Notícies línia de La Pobla de Segur

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/06/2007 12:08

fantito ha escrit:Et refereixes al servei comercial de Renfe o a la definició de línia d'Adif? És que són dues coses diferents. En el llibre d'itineraris de Renfe consta, efectivament, com a 270 però es tracta d'un itinerari més que una línia.

La línia sempre s'ha definit com la infraestructura que uneix dos punts i així consta en totes les adjudicacios. És a dir que l'Estat adjudicava la construcció de la línia de tal a tal lloc a l'empresa o companyia qual.
Val, gràcies per la puntualització. Efectivament, jo parlava de l'itinerari, en el qual consta com a "Línea 270". Per això m'he confós.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 18/06/2007 12:25

Una cosa es que RENFE, ADIF i qui vulgui els hi doni numeració interna a les línies, als recorreeguts, etc. però cara al públic hauria d'haver una numeració clara, on cada línia sigui cada línia, i un se'n pugui fiar d'una matiexa numeracio que consti tant a les estacions com als trens, com als horaris, com a Internet.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1916
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Diumenge 01/07/2007 11:13

El Govern planteja soterrar 622 metres del tren a Balaguer amb un cost de 65 milions

Els estudis previs que ha elaborat la Generalitat per portar a terme el soterrament de les vies del tren de la Pobla a Balaguer plantegen dos alternatives, que van del cobriment total de la via en aquest tram (amb uns 1.200 metres de longitud) fins a un cobriment parcial, que consisteix a tapar completament un tram de 622 metres de vies i deixar 505 metres lineals amb un cobriment entre pantalles. Aquesta opció suposa que en aquest mig quilòmetre, la línia ferroviària discorreria per sota del nivell del terra i protegida en els dos costats però descoberta en la part superior. A part d'aquesta diferència, el cost també varia, de manera que el cobriment parcial de les vies suposaria una inversió de 65,7 milions d'euros i el total, de 70,3 milions.

L'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, ha explicat que la possibilitat que més ha predominat ha sigut la del soterrament parcial, encara que el preestudi que ha rebut recentment la conselleria de Política Territorial i Obres Públiques obre aquesta nova possibilitat.

SEGRE
Sky l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 01/07/2007 15:59, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 01/07/2007 15:33

Ja se sap, les barreres del pas a nivell estan massa temps baixades amb sis trens al dia :roll:



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Diumenge 01/07/2007 15:45

Patètic, lamentable i alarmant. No calen més comentaris.



Avatar de l’usuari
Brill_13
N5
N5
Entrades: 85

Entrada Autor: Brill_13 » Diumenge 01/07/2007 16:07

Quin malgastament de diners més inútil >:(
Si amb 20 milions van renovar tota la via, no em vull imaginar el que podrien fer amb 70 en comptes de llençar-los aquí. :'(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 01/07/2007 16:23

I per fer aquesta aberració, a qui el passaran el platet? Als especuladors golafres o al sofert contribuent?

:martell2


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 01/07/2007 23:55

Guigui ha escrit:I per fer aquesta aberració, a qui el passaran el platet? Als especuladors golafres o al sofert contribuent?

:martell2
Imagino que els "sucosos" terrenys de l'antiga parerera que estava al costat de l'estació hi tindran molt a dir... no cal que continui, oi?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 02/07/2007 0:26

Després per millorar les estacions, per fer noves línies, per posar més autobusos, etc, etc... no hi haurà diners.
És clar que no hi haurà diners, se'ls hauran gastat en soterrar 622 metres de via per on passen 6 trens al dia, la qual cosa vol dir que estan uns 10 minuts baixades cada dia, repartits en 6 cops!!!!!
Vergonyós Haurien de rodar caps per decisions com aquesta, però segur que encara els aplaudiran. Així ens va.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1916
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 02/07/2007 16:20

UT596001 ha escrit:Imagino que els "sucosos" terrenys de l'antiga parerera que estava al costat de l'estació hi tindran molt a dir... no cal que continui, oi?
http://www.megaupload.com/?d=PMNBAUGZ
Sky l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 03/07/2007 0:45, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 02/07/2007 19:47

Per calmar els ànims del soterrament més absurd que pot haver-hi, i que costarà una milionada impressionant, us faig saber que m'han dit que a l'estació de La Pobla de Segur ja torna a haver-hi instal·lada la tercera via (que ja hi havia hagut al seu moment) i que actualment s'està procedint a renovar les altres dues, a les quals només els havien passat l'herbicida.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 03/07/2007 0:09

I s'en sap alguna cosa sobre allargar la línia?



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 03/07/2007 9:37

Trenscat ha escrit:Per calmar els ànims del soterrament més absurd que pot haver-hi, i que costarà una milionada impressionant, us faig saber que m'han dit que a l'estació de La Pobla de Segur ja torna a haver-hi instal·lada la tercera via (que ja hi havia hagut al seu moment) i que actualment s'està procedint a renovar les altres dues, a les quals només els havien passat l'herbicida.
Saps si a La Pobla de Segur han tornat a instal·lar agulla a alguna via pel costat de la topera, per a permetre l'escapament de la locomotora a les composicions convencionals (tipus ARMF) i poder tornar a posar la locomotora al costat Lleida de la composició?

Salut !!



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 03/07/2007 10:36

Aquell escape mai l'han retirat.

Salut,



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 03/07/2007 10:56

Jordilar ha escrit:Aquell escape mai l'han retirat.

Salut,
Me n'alegro, sobretot per a poder continuar gaudint de les meravelles d'ARMF.

Salut !!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 03/07/2007 18:30

Es nota que FGC és propietària de la línia. Comença a actuar amb els mateixos conceptes metropolitans.

Soterrada però amb senyals mecànics. Això no ho preveu l'estudi? :D
Sky ha escrit:El Govern planteja soterrar 622 metres del tren a Balaguer amb un cost de 65 milions

Els estudis previs que ha elaborat la Generalitat per portar a terme el soterrament de les vies del tren de la Pobla a Balaguer plantegen dos alternatives, que van del cobriment total de la via en aquest tram (amb uns 1.200 metres de longitud) fins a un cobriment parcial, que consisteix a tapar completament un tram de 622 metres de vies i deixar 505 metres lineals amb un cobriment entre pantalles. Aquesta opció suposa que en aquest mig quilòmetre, la línia ferroviària discorreria per sota del nivell del terra i protegida en els dos costats però descoberta en la part superior. A part d'aquesta diferència, el cost també varia, de manera que el cobriment parcial de les vies suposaria una inversió de 65,7 milions d'euros i el total, de 70,3 milions.

L'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, ha explicat que la possibilitat que més ha predominat ha sigut la del soterrament parcial, encara que el preestudi que ha rebut recentment la conselleria de Política Territorial i Obres Públiques obre aquesta nova possibilitat.

SEGRE


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Diumenge 08/07/2007 16:21

liniadelRipollés ha escrit:Sembla coherent pensar que, degut a la inaccessibilitat de molts trams de la línia de la Pobla, hagin de portar el material per a la renovació de la línia en tren i això donarà lloc a curiosos mercaderies per la línia

De fet, em consta que aquesta és una de les preocupacions hores d'ara: l'accessibilitat.
Ja que parles de mercaderies, a Catalunya ens fa falta millorar les infraestructures de les tres "F", Fibra òptica, Fecsa i Ferrocarril de mercaderies. Dic això, perque no estaría malament posar més vies en sentit França d'aquesta línia i d'aquesta manera posar servei de mercaderies internacionals :idea:


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 10/07/2007 21:03

No entenc perque volen soterrar-ho, seria una barracio :S



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 11/07/2007 9:39

és més, jo diria que és una aberració :D



hospitalenc
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: L´Hospitalet.

Entrada Autor: hospitalenc » Dimarts 17/07/2007 16:58

Escolteu, fa molt i molt que no hi vaig a La Pobla. Algú sap dir-me si encara hi ha la rotonda giratòria allà?. Es molt i molt important que hi sigui, de cara a potenciar les circulacions històriques.....imagino que al renovar la línia nó l´hauràn tret pas, oi?......



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”