Avistaments curiosos de trens
-
- N3
- Entrades: 36
- Ubicació: cardedeu
Ahir dijous vaig anar a buscar a la meva xicota a l'estació de Granollers Centre, y quant vaig aparcar el cotxe vaig veure un civia estacionat a la via 6 , ere sobre les 20.15, lo que no savia si estava en servei comercial o en proves, les llums dels vagons les tenia enceses, a veure si algú o pot saber si estava en servei comercial o en proves, o potser amb els problemes del migdia han tingut que tirar de civies!!!
Si es servei comercial, weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Un saludo!!!!

Si es servei comercial, weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Un saludo!!!!


Doncs ara bé la grossa;
A quarts de nou del matí he vist passar el Costa Brava per Riells i Viabrea en direcció Girona.
Això si que és una avistament curiòs.
Salutacions
A quarts de nou del matí he vist passar el Costa Brava per Riells i Viabrea en direcció Girona.
Això si que és una avistament curiòs.

Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Segurament sigui en proves, ja que és bastant habitual que facin proves per allà.intercity+arco+civia ha escrit:Ahir dijous vaig anar a buscar a la meva xicota a l'estació de Granollers Centre, y quant vaig aparcar el cotxe vaig veure un civia estacionat a la via 6 , ere sobre les 20.15, lo que no savia si estava en servei comercial o en proves, les llums dels vagons les tenia enceses, a veure si algú o pot saber si estava en servei comercial o en proves, o potser amb els problemes del migdia han tingut que tirar de civies!!!
Si es servei comercial, weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Un saludo!!!!![]()
Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina
), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans. 


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Segurament, avaria.pol ha escrit:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? SalutsJaMiRo! ha escrit:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans.
Viernes, 14 de Diciembre:
-Cercanías que pasa por Cerdanyola a las 11.46 con destino Martorell, con la 440.231M-221R-231C, ex-Madrid, y con los nuevos colores de Renfe-Operadora Cercanías. Este tren habitualmente se hace con doble de 447. Llevaba casi 20 min. de retraso, debido a un problema en Arc de Triomf, y coincidió en Cerdanyola con el Regional 5622 procedente de Lleida, a las 12.03, con la 440.160M-126R-160C, ex-Sevilla y con los colores de Renfe-Operadora MD.
-A las 11.58 pasó por Cerdanyola, de vacío, una 269 cuya numeración no pude ver (colores "taxi"), con una rama Talgo VII "Altaria", en dirección Barcelona.
Salutacions.
-Cercanías que pasa por Cerdanyola a las 11.46 con destino Martorell, con la 440.231M-221R-231C, ex-Madrid, y con los nuevos colores de Renfe-Operadora Cercanías. Este tren habitualmente se hace con doble de 447. Llevaba casi 20 min. de retraso, debido a un problema en Arc de Triomf, y coincidió en Cerdanyola con el Regional 5622 procedente de Lleida, a las 12.03, con la 440.160M-126R-160C, ex-Sevilla y con los colores de Renfe-Operadora MD.
-A las 11.58 pasó por Cerdanyola, de vacío, una 269 cuya numeración no pude ver (colores "taxi"), con una rama Talgo VII "Altaria", en dirección Barcelona.
Salutacions.

Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Ni crec que ho sàpiga ni crec que ho volgués dir, perquè hi ha gent que llegeix aquest fòrums i els interessa l'informació, però no precisament per contemplar-los tal i com estan. De fet, jo n'he trobat 3 cops a Girona però aquí només ho he dit un, perquè com que hi ha certa rutina, ho tindrien més fàcil per enganxar-los.evarujo ha escrit:i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? SalutsJaMiRo! ha escrit:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??George85 ha escrit:Segurament, avaria.pol ha escrit:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Que es retiri un tren per avaria, no necessàriament vol dir que l'avaria estigui relacionada amb la tracció del tren. Per exemple, si una porta no tanca, el tren no pot tirar a causa del bloqueig de portes. Llavors, s'ha de buidar el tren, anul·lar el bloqueig i el tren es retira a cotxeres ja que no és possible circular sense el bloqueig de portes. Igual podria ser avaria en algun altre bloqueig, aire acondicionat avariat, etc...
victorcasta l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 17/12/2007 21:00, en total s’ha editat 2 vegades.
Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).pol ha escrit:Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??George85 ha escrit:Segurament, avaria.pol ha escrit:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Jo havia descartat lo de l'hora vall ja que en aquell cas es retiraria al arrivar a TN.mikado ha escrit:Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).pol ha escrit:Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??George85 ha escrit: Segurament, avaria.
Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Hoy el Terrassa-Vilafranca que pasa por Cerdanyola a las 20:59 con doble de 440R, la 440-188 en cabeza y la 440-245 en cola
Les 6 es hora vall?? a més segurament fos averia ja que a Ciutadella V.O. direccio Trinitat Nova el 1100 l'haurien aparcat a el trinagle no?George85 ha escrit:Jo havia descartat lo de l'hora vall ja que en aquell cas es retiraria al arrivar a TN.mikado ha escrit:Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).pol ha escrit: Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??
L'Aaron ha respost per mi. Gràcies!aarongilp ha escrit:Ni crec que ho sàpiga ni crec que ho volgués dir, perquè hi ha gent que llegeix aquest fòrums i els interessa l'informació, però no precisament per contemplar-los tal i com estan. De fet, jo n'he trobat 3 cops a Girona però aquí només ho he dit un, perquè com que hi ha certa rutina, ho tindrien més fàcil per enganxar-los.evarujo ha escrit:i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? SalutsJaMiRo! ha escrit:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hoy el L'Hospitalet-Terrassa que pasa por Cerdanyola a las 20:57 y el Terrassa-L'Hospitalet que pasa a las 21:46 hechos por la 440-252 (440R de 2 coches)
SIIIIII Que vuelvan las 440 de Puigcerdà por Terrassa !!!!!!trainman ha escrit:Hoy el L'Hospitalet-Terrassa que pasa por Cerdanyola a las 20:57 y el Terrassa-L'Hospitalet que pasa a las 21:46 hechos por la 440-252 (440R de 2 coches)




Últimament estic llegint en aquest post que moltes 440R estàn fent serveis a la C4.
Està bé que algún servei és faci amb 440R,peró pel que llegeixo,fins i tot serveis a Vilafranca,Manresa o Sant Vicenç de Calders amb 440R,que passa aquí?Per qué mai enxampú cap,tot el que enxampú a la C4 són 447.
Està bé que algún servei és faci amb 440R,peró pel que llegeixo,fins i tot serveis a Vilafranca,Manresa o Sant Vicenç de Calders amb 440R,que passa aquí?Per qué mai enxampú cap,tot el que enxampú a la C4 són 447.