Possible destrucció de tots els 1100 al METRO de BARCELONA.

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Possible destrucció de tots els 1100 al METRO de BARCELONA.

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 25/01/2008 10:55

Be, segons fons meves i fiables, metro se li esta pasant pel cap desguasar un cotxe del 300, perque segon diuen no i a espai... Cosa que es força discutible, perque sempre que anat al triangle, totes les vies estan buides menys on i a el 300, pero bueno.
D'altra banda tambe m'ha arribat que no guardaran ningun 1100.

Aquestes dues noticies, repeteixu, no son fiables 100% pero que sapigeu que als del metro, sels i esta pasant pel cap fer això.

Crec que en cuan es conformin aquestes dues noticies, em de saltar nosaltres, una manifestació de tots els aficionats al ferrocarril, baixant Via Laietana, estaria molt be, recollida de firmes, montar una roda de premsa explcian el cas, anar a programa d'en Josep Cuni a denunciaru!

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 25/01/2008 11:16

Moltes gràcies per dir-nos'ho, així sabem a que atenir-nos :nono >:(



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 25/01/2008 11:58

Serie-1000-metro ha escrit:Crec que en cuan es conformin aquestes dues noticies, em de saltar nosaltres, una manifestació de tots els aficionats al ferrocarril, baixant Via Laietana, estaria molt be, recollida de firmes, montar una roda de premsa explcian el cas, anar a programa d'en Josep Cuni a denunciaru!
A veure, a veure... abans de tot calma.
Intentarem confirmar aquesta notícia tan ràpid com sigui possible, per activa o per passiva, i després actuarem.

El que sí que caldria és que, en cas que es confirmi o bé no se'ns doni una explicació fiable i contundent, l'acció sigui conjunta entre el major número possible d'entitats: associacions d'amics del ferrocarril, associacions de defensa del patrimoni històric, partits polítics que s'hi vulguin sumar i qualsevol altre entitat que hi estigui interessada.

Òbviament, des del Fòrum del Transport Català, ens comprometem, i personalment em comprometo, a posar els mitjans necessaris (de treball personal i fins i tot econòmics si és el cas, i dins de les meves possibilitats) per coordinar i/o fer les accions que estiguin a les nostres mans perquè no es materialitzi aquesta destrucció del patrimoni.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 25/01/2008 12:24

Gràcies per avisar d'una cosa que a mi no em sorprén gens i de moment cridar a la prudència i a la calma i estar preparats per les accions que calguin.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 25/01/2008 12:39

Cal confirmar la noticia abans que res, els "bulos" o rumors mai son bons i poden portar molts malentessos, pero donat el cas que ens ocupa, i vista que la confirmació moltes vegades es la destrucció directa del patrimoni i del material sense avís, cal seguir el tema.

No fora la primera vegada que pasa, aixi que cal veure que hi ha, perque en aquest tema son molt afeccionats a destruir tot el que pugui portar maldecaps...i gastos que no siguin rendibles electoralment.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 25/01/2008 12:41

josep_serre ha escrit:Gràcies per avisar d'una cosa que a mi no em sorprén gens i de moment cridar a la prudència i a la calma i estar preparats per les accions que calguin.
Aquí l'has clavat, hi han molts números de que això sigui el que volen fer, així que no és cridar al mal temps, sino estar pendents.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 25/01/2008 12:58

faristol ha escrit:Cperque en aquest tema son molt afeccionats a destruir tot el que pugui portar maldecaps
l'has clavada: aquí és on entrem nosaltres.
La solució als nostres problemes, presents i sobretot futurs, consisteix en demostrar que potser els pot portar més problemes destruir el material que no pas conservar-lo. No sé si m'explico... :P



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 25/01/2008 14:25

Bé, jo també començo a pensar que passarà exactament igual que va passar amb el 1000 preservat i que el consell assessor historic de TMB únicament és lamentarà d'aquest fet.

És per això que jo proposaria primer confirmar aquest rumor i el perqué d'aquestes coses; buscar sol·lucions a aquests problemes i si finalment no ens fan cas, manifestar-nos.

Pero això ha de ser JA!

Salut,



Avatar de l’usuari
aim  
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 25/01/2008 14:38

Espero que finalment res d'això sigui cert.... En cas de que això que se'ls hi ha passat pel cap veiem que hi hagin indicis de que es compleixi hem d'actuar, perquè a aquest pas els 1100 tindran el mateix final que els 1000, i a la llarga el 300, el 100 i el 400 també..... i tot per "falta d'espai". I això no ho podem permetre.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Divendres 25/01/2008 15:24

Home falta d'espai es culpa seva, si safanyesin en construir el macroadifici de la Sagrera on te que anar defintivament el museu de la movilitat alla si que hi cabran, actualemnt que es conserva de material 100, 300 i 400? I lo del cotxe del 300 si els i a capigut fins ara? :avall :cari



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 25/01/2008 15:55

Proposta descabellada i brutal, em direu que estic boig...

Forum del tranposrt català pasa a ser un asosicació, parlem amb l'ajuntament de Bellaterra, avera si ens donen a ens sedeixen o, ens deixen el tram de l'antic ramal de la UAB, busquem via vella i traveses, i pesquem un 1100 i el 300.
Comque estem parlant d'un tram de mes d'1 kilometre, i 2, inclus els podrem fer correr.
I a una asociació del voltan de París, que amb un sprague del metro de París han fet això que us estic dient, per tan imposible no es, dificil si, pero no imposible, ells van començar amb l'sprague, i ara tenen un futime de material, pero bueno es posible de fer, i per cert aquesta gent de parís, amb la tonteria an fet un tren turistic que circula cada Diumenge.
Això suposa, diners, tots i haurem de aportar, temps, pero es molt mes efectiu, que manifestacions i coses, perque?

Perque, els 1100 i el 300 son propietat de metro, i poden fotre el que els i dongi la gana amb ells.

Vosaltres direu, jo posu una solució, descabellada, pero no imposible.

Una altre solució seria, comprar entre tots una parcel.la en alguna urbanització, i portari un cotxe de 1100 i el cotxe del 300 que volen xafar, i deixarlus estatics, podriem fer una merquesina perque no es mullesin, i estigesin protejits de les inclemencies del temps, i mira tindriem un local social, i alemenys sabriem que es salben, i montar un petit museu, amb els ferregots que tenim cada un, i mira feriem una especie de museu de la mobilitat, cobran entrada, i en mica en mica, aniriem recuperan els diner invertits.

Pensareu que estic boig, pero son les dues sulocions que mes segures per salvar aquest material.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Divendres 25/01/2008 16:43

Serie-1000-metro ha escrit:Proposta descabellada i brutal, em direu que estic boig...

Forum del tranposrt català pasa a ser un asosicació, parlem amb l'ajuntament de Bellaterra, avera si ens donen a ens sedeixen o, ens deixen el tram de l'antic ramal de la UAB, busquem via vella i traveses, i pesquem un 1100 i el 300.
Comque estem parlant d'un tram de mes d'1 kilometre, i 2, inclus els podrem fer correr.
I a una asociació del voltan de París, que amb un sprague del metro de París han fet això que us estic dient, per tan imposible no es, dificil si, pero no imposible, ells van començar amb l'sprague, i ara tenen un futime de material, pero bueno es posible de fer, i per cert aquesta gent de parís, amb la tonteria an fet un tren turistic que circula cada Diumenge.
Això suposa, diners, tots i haurem de aportar, temps, pero es molt mes efectiu, que manifestacions i coses, perque?

Perque, els 1100 i el 300 son propietat de metro, i poden fotre el que els i dongi la gana amb ells.

Vosaltres direu, jo posu una solució, descabellada, pero no imposible.

Una altre solució seria, comprar entre tots una parcel.la en alguna urbanització, i portari un cotxe de 1100 i el cotxe del 300 que volen xafar, i deixarlus estatics, podriem fer una merquesina perque no es mullesin, i estigesin protejits de les inclemencies del temps, i mira tindriem un local social, i alemenys sabriem que es salben, i montar un petit museu, amb els ferregots que tenim cada un, i mira feriem una especie de museu de la mobilitat, cobran entrada, i en mica en mica, aniriem recuperan els diner invertits.

Pensareu que estic boig, pero son les dues sulocions que mes segures per salvar aquest material.

Salut i peles!!!
L'unic problema es que al traçat antic entre Bellaterra i Sant Quirze, esta integrat dins de la via verda del valles
per tant no es posible aquesta opcio



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 25/01/2008 19:00

pol ha escrit:Home falta d'espai es culpa seva, si safanyesin en construir el macroadifici de la Sagrera on te que anar defintivament el museu de la movilitat alla si que hi cabran, actualemnt que es conserva de material 100, 300 i 400? I lo del cotxe del 300 si els i a capigut fins ara? :avall :cari
I no només aixó, és tota una cadena de coses no acabades.
Si a dia d'avui s'agessin acabat totes les obres necessàries la cosa quedaria.
L-1:Espai per guardar 34 trens, 24 4000 i 10 6000.
L-2:Encara algun 5000 (1 o 2), uns 10 2100 i 13 9000, més espai als finals, i menys trens al Triangle.
L-3:No hi trobo cap inconvenient, però el tram fins Trinitat ja hauria d'estar inaugurat.
L-4:Circularien 1100 i uns 5 2100, més espai al prolongar la línia fins Sagrera= menys trens al Triangle.
L-5:Prolongació a Vall d'Hebron, cotxera nova a Sant Genís, el 1000 tindria espai per ser conservat.
L-9/L-10:La majoria dels 9000 circularien per a qui i el Triangle tindria menys trens, es podrien guardar el 300 i un parell de 1100.

Les obres no acaben i el lloc és limitat, si les prolongacions i cotxeres noves estiguessin acabades no ens hauriem de preocupar.


El metro de Barcelona amb motoristes!

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 25/01/2008 23:07

Jo crec que la solució passa per implicar l'administració en aquest cas la Generalitat que faci preservar aquest tren.

No crec que sigui convenient crear una associació per aquest fet doncs no es donarà una confiança d'aquest tipus a una associació recentment creada tenint en compte que hi ha associacions d'amics del ferrocarril que se n'han de cuidar, alguns de nosaltres pertanyem a associacions, és convenient que aquestes s'impliquin en el tema.

Jo no em crec la manca d'espai a metro però podria ser que la solució passi per les instal·lacions que disposa FGC que ja no té tant d'espai des de que es va eliminar els tallers de Sarrià però malgrat tot podria rehabilitat la via sota el carrer Pelai per aquest ús, però per part del metro és més fàcil habilitat algun espai a Can Boixeres per guardar-hi el material històric doncs en aquelles instal·lacions hi ha molt d'espai desaprofitat, de fet es va desconnectar la via on s'estacionaven els 300 abans de ser restaurats.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 26/01/2008 13:28

Miquel ha escrit:L-2:Encara algun 5000 (1 o 2), uns 10 2100 i 13 9000, més espai als finals, i menys trens al Triangle.
.
Torna a haver-hi 5000 a la L2?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 26/01/2008 13:35

Vox ha escrit:
Miquel ha escrit:L-2:Encara algun 5000 (1 o 2), uns 10 2100 i 13 9000, més espai als finals, i menys trens al Triangle.
.
Torna a haver-hi 5000 a la L2?
Si n'hi ha o no, no ho sé, però en Miquel estava parlant de com podrien estar les coses si les obres del metro s'haguessin fet en els terminis previstos i ara no haguessin de fer entrar amb calçador els nous trens que els proveïdors sí que han lliurat a temps.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 26/01/2008 14:07

A MAdrid, en canvi, guarden casi totes les series completes, encara que nomes 1 o 2 exemplar els mantenen i els altres els deixen alla que es pudreixin



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Diumenge 27/01/2008 20:53

Avera...

La falta d'espai es una excusa com, la que diu un estudian de la eso, cuan fa campana al cole.

Simplement a TMB, tot lu que li faci nosa, sen va a fer punyetes, i punt.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Diumenge 27/01/2008 20:55

El que haurien de fer aquí, es fer una cotxera enorme a lesplanada de Bellvitge, com tenen casi totes les ciutats del mon!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/02/2008 14:10

Ara ja si, la confirmació és desgraciadament, oficial.

Tots els 1100 estan donats de baixa i els retiraran conforme es faci el proces...


Nois, ja és hora de que ens mobilitzem sèriament però JA!!!!!!!!!!!!!!!



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”