Visita linia llobregat i al nou aeri d'Olesa. 22-oct
Considerant que amb tota probabilitat no podré connectar-me en cap més ocasió abans de l'hora de trobada, i entenent que efectivament s'anirà en dissabte, confirmaria la meva assistència, tot i la petita punyalada que això suposarà al meu pressupost personal (en un primer càlcul he quantificat uns 15 EUR en despeses de desplaçament, suposant que el combinat Aeri+FGC és 4 EUR (bitllet senzill de l'Aeri) més l'import d'un bitllet senzill de n zones.
Els números generals són els següents (per si algú els vol retocar):
Això són una mica més dels 15 EUR que deia doncs tinc una T-50/30 de dues zones que aprofitaria en els desplaçaments en què em fos possible.
Els números generals són els següents (per si algú els vol retocar):
Codi: Selecciona’ls tots
EUR Descripció
----- -------------------------
03,15 Bitllet FGC Barcelona - Monistrol
03,80 Bitllet senzill Cremallera (-10% CJ)
04,00 Bitllet senzill Aeri de Montserrat
01,65 Bitllet FGC Montserrat - Olesa (Esparraguera)
01,15 Bitllet FGC Esparraguera - Olesa - Martorell
02,40 Bitllet FGC Martorell - Barcelona
-----
16,15 Import total
No crec que valgui 3,80 euros el bitllet senzill del cremallera amb CJ si el general val 3,60.
A l'aeri també hi ha un 10% de descompte amb CJ.
A l'aeri també hi ha un 10% de descompte amb CJ.
Tots els preus són a tarifa general. Indicava només que el Cremallera té un 10% de descompte que no he inclòs al preu.
A la web de l'Aeri de Montserrat no he trobat ni la nota de descompte de Carnet Jove ni els preus combinats Aeri+FGC (la web dels FGC m'enviava a la de l'aeri per consultar-ho)
A la web de l'Aeri de Montserrat no he trobat ni la nota de descompte de Carnet Jove ni els preus combinats Aeri+FGC (la web dels FGC m'enviava a la de l'aeri per consultar-ho)
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Els preus del combinat FAMSA+FGC són la suma exacta dels dos bitllets per separat, amb una observació important: si et treus el senzill de l'aeri se'l queden i et quedes sense res i el d'FGC serà tèrmic. Si et treus el combinat a Esparreguera se suposa que es de cartolina i ben impresa.entfe001 ha escrit:Tots els preus són a tarifa general. Indicava només que el Cremallera té un 10% de descompte que no he inclòs al preu.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Total, demà dissabte es fa Trobada, sí o no? Qui vindrà? Es sortirà amb el tren de les 8:36 de Barcelona-Pl.Espanya (jo m'incorporaré a Olesa a les 9:20) i anirem fins a Monistrol-Enllaç. A partir d'aquí què? A peu fins a Monistrol-Vila, Cremallera fins a Montserrat, Aeri Montserrat-Monistrol, Tren Monistrol-Olesa, Aeri Olesa-Esparreguera-Olesa, Tren Olesa-Martorell (per veure què?) i retorn a BCN (en el meu cas a Olesa)? Quanta estona creieu que durarà la cosa? A dinar a casa, sí o no? Ho dic per avisar a casa els meus "sogres" en tot cas... 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
SÍ.Trenscat ha escrit:Total, demà dissabte es fa Trobada, sí o no? Qui vindrà? Es sortirà amb el tren de les 8:36 de Barcelona-Pl.Espanya (jo m'incorporaré a Olesa a les 9:20) i anirem fins a Monistrol-Enllaç. A partir d'aquí què? A peu fins a Monistrol-Vila, Cremallera fins a Montserrat, Aeri Montserrat-Monistrol, Tren Monistrol-Olesa, Aeri Olesa-Esparreguera-Olesa, Tren Olesa-Martorell (per veure què?) i retorn a BCN (en el meu cas a Olesa)? Quanta estona creieu que durarà la cosa? A dinar a casa, sí o no? Ho dic per avisar a casa els meus "sogres" en tot cas...
Marcel i jo venim segur amb el següent ordre del dia:

8,30 Plaça Espanya FGC, davant del Cap d'Estació

8,36 Eixida tren cap a Monistrol
Arribada a Monistrol, visita a l'elèctrica E1
A peu fins Vila, recorrent el carrer de la pujada de l'estació, plaça del Bo-bo, monument a Julià Fuchs i estació Vila.
Visita E2 rovellant-se i museu.
Pujada amb el cremallera
Baixada-pujada amb l'aeri fins a Esparreguera

Acomiadament.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
D'acord, així a dinar a casaliniadelRipollés ha escrit:SÍ.Trenscat ha escrit:Total, demà dissabte es fa Trobada, sí o no? Qui vindrà? Es sortirà amb el tren de les 8:36 de Barcelona-Pl.Espanya (jo m'incorporaré a Olesa a les 9:20) i anirem fins a Monistrol-Enllaç. A partir d'aquí què? A peu fins a Monistrol-Vila, Cremallera fins a Montserrat, Aeri Montserrat-Monistrol, Tren Monistrol-Olesa, Aeri Olesa-Esparreguera-Olesa, Tren Olesa-Martorell (per veure què?) i retorn a BCN (en el meu cas a Olesa)? Quanta estona creieu que durarà la cosa? A dinar a casa, sí o no? Ho dic per avisar a casa els meus "sogres" en tot cas...
Marcel i jo venim segur amb el següent ordre del dia:![]()
8,30 Plaça Espanya FGC, davant del Cap d'Estació![]()
A peu fins Vila, recorrent el carrer de la pujada de l'estació, plaça del Bo-bo, monument a Julià Fuchs i estació Vila.
Pujada amb el cremallera
Baixada-pujada amb l'aeri fins a Esparreguera![]()
Acomiadament.

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
Més valdrà que a Monistrol no veiem la E1...Trenscat ha escrit:D'acord, així a dinar a casaliniadelRipollés ha escrit:SÍ.Trenscat ha escrit:Total, demà dissabte es fa Trobada, sí o no? Qui vindrà? Es sortirà amb el tren de les 8:36 de Barcelona-Pl.Espanya (jo m'incorporaré a Olesa a les 9:20) i anirem fins a Monistrol-Enllaç. A partir d'aquí què? A peu fins a Monistrol-Vila, Cremallera fins a Montserrat, Aeri Montserrat-Monistrol, Tren Monistrol-Olesa, Aeri Olesa-Esparreguera-Olesa, Tren Olesa-Martorell (per veure què?) i retorn a BCN (en el meu cas a Olesa)? Quanta estona creieu que durarà la cosa? A dinar a casa, sí o no? Ho dic per avisar a casa els meus "sogres" en tot cas...
Marcel i jo venim segur amb el següent ordre del dia:![]()
8,30 Plaça Espanya FGC, davant del Cap d'Estació![]()
Pujada amb el cremallera
Baixada-pujada amb l'aeri fins a Esparreguera![]()
Acomiadament.Per cert que a Monistrol no veurem la E1 sinó la E4

(en què estaria pensant?

Al final, sí que puc anar. Compteu amb què seré a les 8.30 -o abans- al davant del Cap d'Estació
FGC powa ha escrit:Al final, sí que puc anar. Compteu amb què seré a les 8.30 -o abans- al davant del Cap d'Estació
Pobre, ... Cap d'estació !! (Quans serem? ) ... sense comptar am ell?

- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Ho sento, al final no hi he pogut anar.
Me'n vaig anar a dormir a més de les 3 de la matinada i és clar, quan ha sonat el despertador, en el forcejament entre ell i jo, he guanyat jo
Va, volem fotos per fer-nos enveja!!!!

-
- N10
T'has perdut una aturada en ruta del telefèric d'Esparreguera, un mercaderies d'FGc en dissabte, una entrada a Montserrat sobre via ocupada...wefer ha escrit:Ho sento, al final no hi he pogut anar.Me'n vaig anar a dormir a més de les 3 de la matinada i és clar, quan ha sonat el despertador, en el forcejament entre ell i jo, he guanyat jo
![]()
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
liniadelRipollés ha escrit:T'has perdut una aturada en ruta del telefèric d'Esparreguera, un mercaderies d'FGc en dissabte, una entrada a Montserrat sobre via ocupada...

Me está bien empleado por pitufón

I tu et vas perdre una "aturada tècnica" de gairebé 10 minuts d'un 4000 per haver baixat a Just Oliveras!liniadelRipollés ha escrit:T'has perdut una aturada en ruta del telefèric d'Esparreguera, un mercaderies d'FGc en dissabte, una entrada a Montserrat sobre via ocupada...

-
- N10
I el plaer de fer l'Hospitalet-Sants treient el cap per la finestra qui me'l treu? Eh?eh?ehhhh?entfe001 ha escrit:I tu et vas perdre una "aturada tècnica" de gairebé 10 minuts d'un 4000 per haver baixat a Just Oliveras!liniadelRipollés ha escrit:T'has perdut una aturada en ruta del telefèric d'Esparreguera, un mercaderies d'FGc en dissabte, una entrada a Montserrat sobre via ocupada...