
Així sortirem de dubtes si era a la LAV o a la línia convencional.
Hora i data actual: 17 set. 2025, 01:49
Entrada Autor: JaMiRo! » 20 set. 2007, 16:18
Entrada Autor: metrobaix » 20 set. 2007, 20:17
Entrada Autor: orique » 20 set. 2007, 20:53
També podria tractar-se de l'Euromed híbrid, aquest no porta l'esquema de pintura del 1997.JaMiRo! ha escrit:En aquest cas, ens hauria de dir el company si va poder llegir "EUROMED" als laterals de les locomotores...![]()
Així sortirem de dubtes si era a la LAV o a la línia convencional.
Entrada Autor: intercity+arco+civia » 20 set. 2007, 21:13
Entrada Autor: intercity+arco+civia » 20 set. 2007, 21:16
Entrada Autor: JaMiRo! » 20 set. 2007, 23:43
Corregiu-me si m'equivoco, però les 440 no reformades de Catalunya totes corren per la línia de Puigcerdà, oi? I precisament, el taronja (colors regionals) és un dels incombustibles d'aquesta línia.metrobaix ha escrit:Dimarts crec que va ser... al voltant de les 4 a Martorell arribava una doble composició, de la qual el cap anava una 440 sense reformar de color taronja, molt atrotinada i amb les finestres obertes!!! a la cua anava una 440R.
Jo estaba fora de l'estació, va arribar a la via 8, per tant suposo que era un tren de la linia R7.
Entrada Autor: metrobaix » 21 set. 2007, 16:34
Entrada Autor: JaMiRo! » 21 set. 2007, 21:17
Home, dir que una 440 en estat original és un tren de la "posguerra" em sembla una exageració...metrobaix ha escrit:Sisi vaig flipar veient aquell tren de la "posguerra" entrant a Martorell, pero es totalment cert... Crec q aqueste unitats s'han de retirar per remodelar-les com a minim. Si no, encara es suma a la permanent situació de deixadesa dels les Rodalies.
No cal anar tan lluny. A Madrid també tenen una xarxa de rodalia envejable (no se per què)...metrobaix ha escrit:Per cert, aquest estiu he estat per portugal, i tenen una xarxa i uns trens per admirar. Alucinant la netedat i el bon servei que s'hi ofereix. Les rodalies d'allà funcionen com un rellotge, la puntualitat es máxima inclus en trens interciutat, els intercidades...
Entrada Autor: Túnels del Garraf » 21 set. 2007, 23:17
Entrada Autor: evarujo » 22 set. 2007, 14:19
Entrada Autor: BRILL 18 » 23 set. 2007, 19:51
Podria ser, el que si estic segur per el que es diu en altre comentari es que es veia clarament les lletres EUROMED, al lateral, de totes formes es llogic que crides l'atenciofantito ha escrit:Com que no ens has pogut facilitar el lloc exacte ni la direcció que duia l'Euromed que hvas veure i aplicant la teoria de la navalla d'Ockam, i tenint en compte que el dimecres es van desviar trens de Grans Línies i Regionals per la línia de Vilafranca, el que vas veure va ser un Euromed desviat per la línia de Vilafranca circulant pels entorns de Castellbisbal, entre els enllaços del ramal de Rubí-Mollet i el pont de la riera de Rubí que per la seva proximitat et va semblar que anava pel ramal de mercaderies.BRILL 18 ha escrit:Bona Tarde....l'altre realment crec que extrany, sobre les 9,30 un Euromed circulan per la nova linea de mercaderies del baix llobregat
Entrada Autor: JaMiRo! » 24 set. 2007, 00:58
Si us plau, avisa d'aquestes coses amb temps (si t'és possible i és "ortodoxe", ja m'entensEl LLOP ha escrit:si el dijous haguessiu estat a Maragall (L5) cap a les 23:00, haurieu vist passar un 1100
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025