Visita CCM (no cotxeres Sagrera)
Re: Visita CCM (no cotxeres Sagrera)
Sang! Fetge!
Ens hi veiem, doncs.
Ens hi veiem, doncs.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Així doncs ens veiem demà al carrer Josep Estivill, 47 a les 10h oi ?
Pere ha escrit:Així doncs ens veiem demà al carrer Josep Estivill, 47 a les 10h oi ?

Al final no sé si podré venir...

Si no hi sóc a les 10h. Comenceu sense mi.


Si no hi sóc a les 10h. Comenceu sense mi.

Visca el metro!!
Bé ja hem fet la visita. N'han fallat uns quants (entre ells el meu germà), però ha sigut interessant escoltar el discurs d'en Jesús, locutor de Radio Metro, especialment les següents dades:
* l'agulla RENFE-L1 de pl. Catalunya no s'ha fet servir mai
* l'ample ibèric es deu a que "el senyor que llavors manava a Espanya" va decidir de fer-ho així perquè els trens estrangers descarrilessin si intentaven entrar a Espanya
* les línies L6, L7 i L8 de FGC tenen correspondència amb TMB a pl. Catalunya. La L10 també és de FGC, però no ens ha dit si hi ha correspondència o no
Deixant això de banda, la visita ha estat bé, i vull agraïr un cop més al David l'esforç organitzatiu.
Salutacions i bon any!
* l'agulla RENFE-L1 de pl. Catalunya no s'ha fet servir mai
* l'ample ibèric es deu a que "el senyor que llavors manava a Espanya" va decidir de fer-ho així perquè els trens estrangers descarrilessin si intentaven entrar a Espanya
* les línies L6, L7 i L8 de FGC tenen correspondència amb TMB a pl. Catalunya. La L10 també és de FGC, però no ens ha dit si hi ha correspondència o no
Deixant això de banda, la visita ha estat bé, i vull agraïr un cop més al David l'esforç organitzatiu.
Salutacions i bon any!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Bé, la visita ha estat prou bé i ens ha atès el locutor de metro radio, que em sembla que es diu Jesús. Pels qui no el coneixeu és el que fa els misstajes de megafonia tipics de "está prohibit fumar en el metro, per la seva seguretat, aquesta estació disposa de càmeres de videovigilància...".
Primer de tot hem assistit en una sala habilitada per visites, on ens ha passat un power point sobre el metro i el CCM. Constar que hi havien uns quants errors històrics i algunes informacions que deia no eren certes, com per exemple "l'ample Iberic es va pensar per evitar una possible invasió per ferrocarril" o que "l'agulla de PC d'enllaç amb RENFE mai s'ha fet servir". Posteriorment el power point s'ha centrat íntegrament en el CCM, una parat que he trobat força interessant, sobretot la simulació de la monitorització d'un tram de la L1, és a dir, el que es veu a les pantalles del operador de Circulació.
Finalment hem pujat al CCM, allà no es deixa entrar per seguretat i hi ha una mapara de vidre amb una sala habilitada per visites on es veu l'activitat del CCM des de fora. Allà hi hem estat uns 10min. No es deixa estar més temps "per no distreure al personal".
Agraïr l'amabilitat del Jesús i el grau d'humor i simpatia en que ens ha atès. En un principi ens ha tractat com a persones no expertas, pero veient el nostre nivell ha aprofundit en algunes coses
Primer de tot hem assistit en una sala habilitada per visites, on ens ha passat un power point sobre el metro i el CCM. Constar que hi havien uns quants errors històrics i algunes informacions que deia no eren certes, com per exemple "l'ample Iberic es va pensar per evitar una possible invasió per ferrocarril" o que "l'agulla de PC d'enllaç amb RENFE mai s'ha fet servir". Posteriorment el power point s'ha centrat íntegrament en el CCM, una parat que he trobat força interessant, sobretot la simulació de la monitorització d'un tram de la L1, és a dir, el que es veu a les pantalles del operador de Circulació.
Finalment hem pujat al CCM, allà no es deixa entrar per seguretat i hi ha una mapara de vidre amb una sala habilitada per visites on es veu l'activitat del CCM des de fora. Allà hi hem estat uns 10min. No es deixa estar més temps "per no distreure al personal".
Agraïr l'amabilitat del Jesús i el grau d'humor i simpatia en que ens ha atès. En un principi ens ha tractat com a persones no expertas, pero veient el nostre nivell ha aprofundit en algunes coses

Una mostra, de no gaire qualitat fotogràfica, pero mostra de la Trobada d'avui al CCM.







Agrair les gestions de l'U-Bahn per fer i organitzar la visita i al Senyor Jesus de TMB que ens ha atés duarnt tot el matí







Agrair les gestions de l'U-Bahn per fer i organitzar la visita i al Senyor Jesus de TMB que ens ha atés duarnt tot el matí
De res, nois...
La visita ha estat prou bé, potser massa superficial a la primera part del Power Point, i amb algun error com ja heu comentat, per part del guia, Jesús Montesinos, el senyor del civisme, la videovigilància i l'acte incívic d'una tercera persona. A banda d'aixó, ha estat molt simpàtic i amable amb nosaltres.
Ens han donat una bosseta amb un llibre de la història del metro (que porta algun error, com confondre un 400 de la L1 amb un 600 a Vilapicina), dos bolis i una gorra.
La visita ha estat prou bé, potser massa superficial a la primera part del Power Point, i amb algun error com ja heu comentat, per part del guia, Jesús Montesinos, el senyor del civisme, la videovigilància i l'acte incívic d'una tercera persona. A banda d'aixó, ha estat molt simpàtic i amable amb nosaltres.
Ens han donat una bosseta amb un llibre de la història del metro (que porta algun error, com confondre un 400 de la L1 amb un 600 a Vilapicina), dos bolis i una gorra.
El llibre és el mateix que van donar a la visita del Triangle?
M'alegro que us ho hàgiu passat bé. Jo mentre estava treballat a poc més d'un kilòmetre
M'alegro que us ho hàgiu passat bé. Jo mentre estava treballat a poc més d'un kilòmetre

Instagram: Ferrocarril | Aviació
Em sembla que sí, a lo millor han canviat alguna cosa, però ha simple vista hem sembla el mateix que l' altre, té tot el mateix que l' altre, fotos, informacions, etc...aim ha escrit:El llibre és el mateix que van donar a la visita del Triangle?
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte

Ningú li ha replicat aquestes "perles"?Platanito ha escrit:Bé ja hem fet la visita. N'han fallat uns quants (entre ells el meu germà), però ha sigut interessant escoltar el discurs d'en Jesús, locutor de Radio Metro, especialment les següents dades:
* l'agulla RENFE-L1 de pl. Catalunya no s'ha fet servir mai
* l'ample ibèric es deu a que "el senyor que llavors manava a Espanya" va decidir de fer-ho així perquè els trens estrangers descarrilessin si intentaven entrar a Espanya
* les línies L6, L7 i L8 de FGC tenen correspondència amb TMB a pl. Catalunya. La L10 també és de FGC, però no ens ha dit si hi ha correspondència o no
Deixant això de banda, la visita ha estat bé, i vull agraïr un cop més al David l'esforç organitzatiu.
Salutacions i bon any!

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Quin tio tan ben informat...Platanito ha escrit:Bé ja hem fet la visita. N'han fallat uns quants (entre ells el meu germà), però ha sigut interessant escoltar el discurs d'en Jesús, locutor de Radio Metro, especialment les següents dades:
* l'agulla RENFE-L1 de pl. Catalunya no s'ha fet servir mai
* l'ample ibèric es deu a que "el senyor que llavors manava a Espanya" va decidir de fer-ho així perquè els trens estrangers descarrilessin si intentaven entrar a Espanya
* les línies L6, L7 i L8 de FGC tenen correspondència amb TMB a pl. Catalunya. La L10 també és de FGC, però no ens ha dit si hi ha correspondència o no
Deixant això de banda, la visita ha estat bé, i vull agraïr un cop més al David l'esforç organitzatiu.
Salutacions i bon any!



Visca el metro!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
És el locutor, de manera que tampoc cal que se sàpigui de pe a pa la història del FMB...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Aquest mateix discurs que ens va fer a nosaltres, el fa a xavals de secundària, que, si algú del metro els hi explica que el motiu de l'ample ibèric és aquest s'ho creuran. I el que es tracta, com deia el logo al peu del Power Point (TMB Educa) és d'educar, no pas de desinformar. Després ens preguntarem per què aquesta llegenda està tan extesa a la societat...Fran-Ikarus ha escrit:És el locutor, de manera que tampoc cal que se sàpigui de pe a pa la història del FMB...
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Aviam, la culpa és clarament de l'empresa.
Si tu entres de locutor en una empresa, segur que com a requisit per accedir al lloc de treball no t'has de conèixer la història de l'empresa ni del seu sector. Això potser ja et tocarà fer-ho després.
Si et fan explicar una història, sembla obvi que et donaran materials per a poder fer-ho, i no deixaran que tu et busquis la vida per esbrinar què és allò que has d'explicar.
Jo, de fet, fins ara mateix no tenia ni idea de les causes de l'ample de via ibèric
Les he hagut de buscar:
http://es.wikipedia.org/wiki/Ancho_de_v ... spa%C3%B1a
Vosaltres us estareu tota la part lliure del dia buscant informacions sobre trens, però que aquest home treballi de locutor no vol dir que n'hagi de ser un erudit. Simplement s'estudiarà els materials que li passi l'empresa, per a fer les visites guiades, i la resta del seu treball ja depen de la manera de comunicar-ho que tingui, que aquesta sí que ha de ser bona (pel que se li suposa a un locutor)
Si tu entres de locutor en una empresa, segur que com a requisit per accedir al lloc de treball no t'has de conèixer la història de l'empresa ni del seu sector. Això potser ja et tocarà fer-ho després.
Si et fan explicar una història, sembla obvi que et donaran materials per a poder fer-ho, i no deixaran que tu et busquis la vida per esbrinar què és allò que has d'explicar.
Jo, de fet, fins ara mateix no tenia ni idea de les causes de l'ample de via ibèric

http://es.wikipedia.org/wiki/Ancho_de_v ... spa%C3%B1a
Vosaltres us estareu tota la part lliure del dia buscant informacions sobre trens, però que aquest home treballi de locutor no vol dir que n'hagi de ser un erudit. Simplement s'estudiarà els materials que li passi l'empresa, per a fer les visites guiades, i la resta del seu treball ja depen de la manera de comunicar-ho que tingui, que aquesta sí que ha de ser bona (pel que se li suposa a un locutor)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Fran-Ikarus ha escrit:Jo, de fet, fins ara mateix no tenia ni idea de les causes de l'ample de via ibèricLes he hagut de buscar:http://es.wikipedia.org/wiki/Ancho_de_v ... spa%C3%B1a




Mira que s'ha explicat vegades en aquest fòrum!!!!!!!
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=3086
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=2694
Jo vaig assistir a la segona visita al Triangle, i llavors ens van donar el llibre d'història dels autobusos de Barcelona. Probablement el llibre del metro que ens han donat ara al CCM és el mateix de la primera visita al Triangle. Per tant, ja tinc els dos...pokeroms ha escrit:Em sembla que sí, a lo millor han canviat alguna cosa, però ha simple vista hem sembla el mateix que l' altre, té tot el mateix que l' altre, fotos, informacions, etc...aim ha escrit:El llibre és el mateix que van donar a la visita del Triangle?

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Aquí està la qüestió: si no ho sap, que no s'inventi coses carai.Fran-Ikarus ha escrit:És el locutor, de manera que tampoc cal que se sàpigui de pe a pa la història del FMB...

Per cert, molt interessant l'entrada de la Wikipedia però molt incompleta: el tema de l'ample de via ibèric (que no espanyol, perquè recordeu que a Portugal també en fan ús si bé la idea original fou de l'inefable Subercase, enginyer de camins canals i ports espanyol) dona per fer enciclopèdies.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
En certa manera, l'ample ibèric sí que es pot considerar espanyol, car els portuguesos haurien implantat l'UIC si d'aquest costat de la raia no s'haguessin tret de la màniga els seis pies castellanos.JaMiRo! ha escrit:Per cert, molt interessant l'entrada de la Wikipedia però molt incompleta: el tema de l'ample de via ibèric (que no espanyol, perquè recordeu que a Portugal també en fan ús si bé la idea original fou de l'inefable Subercase, enginyer de camins canals i ports espanyol) dona per fer enciclopèdies.
Ara que ja he buidat el pap, ja puc cridar-nos l'atenció:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Cert. Tristament cert.Guigui ha escrit:En certa manera, l'ample ibèric sí que es pot considerar espanyol, car els portuguesos haurien implantat l'UIC si d'aquest costat de la raia no s'haguessin tret de la màniga els seis pies castellanos.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2