Visita CCM (no cotxeres Sagrera)
Visita CCM (no cotxeres Sagrera)
Després de demanar visita combinada a TMB al CCM de Sagrera i a les cotxeres d'ídem, m'han contestat demanant data. Així que ja podeu fer propostes. Després de divisar diverses propostes afegiré una enquesta.
Estaria bé un dissabte al matí.
Estaria bé un dissabte al matí.
U-Bahn l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 11/11/2007 18:58, en total s’ha editat 10 vegades.
Qualsevol dissabte pel matí o la tarda. De fet, ho deixaria per el cap de setmana després del pont de l'1 de novembre, és a dir, el dia 10 de Novembre.
Salut,
Salut,
Dissabte pel matí em sembla bé.
A mi em va bé qualsevol cap de setmana... 

-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Malgrat ser metro, m'hi apunto per fer preguntes als del CTC.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Millor un dissabte al matí o tarda. Preferentment, el dissabte 10 de novembre, però m'adequaré a la data escollida, doncs és una visita que no em vull perdre per res del món.
victorcasta l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 25/10/2007 21:17, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo també voto un dissabte al matí com les visites q es van fer a Triangle
El 10 no puc, a mi m'aniria be la setmana d'abans o despres, pero com sempre el que vagi millor a tothom o el que decidiu, sembla forÇa interesant!!
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
U-Bahn ha escrit:Després de demanar visita combinada a TMB al CCM de Sagrera i a les cotxeres d'ídem, m'han contestat demanant data. Així que ja podeu fer propostes.

Personalment en general em va bé qualsevol tarda, i dissabte i diumenge tot el dia. Tot dependrà de la data concreta.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Dissabtes al matí sembla la tònica general (i suposo que lògica), i pel que fa a la meva persona ja sé que el 17 no hi seré a Barcelona, així que jo abogo pel 10 o pel 24, o per l'1 de desembre. Però en aquest sentit sempre hi haurà gent que no pugui un dia o un altre, així que el que surti sortirà.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
M'hi apunto, m'hi apunto!!!!!!!!!!!!!!

M'apunto si és el 10 o 24 de novembre o el 15 de desembre.
Jo també m'hi apunto, si pot ser pel 10 de novembre que crec que puc 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Jo també m'hi apunto, el dia em dona igual i l'hora també, aixi que cap problema per part meva.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Tenint en compte les opinions dels usuaris i els vots de l'enquesta, la data preferible seria el 10 de novembre, tenint com a segona opció el 24 de novembre, subjecte a la paraula de TMB.
Si us plau, preconfirmeu pel 10.
Si us plau, preconfirmeu pel 10.

Codi: Selecciona’ls tots
U-Bahn
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Un més.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
YO

ON

ON

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan