D'altra banda tambe m'ha arribat que no guardaran ningun 1100.
Aquestes dues noticies, repeteixu, no son fiables 100% pero que sapigeu que als del metro, sels i esta pasant pel cap fer això.
Crec que en cuan es conformin aquestes dues noticies, em de saltar nosaltres, una manifestació de tots els aficionats al ferrocarril, baixant Via Laietana, estaria molt be, recollida de firmes, montar una roda de premsa explcian el cas, anar a programa d'en Josep Cuni a denunciaru!
Salut i peles!!!



