Doncs encara més estrany aquest accident. Perquè això significa que s'ha d'haver trencat el cable i, a més, no han d'haver actuat els frens d'emergència.
És a dir, són dos sistemes de seguretat que han d'haver fallat a la vegada.
O és molt mala sort, o és molt mal manteniment
Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7319
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferroviària - Web ferroviària - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
albert28 ha escrit: ↑06 set. 2025, 23:54 Primer informe
Enllaç al PDF https://portugalferroviario.net/wp-cont ... hp?id=4353
No entanto, e independentemente disso, as evidências indicam que o freio pneumático e também o freio manual foram rapidamente aplicados pelo guarda-freio da cabina n.º 1, mas que na configuração existente os freios não têm a capacidade suficiente para imobilizar as cabinas em movimento sem estas terem as suas massas em vazio mutuamente equilibradas através do cabo de ligação. Desta forma, não constitui um sistema redundante à falha dessa ligação.