Notícies línia de La Pobla de Segur

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 17/06/2007 20:01

No hi ha de què! Per a això hi estem ;)



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 17/06/2007 20:30

Jordi Freixas ha escrit:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
Doncs ara per ara i després de tot el que s'ha gastat i s'esta gastant per arreglar la via, mai.

Li surt més a compte "subcontractar" el servei a RENFE.

El que ens hauriem de preguntar és: quan obligarà FGC a RENFE a que porti més trens per millorar el servei?



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Diumenge 17/06/2007 20:33

Primer: Actualment les linies de MD de renfe JA NO TENEN NUMERACIO. Segon: Renfe serveix a FGC tal com li demana, si FGC vol mes trens... haura de pagar mes



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 17/06/2007 20:37

jordidr ha escrit:Primer: Actualment les linies de MD de renfe JA NO TENEN NUMERACIO. Segon: Renfe serveix a FGC tal com li demana, si FGC vol mes trens... haura de pagar mes
Si però la de la pobla és una única línea no electrificada de Catalunya i si no m'erro els trens que hi ha destinats son de la base de Zaragossa.

A més, crec, que RENFE va una mica escassa de material diesel i és per aixó que no posen més trens a la linia de la pobla.

;)



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Diumenge 17/06/2007 20:42

Ja et dic jo que en posaria si FGC pagues be :P



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 17/06/2007 20:55

George85 ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
Li surt més a compte "subcontractar" el servei a RENFE.
Doncs llavors, el que no entenc és perquè ni es limiten a repintar els trens amb logo de FGC, del mateix estil que en el seu moment, els Corails que anaven sobre vies de RENFE.



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Diumenge 17/06/2007 21:04

perque els trens son de renfe... es renfe la operadora de la linia i no pas FGC, es com dir que es pintesin els trens amb els logos d'ADIF



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 17/06/2007 21:04

UT596001 ha escrit:
bitxofo ha escrit:El maquinista de la línia de La Pobla ens va permitir anar a la cabina del tren (fa 2 mesos) i ens va comentar que no pot passar de 100km/h entre Lleida i Balaguer, ni de 70km/h entre Balaguer i La Pobla de Segur.
;)
Res de 120km/h!
:roll:
A 120 km/h no, però hi ha un tram a 110 km/h, sempre segons el mateix maquinista.
Pel que jo sé, la limitació de Balaguer en amunt ve donada per la inexistència de sistemes de detecció de despreniments. Quan s'instal·lin xarxes detectores com les que hi ha a la línia de Manresa de FGC la velocitat podrà ésser augmentada considerablement.
entfe001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 17/06/2007 21:05, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 17/06/2007 21:05

Jordi Freixas ha escrit:
George85 ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:I amb tot això, quan pensa FGC pesar trens propis en aquesta línia?
Li surt més a compte "subcontractar" el servei a RENFE.
Doncs llavors, el que no entenc és perquè ni es limiten a repintar els trens amb logo de FGC, del mateix estil que en el seu moment, els Corails que anaven sobre vies de RENFE.
Perque FGC és a la linia de la Pobla més lo menys lo que ADiF és a la resta d'Espanya. Gestiona l'infraestructura i les estacions.

El servei l'ha adjudicat a RENFE i RENFE posa la seva imatge.

Almenys jo ho veig així. Potser algú sap algo més del tema i ens ho pot aclarar.

PD: ja veig que se m'ha adelantat en jordidr '^^



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 17/06/2007 23:30

aarongilp ha escrit:
jordidr ha escrit:De fet la numeracio no te cap importancia, cal recordar com per exemple, les linies de MD de renfe tampoc tenen numeracio
Oh i tant que en tenen...Ca1 Tortosa, Ca2 Portbou, Ca3 ¿Reus?, Ca4 Lleida, Ca5 ex-Puigcerdà, Ca6 ni idea i Ca7 ex-La Pobla. I a la resta d'Espanya igual...
No, ara ja no. Fa fa un temps que Regionals va suprimir la seva numeració.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 18/06/2007 0:02

George85 ha escrit:Perque FGC és a la linia de la Pobla més lo menys lo que ADiF és a la resta d'Espanya. Gestiona l'infraestructura i les estacions.

El servei l'ha adjudicat a RENFE i RENFE posa la seva imatge.

Almenys jo ho veig així. Potser algú sap algo més del tema i ens ho pot aclarar.

PD: ja veig que se m'ha adelantat en jordidr '^^
Però llavors no seria FGC, sinó IFERCAT, no?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 18/06/2007 0:44

Ifercat de moment només s'encarrega de la construcció de línies noves, i no de la gestió de línies existents. Així doncs, només es cuida de la L9, Línia Orbital i Eix Transversal.



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dilluns 18/06/2007 0:51

FGC podria demanar a RENFE que posés trens dièsel nous a la línia de La Pobla, no? Vull dir trens de les sèries 594 i 598, dels que fan serveis TRD, perquè almenys hi ha dos 594 al dipòsit de Zaragoza.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/06/2007 1:04

UT596001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:
jordidr ha escrit:De fet la numeracio no te cap importancia, cal recordar com per exemple, les linies de MD de renfe tampoc tenen numeracio
Oh i tant que en tenen...Ca1 Tortosa, Ca2 Portbou, Ca3 ¿Reus?, Ca4 Lleida, Ca5 ex-Puigcerdà, Ca6 ni idea i Ca7 ex-La Pobla. I a la resta d'Espanya igual...
No, ara ja no. Fa fa un temps que Regionals va suprimir la seva numeració.
Ah sí? Diría que als horaris panoràmics (aquells que repartien al novembre/decembre i que eren gegants) hi havia un 2...l'hauré de buscar...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 18/06/2007 2:45

Túnels del Garraf ha escrit:FGC podria demanar a RENFE que posés trens dièsel nous a la línia de La Pobla, no? Vull dir trens de les sèries 594 i 598, dels que fan serveis TRD, perquè almenys hi ha dos 594 al dipòsit de Zaragoza.
Aquests dos trens estan destinats als serveis Saragossa-Calatayud, Saragossa-Osca i Saragossa-Jaca.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 18/06/2007 2:47

aarongilp ha escrit:Ah sí? Diría que als horaris panoràmics (aquells que repartien al novembre/decembre i que eren gegants) hi havia un 2...l'hauré de buscar...
En alguns trens aquí a Catalunya ja estan posant els plànols nous amb el "nou" format de tota Espanya, i a part que té moooltes coloraines no apareix cap numeració de cap tipus. De fet, línies que abans tenien una sola numeració ara apareixen com línies diferents...

Per cert, els horaris d'estiu de Regionals d'aquest any també són "panoràmics". :D



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 18/06/2007 9:29

Correcte, la ex Ca4 que abans aglutinava els 3 recorreguts que van a lleida des de bcn ara estan indicades amb diferents colors cadascuna



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dilluns 18/06/2007 11:07

La veritat és que la numeració antiga tenia molt poc sentit comú, com podia ser que per anar a Lleida, tant si fos per Reus, Valls o Manresa fos Ca4 en canvi per anar a Riba-Roja fos la Ca3 i per seguir fins a Casp ja fos la Ca6, quan en realitat una línia era la continuació de l'altra?


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 18/06/2007 11:30

no busquis sentit on no n'hi ha



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/06/2007 11:53

Una cosa (i sorry per sortir-me del tema): La línia BCN - Girona - Frontera no és la 270 segons la nomenclatura interna de Renfe? Ho dic perquè m'extranya que en aquest recull surti com a línia 79...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”