Visita CCM (no cotxeres Sagrera)
Alguna novetat, tenim hora concretada? 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Senyores i senyors: ara em surten amb que no podran fer la visita per les tardes. Haurà de ser el 30 pel matí. Jo no hi aniré.
Disculpeu les molèsties.
Disculpeu les molèsties.
Pel matí?! Doncs jo no podré venir ja que treballo pels matins.
Crec que un laborable pel matí poca gent hi podrà anar...
Crec que un laborable pel matí poca gent hi podrà anar...
Buf, qué malament!! Ho sento, però jo tampoc podré anar-hi.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Obviously caig de la llista també
Si només pot ser un laborable al matí, per què no "contraataques" i els proposes divendres 7 de desembre (que és laborable, però molta gent tindreu pont)
Jo de fet no podria anar-hi, el 7 (marxaré a Londres) però és que si ha de ser un laborable pel matí, l'única opció que garanteixl'"èxit" d'assistència és apostar per un dia de pont.

Si només pot ser un laborable al matí, per què no "contraataques" i els proposes divendres 7 de desembre (que és laborable, però molta gent tindreu pont)
Jo de fet no podria anar-hi, el 7 (marxaré a Londres) però és que si ha de ser un laborable pel matí, l'única opció que garanteixl'"èxit" d'assistència és apostar per un dia de pont.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Difícilment atendran visites durant un pont, deixant de banda que la gent marxa fora 

- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Sí, serà el 28 de desembre i ens portaran a donar una volta amb l'automotor de la sèrie 100 preservat.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Doncs sent al matí jo sóc baixa també. Si fos pels nadals si que seria bo.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
no, amb el 400 restauratFran-Ikarus ha escrit:Sí, serà el 28 de desembre i ens portaran a donar una volta amb l'automotor de la sèrie 100 preservat.
ES PELIGROSO ASOMARSE
Matins punt no!!
Un altre que no anirà. Ara que del 22 de desembre a l'1 de gener sí que podria venir. I el 7 també

Un altre que no anirà. Ara que del 22 de desembre a l'1 de gener sí que podria venir. I el 7 també

Jo si que puc pels matins, però veient que ningú pot ( sent un dia laboral és impossible ) proposaria ajornar la sortida fins Nadal o algun altre cap de setmana.
Salut,
Salut,
Quan t'han dit que no podia ser per la tarda es referien a que no podia ser cap tarda o tan sols que la tarda del 30 els anava malament? Si fos així busquem un altre divendres tarda...
Perquè del tema cotxera res de res, oi?
Perquè del tema cotxera res de res, oi?
A més, dubto moltíssim que a TMB facin visites per aquelles dates.Trenscat ha escrit:Matins.tampoc.
I afegeixo que 7-Desembre.No, 28-Desembre.No