Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: trainman » Dijous 03/01/2008 20:59

Los 464 que hay en Valencia son la 464-212 y la 464-213. Además, en Valencia están la 463-204 y la 463-207 y en Sevilla/Cádiz la 463-210 y la 463-215



laura
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: laura » Dijous 03/01/2008 21:06

Vox ha escrit:Si no recordo malament, la 465-009 va ser la primera en arribar a BCN rodalies (juntament amb la 465-010) allà pel 10 de juliol de 2006.

Seria posible que fessin dobles 464? (una doble 465 ja seria massa bestia i no se si massa llarga de cara a les estacions). Està per veure com acabaran repartides les 46x un cop estiguin totes entregades.

Vox
Les estacions de la C1 (com totes) es van adaptar pels trens amb doble composició 447. En algunes per suposat que hi cabrien (Sants, L'Hospitalet, Clot-Aragó, Mataró...), però hi poso dubtes a Arc de Triomf, ¿Plaça Catalunya?, Montgat Nord (sens dubte), Ocata, Premià, Vilassar, Cabrera (sens dubte) i la majoria d'estacions que van de Mataró a Calella.

Salutacions.


Baixador a Premià de Mar ja!

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dijous 03/01/2008 21:15

Us deixo un parell de fotos que vaig fer dijous de la setmana passada a València - Nord. Saluts

Sergio

Imatge

464 al dipòsit de l'estació

Imatge

Doble de 463



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 03/01/2008 21:18

laura ha escrit:Les estacions de la C1 (com totes) es van adaptar pels trens amb doble composició 447. En algunes per suposat que hi cabrien (Sants, L'Hospitalet, Clot-Aragó, Mataró...), però hi poso dubtes a Arc de Triomf, ¿Plaça Catalunya?, Montgat Nord (sens dubte), Ocata, Premià, Vilassar, Cabrera (sens dubte) i la majoria d'estacions que van de Mataró a Calella.
L'andana de Pl. Catalunya és força llarga i s'acaba bastant més enllà del cap de qualsevol tren que hi fa parada comercial.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 04/01/2008 19:36

Fins al punt en què hi cabria perfectament una quàdruple composició de 447.



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Dissabte 05/01/2008 19:49

Civia de 6 cotxes :S
CAF
El contrato incluye el mantenimiento de los 30 trenes por un periodo de 14 años. Estas unidades se caracterizan por su modularidad, de tal forma que es factible estructurar trenes en dos, tres, cuatro, cinco y hasta seis coches para adaptar la oferta a la demanda de viajeros según las necesidades de los distintos núcleos y tramos horarios. Además, son vehículos accesibles para las personas de movilidad reducida y, además, por su ligereza permite un notable ahorro de energía. Más detalles técnicos del tren en Productos y Proyectos /Cercanías de esta web.



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dissabte 05/01/2008 19:53

entfe001 ha escrit:Fins al punt en què hi cabria perfectament una quàdruple composició de 447.
El problema es que no es pot circular amb 447 en quadruple composició :D (si es podría pero haurien d'anar 2 maquinistes i no es factible :P )


Salutacions



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 05/01/2008 20:04

evarujo ha escrit:Us deixo un parell de fotos que vaig fer dijous de la setmana passada a València - Nord. Saluts



Imatge

Doble de 463
La hermana gemela de la 463-204 , la 464-204 circula hoy aislada en la C10, es de las 464 que no tiene pareja 463 en Catalunya.

Por cierto el estado de la 464-206 es ya impracticable, cochambroso, asqueroso,...todo lo que le queramos poner sinónimo de desastre, (3 vagones totalmente perdidos de la estética y la limpieza en el lateral mar).



xevi
N7
N7
Entrades: 626

Entrada Autor: xevi » Dissabte 05/01/2008 20:08

Potser ja ho heu comentat però, algú sabria dir-me si els Civias de la C-10 els han retirat?
Avui he anat a l´EdF i els trens d´aquesta línia no eren Civias.
Salut i bons reis a tots!!!!



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 05/01/2008 20:24

xevi ha escrit:Potser ja ho heu comentat però, algú sabria dir-me si els Civias de la C-10 els han retirat?
Avui he anat a l´EdF i els trens d´aquesta línia no eren Civias.
Salut i bons reis a tots!!!!
Avui almenys la 464-204 estava i a mitjans de setmana també hi havien CIVIAS.

Amés avui els hi sobren els CIVIA dels trajectes Mataró - Molins que no funcionen en festiu



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 06/01/2008 22:43

Avistada una novísima y reluciente 463-214 (esta yo no la había visto) unida a la 463-209 (esta no lo tengo tan seguro) también muy nueva entrando en l'hospitalet hace 20 minutos.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 07/01/2008 12:20

La 214 ens la quedem a BCN? Uoo! La tinc caçada a Girona farà cosa de dos mesos, en proves. Menys mal que continuen venint trens nous, encara que siguin de 3 cotxes...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 07/01/2008 15:47

aarongilp ha escrit:La 214 ens la quedem a BCN? Uoo! La tinc caçada a Girona farà cosa de dos mesos, en proves. Menys mal que continuen venint trens nous, encara que siguin de 3 cotxes...
De moment ens la quedem els de L'Hospitalet :bleah

És bromaaaaa xD



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 07/01/2008 17:06

Si ves, he posat "ens la quedem els de BCN" i jo visc fora del nucli...però prefereixo que estigui al nucli de rodalies més proper que tenim aquí (a falta d'un propi, que ja va essent hora :D) que no pas a València o Sevilla...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 07/01/2008 17:14

Y como curiosidad comentar que los 3 Civia que han sido fabricados por Caf-Santana en Linares (463-007, 463-008, 463-009) han ido todos a Asturias y ninguno de ellos a Sevilla



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimarts 08/01/2008 20:09

trainman ha escrit:Y como curiosidad comentar que los 3 Civia que han sido fabricados por Caf-Santana en Linares (463-007, 463-008, 463-009) han ido todos a Asturias y ninguno de ellos a Sevilla
Supongo que se llevarán mejor con el sistema caf que con el alstom aunque sean totalmente compatibles.

Saludos



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 08/01/2008 23:39

aarongilp ha escrit:La 214 ens la quedem a BCN? Uoo! La tinc caçada a Girona farà cosa de dos mesos, en proves. Menys mal que continuen venint trens nous, encara que siguin de 3 cotxes...
Mira que com et llegeixi l'Eloi... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 09/01/2008 0:03

No sé per on vas...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 10/01/2008 15:24

Acabo de ver saliendo de L'Hospitalet la composición 463-208 + 464-210 , si no voy desencaminado es la primera composición 463+464 que no coincide.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 12/01/2008 19:21

Girona is not Barcelona! :D

Però tot i la brometa aprofito per deixar-la caure aquí (ho he dit també en un altre fil, no recordo quin): si van arribant Civies i 440R al nucli de Rodalies Barcelona, per què no hi ha manera que els regionals internacionals per Portbou vagin amb doble composició?



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”