Proposta descabellada i brutal, em direu que estic boig...
Forum del tranposrt català pasa a ser un asosicació, parlem amb l'ajuntament de Bellaterra, avera si ens donen a ens sedeixen o, ens deixen el tram de l'antic ramal de la UAB, busquem via vella i traveses, i pesquem un 1100 i el 300.
Comque estem parlant d'un tram de mes d'1 kilometre, i 2, inclus els podrem fer correr.
I a una asociació del voltan de París, que amb un sprague del metro de París han fet això que us estic dient, per tan imposible no es, dificil si, pero no imposible, ells van començar amb l'sprague, i ara tenen un futime de material, pero bueno es posible de fer, i per cert aquesta gent de parís, amb la tonteria an fet un tren turistic que circula cada Diumenge.
Això suposa, diners, tots i haurem de aportar, temps, pero es molt mes efectiu, que manifestacions i coses, perque?
Perque, els 1100 i el 300 son propietat de metro, i poden fotre el que els i dongi la gana amb ells.
Vosaltres direu, jo posu una solució, descabellada, pero no imposible.
Una altre solució seria, comprar entre tots una parcel.la en alguna urbanització, i portari un cotxe de 1100 i el cotxe del 300 que volen xafar, i deixarlus estatics, podriem fer una merquesina perque no es mullesin, i estigesin protejits de les inclemencies del temps, i mira tindriem un local social, i alemenys sabriem que es salben, i montar un petit museu, amb els ferregots que tenim cada un, i mira feriem una especie de museu de la mobilitat, cobran entrada, i en mica en mica, aniriem recuperan els diner invertits.
Pensareu que estic boig, pero son les dues sulocions que mes segures per salvar aquest material.
Salut i peles!!!
👍0👎0