A Verdaguer L5 sentit Cornellà hi sol haver de tant en tant control a l'hora que hi passo (~ 19.20/19.30), per això ho deia. Demà si no vaig amb pressa tractaré de que l'informador em faci un canvi...UT596001 ha escrit:Jo de tu aniria el més aviat possible a qualsevol taquilla (ara que hi caic, a la L4 no hi han taquilles...) o centre d'atenció al client perquè te les canvïn, i de pas dir on t'ha passat, perquè canvïn el rotllo el més aviat possible.orique ha escrit:Hola,
No sé si posar-ho aquí, però es podria considerar una "deficiència".
aquest matí he comprat una T-10 i una T-50/30 (per estalviar-me en la mesura del possible l'increment de l'1 de gener) i la màquina m'ha tret les targetes impreses sobre paper de T-4...
La meva pregunta és: si m'aturen en algun control, es poden basar en alguna cosa per considerar-ho bitllet no vàlid? I no s'hi val dir "si no s'ha validat el viatge", que sempre ho faig...
Si t'enganxen... més aviat seria preguntar-se si t'arriben a "enganxar", doncs en més de 7 anys que faig servir el metro mig regularment només m'han demanat el bitllet 1 sol cop.

Per cert, pels curiosos, la foto