Cremallera de Núria
- ABB_Traccion
- N7
- Entrades: 322
- ABB_Traccion
- N7
- Entrades: 322
Primeres fotos a Tranvia portal...
Al final no he anat a veure res... per la p... mandra
http://www.tranvia.org/modules.php?op=m ... 1409329043
Al final no he anat a veure res... per la p... mandra

http://www.tranvia.org/modules.php?op=m ... 1409329043
Indiferent no crec que deixi a ningú... el frontal em recorda una Z2...
Exteriorment el veig idèntic, tan sols amb un esquema de pintura diferent....
A la foto no s'acaba d'apreciar gaire però és possible que el sistema d'obertura de finestres sigui tipus abatible cap endins en lloc de poder-les baixar per treure el cap?
Per la resta a mi m'agrada força com ha quedat.

Per la resta a mi m'agrada força com ha quedat.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
En efecte, les finestres son evatibles, com les 211
Ja no podem treure el cap
A part d'això, jo no hi veig cap tipus de modificació més, salv el cambi de pintura.
Salut,
Ja no podem treure el cap

A part d'això, jo no hi veig cap tipus de modificació més, salv el cambi de pintura.
Salut,
PERÒ QUÈ COLLONS HAN FOTUT????? Que a les reformes dels antis trens de RENFE els hi fiquin finestres hermètiques per poder guanyar velocitat, doncs mira, però... per l'amor de Déu!!! Que és un ******* cremallera!!!!






Hola!
Com l'original no hi ha res, però no ha quedat malament.
Salut!
Com l'original no hi ha res, però no ha quedat malament.

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- TramviaBlau
- N6
- Entrades: 239
Hola a tots, aquestes vacances vaig pujar amb la xicota al Puigmal i vam tornar a Nuria donant una gran volta, quan vam pujar a un Stadler per baixar a Ribes estaba tan cansat que gairebé no m´adono que estacionat a la via hi havia un automotor Beh "diferent"....tenia els vidres de les finestres cambiats, i ara eren del tipus del Stadler,sense el metall a la vista tan classic, es veia la tapisseria del seints també nova i estab pintat amb un esquema amb més blau i menys blanc,...també em va semblar que les portes d´entrada eren diferents pero no ho puc assegurar. No vaig tenir temps de fer fotos i tampoc de preguntar res perque ja havia de baizxar a Barcelona sense perdre un minut. Algú sap res d´aquestes modificacions??...només hi ha un automotor reformat o son més???
- ABB_Traccion
- N7
- Entrades: 322
Potser aquesta imatge t' aclari el pensament:

De fet, és l' únic reformat, ha tornat de la reforma farà menys d' un mes.
Salut!

De fet, és l' únic reformat, ha tornat de la reforma farà menys d' un mes.
Salut!
Mare meva quina barracio!! Quin poc tacte, si volien ferlo mes confortable que haguesin canviat l'interior pero no calia akesta barracio exterior
Hi ha alguna imatge de l'interior?
Mare meva, quina aberració!jordidr ha escrit:Mare meva quina barracio!!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Sembla una stadler amb seixanta anys a l'esquena, nomes li falta la pipa
-
- N5
- Entrades: 82
- Ubicació: L´Hospitalet.
Teníu raó, la pintura anterior l´hi escau mès, aquesta el fa molt mès lleig.
Per cert, quí ha fet la remodelació?. Alstom, Tradinsa, Rocafort?....
Per cert, quí ha fet la remodelació?. Alstom, Tradinsa, Rocafort?....
Alstom ja et dic que no ha estat. 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Doncs tot i que encara no l'he pogut veure en directe a mi no em desagrada la reforma. Ara, com ja dic, falta veure'l "in person" 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ho sento, però... l'han cagat. A més, penso que el crenallera antic, encara era dins del que cap, massa nou com per fer-li una reforma d'aquest estil.