Cremallera de Núria

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » 16 jul. 2007, 01:15

Demà intentaré acostar-me a veure si el veig... i li faig unes fotos...



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » 23 jul. 2007, 02:38

Primeres fotos a Tranvia portal...

Al final no he anat a veure res... per la p... mandra xD


http://www.tranvia.org/modules.php?op=m ... 1409329043



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 23 jul. 2007, 07:13

Indiferent no crec que deixi a ningú... el frontal em recorda una Z2...



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1371
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » 23 jul. 2007, 09:09

Exteriorment el veig idèntic, tan sols amb un esquema de pintura diferent....



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 23 jul. 2007, 09:12

A la foto no s'acaba d'apreciar gaire però és possible que el sistema d'obertura de finestres sigui tipus abatible cap endins en lloc de poder-les baixar per treure el cap? :roll:

Per la resta a mi m'agrada força com ha quedat.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 23 jul. 2007, 11:05

En efecte, les finestres son evatibles, com les 211

Ja no podem treure el cap :'(

A part d'això, jo no hi veig cap tipus de modificació més, salv el cambi de pintura.

Salut,



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » 23 jul. 2007, 23:39

PERÒ QUÈ COLLONS HAN FOTUT????? Que a les reformes dels antis trens de RENFE els hi fiquin finestres hermètiques per poder guanyar velocitat, doncs mira, però... per l'amor de Déu!!! Que és un ******* cremallera!!!! :o :o :o :o :o



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 24 jul. 2007, 00:00

Hola!

Com l'original no hi ha res, però no ha quedat malament. ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 240

Entrada Autor: TramviaBlau » 09 ago. 2007, 12:44

Hola a tots, aquestes vacances vaig pujar amb la xicota al Puigmal i vam tornar a Nuria donant una gran volta, quan vam pujar a un Stadler per baixar a Ribes estaba tan cansat que gairebé no m´adono que estacionat a la via hi havia un automotor Beh "diferent"....tenia els vidres de les finestres cambiats, i ara eren del tipus del Stadler,sense el metall a la vista tan classic, es veia la tapisseria del seints també nova i estab pintat amb un esquema amb més blau i menys blanc,...també em va semblar que les portes d´entrada eren diferents pero no ho puc assegurar. No vaig tenir temps de fer fotos i tampoc de preguntar res perque ja havia de baizxar a Barcelona sense perdre un minut. Algú sap res d´aquestes modificacions??...només hi ha un automotor reformat o son més???



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » 09 ago. 2007, 13:03

Potser aquesta imatge t' aclari el pensament:

Imatge

De fet, és l' únic reformat, ha tornat de la reforma farà menys d' un mes.


Salut!



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » 09 ago. 2007, 14:36

Mare meva quina barracio!! Quin poc tacte, si volien ferlo mes confortable que haguesin canviat l'interior pero no calia akesta barracio exterior



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1371
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » 09 ago. 2007, 14:41

Hi ha alguna imatge de l'interior?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » 09 ago. 2007, 14:55

jordidr ha escrit:Mare meva quina barracio!!
Mare meva, quina aberració!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » 09 ago. 2007, 18:55

doncs... a mi m' agrada :roll:



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » 09 ago. 2007, 19:05

Sembla una stadler amb seixanta anys a l'esquena, nomes li falta la pipa



hospitalenc
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: L´Hospitalet.

Entrada Autor: hospitalenc » 09 ago. 2007, 19:33

Teníu raó, la pintura anterior l´hi escau mès, aquesta el fa molt mès lleig.

Per cert, quí ha fet la remodelació?. Alstom, Tradinsa, Rocafort?....



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » 09 ago. 2007, 20:07

Crec que Rocafort.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 09 ago. 2007, 21:15

Alstom ja et dic que no ha estat. :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 15 ago. 2007, 12:35

Doncs tot i que encara no l'he pogut veure en directe a mi no em desagrada la reforma. Ara, com ja dic, falta veure'l "in person" :roll:



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » 15 ago. 2007, 14:14

Ho sento, però... l'han cagat. A més, penso que el crenallera antic, encara era dins del que cap, massa nou com per fer-li una reforma d'aquest estil.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”