Anar sol al tren en hora punta

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
davidbarna
N5
N5
Entrades: 110
Ubicació: Barcelona

Anar sol al tren en hora punta

Entrada Autor: davidbarna » Dimarts 30/10/2007 23:44

Una de les conseqüències del desgavell de les obres del TAV (i del consegüent tall de la línia dels FGC del Baix Llobregat entre Fira i Avda. del Carrilet) ha estat que els trens-llançadora entre Fira i Pl. Espanya portin molt menys passatge del que és habitual.

El que no m'havia trobat mai però, és entrar al tren a Magòria en plena hora punta del matí i trobar-me'l buit, com la foto ho demostra. La foto s'ha pres a les 8.36h anant en direcció Pl. Espanya. A més d'un servidor, en tot el tren només hi anava una altra persona (la que surt a la foto, a mà dreta).
Fitxers adjunts
Tren dels FGC avui a les 8.30h en direcció Pl. Espanya
Tren dels FGC avui a les 8.30h en direcció Pl. Espanya
fgcavui.JPG (40.53 KiB) Visualitzat 2187 cops

Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 31/10/2007 7:17

Divendres passat la doble de 451 que va fer Sant VIcenç de Calders-Gavà,desde Sant Vicenç fins Cubelles al vagó nomès hi erem 2 o persones,a partir de Cubelles i fins a Gavà,sol al vagó,no n'hi havia ningú,tant al pis de dalt com el de baiix buits.

sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 05/11/2007 21:17

Mako448 ha escrit:Divendres passat la doble de 451 que va fer Sant VIcenç de Calders-Gavà,desde Sant Vicenç fins Cubelles al vagó nomès hi erem 2 o persones,a partir de Cubelles i fins a Gavà,sol al vagó,no n'hi havia ningú,tant al pis de dalt com el de baiix buits.

Si, m'agradat força utilitzar la C2 sud aquesta ultima setmana :)

Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dilluns 05/11/2007 22:50

Què curiós això dels FGC, perquè fa uns dies, un divendres al migdia vaig fer el trajecte Pl Espanya - Magòria i el tren anava força ple... A lo millor hi havia alguna fira al recinte de L'Hospitalet, no sé...

67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 06/11/2007 7:23

Túnels del Garraf ha escrit:Què curiós això dels FGC, perquè fa uns dies, un divendres al migdia vaig fer el trajecte Pl Espanya - Magòria i el tren anava força ple... A lo millor hi havia alguna fira al recinte de L'Hospitalet, no sé...
SALON DE LA PISCINA (i no és conya)

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”