Circulacions estranyes de metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 02/08/2007 19:47

Potser ho farien així per mantenir el carrousel.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/08/2007 20:46

BRILL 18 ha escrit:Agafa el metro a Vilapiscina, funciona malament fins a Maragall, on els han fet baixar del tren i agafar un que venia direccio Horta, anava buit. han pujat fins a Horta sense parar a cap estació, i un cop a Horta a començat a fer el servei comercial normal.
Si no ho he entès malament, ha canviat de sentit a Maragall i ha fet el tram fins a Horta d'anada i tornada? No podien fer-los esperar a Maragall? També dubto molt que en tot aquell tram fos l'únic tren. Molt estrany, tot plegat...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 03/08/2007 9:39

no se si és normal però a mi m'hagués agradat ser-hi :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dissabte 04/08/2007 1:22

El LLOP escrigué:
per cert: com no em refio de la meva memòria he estat observant les fotos que tinc. No es veu gens de catenària dins d'aquest túnel, i la poca que hi ha a l'inici del túnel, unit al mal estat de la via, fa quasi impossible (recalco el quasi) la retirada d'un tren de servei en aquest "dipòsit". La raó principal es que hauria d'entrar acoblat a un altre ja que no hi ha catenària i si ja està acoblat i les cotxeres de Sant Genís tan aprop es una tonteria retirar-lo aquí. Per aixó em sembla QUASI impossible.
Hola a tots, sóc nou per aquí tot i que us llegeixo des de fa bastant.
LLOP, les fotos que has penjat de quan són? Aquesta setmana un parell de dies he estat mirant el punt en qüestió mentre esperava el metro, i a veure... catenaria en té, més ben dit, es pot veure un troç de catenària rígida que es dirigeix cap a l'apartador (cua de maniobres, entrada ex-cotxeres, com li volgueu dir), ara bé, la profunditat fins on arriba la catenària ( o la via, potser el més important) ho desconec...Així doncs, continuem amb el dubte de si la via està operativa o no. :roll: [/quote]



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dissabte 04/08/2007 11:50

la via es molt mes profonda del que sembla aqui pots veure fins on arriba aquesta cua de maniobres, per si no es localitza be a la segona foto he marcat amb vermell la seva traÇa.



Imatge



Imatge


Tambe dir que tota la urbanitzacio i trama viaria no te res a veure de com esta ara per els obres, aixo si les cases no s'han mogut....pel be de tots.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 05/08/2007 1:16

Pep ha escrit:.....catenaria en té, més ben dit, es pot veure un troç de catenària rígida que es dirigeix cap a l'apartador (cua de maniobres, entrada ex-cotxeres, com li volgueu dir), ara bé, la profunditat fins on arriba la catenària ( o la via, potser el més important) ho desconec...
Es pot veure un tros de catenaria rigida que es comença a ficar cap als tallers però no tindrà més de 5 metres de llarg ;)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Diumenge 05/08/2007 16:23

Es pot veure un tros de catenaria rigida que es comença a ficar cap als tallers però no tindrà més de 5 metres de llarg
pregunta del milió...i llavors perquè coi posen catenària??? si està pràcticament inoperativa fa que només puguin accedir convois diésel...i que jo recordi tant els 3000, 3000R, 5000....etc etc etc...són elèctrics.... :P



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 05/08/2007 16:38

Possiblement per previsió. Si en un futur volen electrificar aquest tram, probablement no hagin de tallar tensió (o no tanta estona) la línia principal.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dilluns 06/08/2007 22:51

Home, si vulguessin electrificar el tram, ja et dic yo que ho farien a la finalització del servei, quan no hi haguessin trens circulant.


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”