caritativa es va informant de llocs possibles... :roll:

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 04/06/2007 21:52

Ara que ja comença la caloreta...hi ha possible data per la trobada? :D

Fran-Ikarus
N11
N11
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 05/06/2007 8:48

A mi m'és igual d'impossible gairebé tots els laborables (excepte algun divendres a partir de les 18:30). És a dir que m'abstinc d'opinar sobre les dates. Decidiu alguna, i si per casualitat em va bé m'hi apuntaré.

El que sembla clar és que no tindrem samarretes... o algú podria mirar, en una estona lliure, els preus i qualitats en alguna botiga especialitzada que li quedi a prop?

aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 05/06/2007 10:45

Jo estic en les mateixes condicions que en Fran, si bé en una de males em podria escapar entre setmana, això si, si no em coincideix amb cap exàmen...Ara bé, jo m'apunto al 200% :D

Per cert, Maria José, tu on veus la calor??? Si jo encara dormo amb manta perquè fot fred!!! :D:D:D:D:D

Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 05/06/2007 12:43

Va quin dia fem la trobava!

JaMiRo!
N10
N10

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 05/06/2007 16:57

Hola!

Bé, caldrà trobar una data per quedar...A última hora d'un laborable o un cap de setmana a qualsevol hora, suposo? :?:

Per cert, em sap greu no poder tirar ara per ara amb el tema samarretil, però estic moooooooooolt estressat (examens, projecte de final de carrera, pràctiques, etc.). :oops:

Salut!

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dimarts 05/06/2007 17:12

aarongilp ha escrit: Per cert, Maria José, tu on veus la calor??? Si jo encara dormo amb manta perquè fot fred!!! :D:D:D:D:D
Per Barcelona, t'asseguro que si que en fa!! :)

Imagino que a tothom li va millor un cap de setmana. Ara, tema samarretil...si algú pogués ajuar a en JaMiRo!...

Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 05/06/2007 18:00

En principi, a partir de dimecres de la setmana que ve (final d'exàmens) tinc les tardes lliures, ja m'acostaré a informar-me en una botiga d'aquestes que hi ha a Sabadell.

JaMiRo!
N10
N10

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 06/06/2007 22:50

metring ha escrit:Imagino que a tothom li va millor un cap de setmana. Ara, tema samarretil...si algú pogués ajuar a en JaMiRo!...
Ajuar? Què em voleu fer?

:o

:D :D :D

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dijous 07/06/2007 7:45

JaMiRo! ha escrit:
metring ha escrit:Imagino que a tothom li va millor un cap de setmana. Ara, tema samarretil...si algú pogués ajuar a en JaMiRo!...
Ajuar? Què em voleu fer?

:o

:D :D :D
Bueeeno, això quan et casis xD xD xD

Ara en serio, si algú es presta per col·laborar...

awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dijous 14/06/2007 22:23

Pels qui es quedin sense trobada horxatera…

HORXATA

Ingredients:
- 250 grams de xufes
- 1 litre d'aigua
- sucre al gust de cada un, jo n'hi poso 75 grams però se'n pot posar més o menys

Es posen les xufes en remull unes 12 hores, com si fossin cigrons vaja. Les que suren s'han de treure perquè estàn malament i donen mal gust. Passat el temps, es llença aquesta aigua. Si cal, rentar les xufes amb aigua neta, perquè han de quedar ben netes. Penseu que la xufa és un tubèrcul i té tendència a tenir terra.

Es fiquen el sucre i les xufes dins del pot de la picadora, tipus 1-2-3. Es pica tot ben trinxat fins a obtenir una massa a base de trocets de xufa picada. S'afegeix el litre d'aigua i es torna a engenar la picadora.

El que hi ha dins el pot s'ha de passar per un colador. El líquid que cau és orxata. Dins el colador quedarà com una pasta. Aquesta pasta també és plena d'orxata i s'ha aprofitar perquè n'hi ha molta. Poseu la pasta dins d'un drap de cuina ben net, i retorceu el drap per treure fins a l'última gota d'orxata. No ho feu amb tota la pasta de cop, feu-ho en tres o quatre cops.

El que queda dins el drap va directe a la brossa, i el suc que s'ha extret és una deliciosa orxata. Només cal posar-la a la nevera per beure-la ben fresca.

En total, si no tenim en compte les 12 hores que les xufes es passen en remull, no es triga més de 15 minuts a tenir-ho tot enllestit.

Per cert, jo les xufes les trobo a l'Hipercor de Girona en bossetes de 250 grams. Cada vegada que hi vaig, que no és sovint, faig un carregament i m'enduc bona part de les xufes que tenen en venda :twisted: :twisted:

I una recomanació. Si guardeu l'orxata en una ampolla, cosa molt probable, empreu una ampolla de vidre amb tap de rosca, que manté bé el sabor al contrari que el plàstic, i es refreda abans. Jo utilitzo una ampolla de Vichy Catalan.

Salutacions d'un horxataddicte,

Eduard.

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dijous 14/06/2007 22:38

Ostres, m'encanta el tema receptes!!! Jo, que soc entusiasta de fer rebosteria i dolços, proposo fil sobre postres frikis transportils!!! :)

aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 15/06/2007 0:27

metring ha escrit:Ostres, m'encanta el tema receptes!!! Jo, que soc entusiasta de fer rebosteria i dolços, proposo fil sobre postres frikis transportils!!! :)
Ja em diràs tu què té de "friki transportil" l'orxata...si un cas podriem parlar de beguda refrescant usada per frikis transportils i altri :D

Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 15/06/2007 9:28

Es podrien fer motllos per flams i pastissos amb forma de locomotora a vapor...

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Fran-Ikarus
N11
N11
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 15/06/2007 9:32

Òndia, el Platanito acaba d'entrar en la sèrie 1400! :)

Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 15/06/2007 11:05

Del tema menjars frikis ferroviaris, nosaltres a l'Oreneta, mes d'un cop em fet salxitxes i butifarra, amb la graella de les maquines de vapor, s'ha de dir que surten bonisimes, i amb un regust a carbó.

Salut i peles!!!

Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 15/06/2007 13:05

Fran-Ikarus ha escrit:Òndia, el Platanito acaba d'entrar en la sèrie 1400! :)
:vomit

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 15/06/2007 13:09

Jo les pròximes dues setmanes treballo de matins i puc anar a la tarda a la trobada.

Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 15/06/2007 13:23

Jo tinc lliure, excepte el 21. :D xD
Estic mirant de fer una trobada amb un bus de 1929...si em deixen.

Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”