Hereu vol convertir Rodalies Renfe en Metro de Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 29/08/2007 4:08

Home, tant com convertir-ho a Metro de Barcelona, no, però si en un metro regional... Algú s'imagina Rodalies Renfe en mans de TMB? :martell1



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 29/08/2007 10:04

victorcasta ha escrit:Home, tant com convertir-ho a Metro de Barcelona, no, però si en un metro regional... Algú s'imagina Rodalies Renfe en mans de TMB? :martell1
No sé perquè m'acabo d'imaginar una 4000 passant per les vies centrals de Pl.Catalunya (les de renfe) i una 447 per les laterals (les de la L1) :twisted: :twisted: :twisted:



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dimecres 29/08/2007 10:35

Trenscat ha escrit:
victorcasta ha escrit:Home, tant com convertir-ho a Metro de Barcelona, no, però si en un metro regional... Algú s'imagina Rodalies Renfe en mans de TMB? :martell1
No sé perquè m'acabo d'imaginar una 4000 passant per les vies centrals de Pl.Catalunya (les de renfe) i una 447 per les laterals (les de la L1) :twisted: :twisted: :twisted:
Home no se si 4000's pero 6000's son algo més realistes :P



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 29/08/2007 10:41

Si això de "convertir les rodalies en metro" significa que tots els trens parin a totes les estacions i que s'eternitzin els viatges entre poblacions de l'Àrea Metropolitana, la resposta és un no rotund. Seria una barbaritat que l'únic que aconseguiria és que la gent utilitzi menys el tren en desplaçaments llargs.

En canvi, si el Sr. Hereu està parlant de combinar una bona freqüència a totes les estacions, amb trens ràpids que uneixin les principals poblacions de la RMB (Terrassa, Sabadell, Mataró, etc), utilitzant línies de 4 vies que permetin la circulació de trens a diverses velocitats, aleshores sí. Però per aconseguir això, cal invertir molts diners a la xarxa actual.

El problema d'aquest tipus de declaracions que fan de tant en tant alguns polítics és que queda molt bé i molt populista dir "volem un metro a tota l'Àrea", però la realitat no és tan senzilla com això i no admet aquesta reducció a la simplicitat.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 29/08/2007 10:50

Rodalies renfe,dins de la ciutat de Barcelona,és considera un metro express,clar que amb el servei que dóna,mès val anar amb el metro normal.

:x
Trenscat ha escrit:
victorcasta ha escrit:Home, tant com convertir-ho a Metro de Barcelona, no, però si en un metro regional... Algú s'imagina Rodalies Renfe en mans de TMB? :martell1


No sé perquè m'acabo d'imaginar una 4000 passant per les vies centrals de Pl.Catalunya (les de renfe) i una 447 per les laterals (les de la L1) :twisted: :twisted: :twisted:


I aquesta 4000 de les vies de renfe a Catalunya que desprès se'n vagui a Ribes de Freser :x
Per temes de tensions i canvis de vies és impossible fer aixó,em sembla.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 29/08/2007 10:57

wefer ha escrit:En canvi, si el Sr. Hereu està parlant de combinar una bona freqüència a totes les estacions, amb trens ràpids que uneixin les principals poblacions de la RMB (Terrassa, Sabadell, Mataró, etc), utilitzant línies de 4 vies que permetin la circulació de trens a diverses velocitats, aleshores sí.
El Sr. Hereu sap de què parla quan llança als quatre vents les seves rapsòdies urbanístico-transportils :?:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

ddbar
N5
N5
Entrades: 102

Entrada Autor: ddbar » Divendres 31/08/2007 15:56

Si es construissin dos grans túnels amb capacitat per 4 vies cadascun travessant gran via i diagonal. Amb una megaestació-intercanviador a plaça de les Glòries. En resum, a l'estil santfeliuenc. Ja es podrien abandonar els obsolets túnels actuals d'ADIF i cedir-los a TMB o FGC per fer-hi circular el metro. Per altra banda pel trànsit que atravessarà Barcelona en alta velocitat en els propers 50 anys amb la infraestructura actual i el corredor del Vallès ja n'hi ha més que suficient i no caldria tocar res.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Divendres 31/08/2007 21:53

wefer ha escrit:Si això de "convertir les rodalies en metro" significa que tots els trens parin a totes les estacions i que s'eternitzin els viatges entre poblacions de l'Àrea Metropolitana, la resposta és un no rotund. Seria una barbaritat que l'únic que aconseguiria és que la gent utilitzi menys el tren en desplaçaments llargs.

En canvi, si el Sr. Hereu està parlant de combinar una bona freqüència a totes les estacions, amb trens ràpids que uneixin les principals poblacions de la RMB (Terrassa, Sabadell, Mataró, etc), utilitzant línies de 4 vies que permetin la circulació de trens a diverses velocitats, aleshores sí. Però per aconseguir això, cal invertir molts diners a la xarxa actual.

El problema d'aquest tipus de declaracions que fan de tant en tant alguns polítics és que queda molt bé i molt populista dir "volem un metro a tota l'Àrea", però la realitat no és tan senzilla com això i no admet aquesta reducció a la simplicitat.
Totalment d'acord. Volen fer la nova estació de Renfe Sagrera Meridiana, Glòries i Sagrera Tav. Això vol dir més estacions juntes tipus metro? Perque aleshores més valdria anular estacions com Clot, Arc de Triomf i Sant Andreu Arenal, ja que amb aquestes noves estacions no calen.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Alfredo_21
N6
N6
Entrades: 220
Ubicació: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]

Entrada Autor: Alfredo_21 » Divendres 31/08/2007 23:11

Hombre....bajo mi punto de vista, sería cuestión de crear una línea de cercanías(o dos) qaue tuvieran origen y final dentro de la misma Barcelona, más que nada que si no aquello más que "cercanias" pareceria "proximidades"(es malo el chiste, lo se :x ), aunque como bien se ha dicho sería necesario ampliar la capacidad de los túneles. Aunque no es mala idea, pero es necesario separar los servicios exclusivos de Barcelona de los cercanias alrededor de esta. Saludos!;)


Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella

fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dilluns 03/09/2007 19:02

Els politics que no fassin declaracions tant extranyes... rodalies es rodalies, semi-directes semi-directes i el metro metro... si vol fer un metro express que el fabriqui. Aquests politics aissssssssssssssssssssss, a on anirem a paraR?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”