


http://www.lavanguardia.es/lv24h/200708 ... 97705.html
saluts!
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:25
Entrada Autor: nooiler » Dimecres 29/08/2007 3:40
Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 29/08/2007 4:08
Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 29/08/2007 10:04
No sé perquè m'acabo d'imaginar una 4000 passant per les vies centrals de Pl.Catalunya (les de renfe) i una 447 per les laterals (les de la L1)victorcasta ha escrit:Home, tant com convertir-ho a Metro de Barcelona, no, però si en un metro regional... Algú s'imagina Rodalies Renfe en mans de TMB?
Entrada Autor: evarujo » Dimecres 29/08/2007 10:35
Home no se si 4000's pero 6000's son algo més realistesTrenscat ha escrit:No sé perquè m'acabo d'imaginar una 4000 passant per les vies centrals de Pl.Catalunya (les de renfe) i una 447 per les laterals (les de la L1)victorcasta ha escrit:Home, tant com convertir-ho a Metro de Barcelona, no, però si en un metro regional... Algú s'imagina Rodalies Renfe en mans de TMB?![]()
![]()
Entrada Autor: wefer » Dimecres 29/08/2007 10:41
Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 29/08/2007 10:50
Trenscat ha escrit:victorcasta ha escrit:Home, tant com convertir-ho a Metro de Barcelona, no, però si en un metro regional... Algú s'imagina Rodalies Renfe en mans de TMB?
No sé perquè m'acabo d'imaginar una 4000 passant per les vies centrals de Pl.Catalunya (les de renfe) i una 447 per les laterals (les de la L1)![]()
![]()
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 29/08/2007 10:57
El Sr. Hereu sap de què parla quan llança als quatre vents les seves rapsòdies urbanístico-transportilswefer ha escrit:En canvi, si el Sr. Hereu està parlant de combinar una bona freqüència a totes les estacions, amb trens ràpids que uneixin les principals poblacions de la RMB (Terrassa, Sabadell, Mataró, etc), utilitzant línies de 4 vies que permetin la circulació de trens a diverses velocitats, aleshores sí.
Entrada Autor: ddbar » Divendres 31/08/2007 15:56
Entrada Autor: sortrens » Divendres 31/08/2007 21:53
Totalment d'acord. Volen fer la nova estació de Renfe Sagrera Meridiana, Glòries i Sagrera Tav. Això vol dir més estacions juntes tipus metro? Perque aleshores més valdria anular estacions com Clot, Arc de Triomf i Sant Andreu Arenal, ja que amb aquestes noves estacions no calen.wefer ha escrit:Si això de "convertir les rodalies en metro" significa que tots els trens parin a totes les estacions i que s'eternitzin els viatges entre poblacions de l'Àrea Metropolitana, la resposta és un no rotund. Seria una barbaritat que l'únic que aconseguiria és que la gent utilitzi menys el tren en desplaçaments llargs.
En canvi, si el Sr. Hereu està parlant de combinar una bona freqüència a totes les estacions, amb trens ràpids que uneixin les principals poblacions de la RMB (Terrassa, Sabadell, Mataró, etc), utilitzant línies de 4 vies que permetin la circulació de trens a diverses velocitats, aleshores sí. Però per aconseguir això, cal invertir molts diners a la xarxa actual.
El problema d'aquest tipus de declaracions que fan de tant en tant alguns polítics és que queda molt bé i molt populista dir "volem un metro a tota l'Àrea", però la realitat no és tan senzilla com això i no admet aquesta reducció a la simplicitat.
Entrada Autor: Alfredo_21 » Divendres 31/08/2007 23:11
Entrada Autor: fredebcnteatre » Dilluns 03/09/2007 19:02
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”