Anar sol al tren en hora punta
- davidbarna
- N5
- Entrades: 110
- Ubicació: Barcelona
Anar sol al tren en hora punta
Una de les conseqüències del desgavell de les obres del TAV (i del consegüent tall de la línia dels FGC del Baix Llobregat entre Fira i Avda. del Carrilet) ha estat que els trens-llançadora entre Fira i Pl. Espanya portin molt menys passatge del que és habitual.
El que no m'havia trobat mai però, és entrar al tren a Magòria en plena hora punta del matí i trobar-me'l buit, com la foto ho demostra. La foto s'ha pres a les 8.36h anant en direcció Pl. Espanya. A més d'un servidor, en tot el tren només hi anava una altra persona (la que surt a la foto, a mà dreta).
El que no m'havia trobat mai però, és entrar al tren a Magòria en plena hora punta del matí i trobar-me'l buit, com la foto ho demostra. La foto s'ha pres a les 8.36h anant en direcció Pl. Espanya. A més d'un servidor, en tot el tren només hi anava una altra persona (la que surt a la foto, a mà dreta).
- Fitxers adjunts
-
- Tren dels FGC avui a les 8.30h en direcció Pl. Espanya
- fgcavui.JPG (40.53 KiB) Visualitzat 2284 cops
Divendres passat la doble de 451 que va fer Sant VIcenç de Calders-Gavà,desde Sant Vicenç fins Cubelles al vagó nomès hi erem 2 o persones,a partir de Cubelles i fins a Gavà,sol al vagó,no n'hi havia ningú,tant al pis de dalt com el de baiix buits.
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Mako448 ha escrit:Divendres passat la doble de 451 que va fer Sant VIcenç de Calders-Gavà,desde Sant Vicenç fins Cubelles al vagó nomès hi erem 2 o persones,a partir de Cubelles i fins a Gavà,sol al vagó,no n'hi havia ningú,tant al pis de dalt com el de baiix buits.
Si, m'agradat força utilitzar la C2 sud aquesta ultima setmana

-
- N7
- Entrades: 385
- Ubicació: Sitges BCN
Què curiós això dels FGC, perquè fa uns dies, un divendres al migdia vaig fer el trajecte Pl Espanya - Magòria i el tren anava força ple... A lo millor hi havia alguna fira al recinte de L'Hospitalet, no sé...
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
SALON DE LA PISCINA (i no és conya)Túnels del Garraf ha escrit:Què curiós això dels FGC, perquè fa uns dies, un divendres al migdia vaig fer el trajecte Pl Espanya - Magòria i el tren anava força ple... A lo millor hi havia alguna fira al recinte de L'Hospitalet, no sé...