Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 24/10/2007 13:06

Después de ver pasar por Cerdanyola al Pío Baroja de vacío camino de Tarragona procedente de Sant Andreu Comtal, me pregunto ¿No podrían hacerlos continuar hasta Barcelona pasando por el mismo camino que hacen de vacío, haciéndolos acabar en la Estación de Francia?

Otra cosa de la que me he dado cuenta es que los trenes de la C4 con destino Vilafranca ahora finalizan su recorrido en Sant Vicenç de Calders

Y para acabar decir que estos días estoy viendo muchas 447 en doble en la C7 (que ahora acaba en Sant Andreu Arenal) y me pregunto ¿No serían más útiles estas dobles de 447 para hacer servicios Martorell-Terrassa?



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dimecres 24/10/2007 14:38

Destinació: Cerdanyola ha escrit:
evarujo ha escrit:A les 10 i 30 més o menys ha passat per MiR Manresa l'Estrella Pío Baroja dir. SAC i una 451 en doble dir. St Vicenç de Calders via Cerdanyola Universitat a les 11:40 pel mateix lloc
La 451 tenia parada a les estacions de MiR/cerdanyola...??
Diria que no, que anava de la base a MiR Bifurcació cap a Sant Vicenç de Calders...
Avui he vist 2 civies acoplats passant per la C3 pel pont a sobre les vies de la C4 a MiR Manresa direcció bcn. Poc després, anant cap a bcn he vist 2 464's acoplades a Bifurcació, però amb el maqui i demés personal a la cabina i a fora, potser serien proves o q els baixarien de l'alstom



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 24/10/2007 23:40

Hoy a las 20:43 he visto de nuevo al Pío Baroja por Cerdanyola procedente de vacío de Sant Andreu Comtal, encabezado por la 252-035 Altaria+3 coches a Bilbao+4 coches a Gijón+3 coches a Hendaya

A las 21:22 ha pasado por Cerdanyola el García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal

También estoy intentando ver pasar al Estrella Galicia, pero de momento se resiste



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dijous 25/10/2007 15:23

avui a les 11:33 ha passat direcció Cerdanyola Universitat per Montcada i Reixac Manresa una 252 pantone amb un talgo III



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 25/10/2007 15:35

Por lo que he leído el Unamuno hace el recorrido completo desviado por Vilafranca, pero sale de Sants a las 12:30

¿Has visto cuántas ramas llevaba?
evarujo ha escrit:avui a les 11:33 ha passat direcció Cerdanyola Universitat per Montcada i Reixac Manresa una 252 pantone amb un talgo III



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dijous 25/10/2007 23:35

trainman ha escrit:Por lo que he leído el Unamuno hace el recorrido completo desviado por Vilafranca, pero sale de Sants a las 12:30

¿Has visto cuántas ramas llevaba?
evarujo ha escrit:avui a les 11:33 ha passat direcció Cerdanyola Universitat per Montcada i Reixac Manresa una 252 pantone amb un talgo III
el que he visto pasaba a la hora que he dicho por MiR Manresa y llevaba el manso y una rama donde, el coche de cola, llevaba una dentellada en la chapa bastante maja...



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 25/10/2007 23:35

Jueves 25 de octubre:

20:43: Pío Baroja por Cerdanyola de vacío desde Sant Andreu Comtal, encabezado por la 252-074 Pantone+3 coches a Bilbao+4 coches a Gijón+3 coches a Hendaya

21:27: Ha pasado por Cerdanyola el García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal

21:57: 448R en simple pasando por Cerdanyola de vacío camino de Sant Andreu Comtal, supongo que sería la del Catalunya Exprés de Zaragoza
trainman l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 27/10/2007 0:04, en total s’ha editat 1 vegada.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 27/10/2007 0:03

Viernes 26 de octubre:

20:35: Pío Baroja por Cerdanyola de vacío desde Sant Andreu Comtal, encabezado por la 252-035 Altaria+3 coches a Bilbao+3 coches a Salamanca+4 coches a Gijón+3 coches a Hendaya

21:27: Ha pasado por Cerdanyola el García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal con una 252 Arco, he intentado contar los coches que llevaba y he podido contar 7

21:55: Euromed 01 (Pantone) pasando por Cerdanyola de vacío camino de Sant Andreu Comtal ¿podría ser el Alicante-Barcelona que llega a Sants a las 21:13?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 27/10/2007 15:58

Tal com va la cosa, la curiositat serà el dia que es deixin de veure tots aquests trens pel Vallès.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 27/10/2007 23:17

Sábado 27 de octubre:

21:10 (antes que ningún día de los que lo había visto anteriormente): Ha pasado por Cerdanyola el García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal con una 252 Pantone+7 coches

21:50: Euromed 01 pasando por Cerdanyola de vacío camino de Sant Andreu Comtal y que creo que es el Alicante-Barcelona que llega a Sants a las 21:13



Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Diumenge 28/10/2007 11:17

Correcte, els rodalies amb destinació Vilafranca, acaben a St Vicenç de Calders. Agafen el passatge dels regionals de Tortosa/Móra/Reus/Lleida i de tornada no paren entre St Vicenç i Vilafranca. Després fan les parades habituals: St Sadurní, Gelida, Martorell...

Ahir (27-10) sobre les 15:30h vaig avistar un talgo direcció tgn, entre st Vicenç i Vilafranca.

trainman ha escrit:Después de ver pasar por Cerdanyola al Pío Baroja de vacío camino de Tarragona procedente de Sant Andreu Comtal, me pregunto ¿No podrían hacerlos continuar hasta Barcelona pasando por el mismo camino que hacen de vacío, haciéndolos acabar en la Estación de Francia?

Otra cosa de la que me he dado cuenta es que los trenes de la C4 con destino Vilafranca ahora finalizan su recorrido en Sant Vicenç de Calders

Y para acabar decir que estos días estoy viendo muchas 447 en doble en la C7 (que ahora acaba en Sant Andreu Arenal) y me pregunto ¿No serían más útiles estas dobles de 447 para hacer servicios Martorell-Terrassa?



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 28/10/2007 23:24

Domingo 28 de octubre:

20:27: Estrella Pío Baroja por Cerdanyola (entrando a contravía por vía 2) de vacío desde Sant Andreu Comtal, encabezado de nuevo por la 252-074 Pantone+3 coches a Bilbao+3 coches a Salamanca+4 coches a Gijón+3 coches a Hendaya

21:22: Arco García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal con una 252 Arco+7 coches



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 29/10/2007 18:05

Esta mañana sobre las 12:30 ha pasado por Cerdanyola-Universitat una 448R Pantone ex-lavadora procedente de vía de Sant Andreu Comtal que supongo que iría camino de Comarruga



Maquetrack
N1
N1
Entrades: 4

Entrada Autor: Maquetrack » Dilluns 29/10/2007 20:42

Vist tan sols fa uns minuts (19:40), de nou un talgo en direcció Cerdanyola



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 29/10/2007 21:00

Editado por repetición
trainman l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 30/10/2007 21:03, en total s’ha editat 1 vegada.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 29/10/2007 23:02

Lunes 29 de octubre:

20:43: 470-089+470-103 de vacío por Cerdanyola camino de Sant Andreu Comtal

20:45: Estrella Pío Baroja por Cerdanyola de vacío desde Sant Andreu Comtal, encabezado por la 252-052 Altaria+3 coches a Bilbao+4 coches a Gijón+3 coches a Hendaya

21:22: Arco García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal con una 252 en colores GL+7 coches



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dimarts 30/10/2007 0:01

308-018 de TECSA a BCN Sants costat Nord, via 1



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 30/10/2007 21:06

Martes 30 de octubre:

20:10: 448-030+448-001 de vacío por Cerdanyola camino de Comarruga, supongo que para hacer el CEX a Móra la Nova que normalmente sale de Sants a las 20:33

20:48: Estrella Pío Baroja por Cerdanyola de vacío desde Sant Andreu Comtal, encabezado por la 252-068 Pantone+3 coches a Bilbao+4 coches a Gijón+3 coches a Hendaya

21:55: Arco García Lorca de vacío desde Tarragona camino de Sant Andreu Comtal encabezado por la 252-072+4 coches procedentes de Málaga+2 coches procedentes de Sevilla+1 coche procedente de Badajoz (un 9000)
trainman l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 30/10/2007 22:59, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 30/10/2007 21:10

No sé si això pot considerar-se com a avistament curiós, però avui m'he topat amb un 4000 amb el número de torn E25. Potser hauria perdut totes les plaques d'1 xD



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dimarts 30/10/2007 21:11

Por qué circulan en vacío??? Ya que ocupan las vías igualmente, por qué no inician servicio en la Estación de Francia o Sant Andreu Comtal?

Ah, por cierto, la Estación de Francia con cuantos trenes al día se ha quedado? El Talgo de Lorca, el de Montpellier y los Internacionales?


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”