VladiGB ha escrit:Per baixar al vestibul de bogatell hi ha que pujar i després baixar.

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:10
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 09/06/2007 23:14
Sí, deu ser com tants altres exemples del metro de Barcelona, on cal superar col·lectors d'aigua per sota, vies de tren o metro per sobre, etc. i et fan fer una bona muntanya russa. L'exemple més bèstia que conec és el de la boca Badajoz de Glòries.orique ha escrit:VladiGB ha escrit:Per baixar al vestibul de bogatell hi ha que pujar i després baixar.![]()
![]()
Entrada Autor: foronda 141 » Diumenge 10/06/2007 1:15
Entrada Autor: Platanito » Dimarts 19/06/2007 15:50
Entrada Autor: George85 » Dimarts 19/06/2007 19:07
Entrada Autor: metring » Dijous 21/06/2007 7:51
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 21/06/2007 9:51
Em sembla que no nomes no cau en picat sino que augmenta el nombre de viatgers. Per tant, en el cas de la L4 potser tenien que haver fet una excepcio i no fer les a l'estiu.George85 ha escrit:Es que tinc la impresió que la L4 deu ser la única que no deu caure en picat al mes d'agost i m'agradaria comprovar-ho.
Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/06/2007 11:10
Però potser la majoria dels usuaris estivals no tenen tanta pressa com els que agafen el metro la resta de l'any i, per tant, assumiran amb més naturalitat el tall de la línia.Ecomobisostrans ha escrit:Em sembla que no nomes no cau en picat sino que augmenta el nombre de viatgers. Per tant, en el cas de la L4 potser tenien que haver fet una excepcio i no fer les a l'estiu.George85 ha escrit:Es que tinc la impresió que la L4 deu ser la única que no deu caure en picat al mes d'agost i m'agradaria comprovar-ho.
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 21/06/2007 12:04
Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/06/2007 12:11
Doncs t'ho faré veure d'una manera diferent:Ecomobisostrans ha escrit:Aixo es cosa de cada usuari. S'ha de donar preferència als trajectes amb mes usuaris, vagin pel motiu que vagin.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/06/2007 12:35
Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/06/2007 12:46
Parlant, precisament, del turisme, segur que hi ha molts més turistes que van a la platja de St. Sebastià, la Barceloneta i el Pg. Marítim que no pas al Bogatell, la Mar Bella i la Nova Mar Bella. A més, aquest últim tram és precisament on el metro passa a tres o quatre illes de distància, i el xino-xanero (expressió prestada del fil iniciat per la MetringFran-Ikarus ha escrit:Per una altra, el turisme (i els desplaçaments que necessitin fer) no és pas un assumpte per fer broma, a Barcelona. Ho volguem o no, vivim en bona part d'ells. Potser no cadascú de nosaltres directament, però sí a nivell de ciutat, país i Estat. I estem parlant d'un servei públic, no pas d'un transport lúdic com els telefèrics o el Bus Turístic (tot i que, aquest últim, si contribueix a que el turista se senti més còmode i tingui més ganes de venir a Barcelona, no sé fins a quin punt no és una mena de servei públic; ja m'enteneu)
Entrada Autor: UT596001 » Dijous 21/06/2007 16:09
Entrada Autor: George85 » Dijous 21/06/2007 18:30
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”